9,3

6 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

zeker voor herhaling vatbaar

Iris Weitjens,
4-11-2018

heerlijk afgelegen huisje dichtbij de Veluwe in een mooi aangelegde tuin met veel privacy. huisje zelf was zeer comfortabel, voldoende opberggelegenheid en alle benodigdheden die je wenst bij een B & B

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Heel erg genoten!

Marijke,
14-6-2017

De locatie was geweldig. Een tent, maar wel een hele luxe. Met eigen douche en toilet. Heel erg gezellig ingericht. Alles was aanwezig. Ik zou geen min punten kunnen bedenken. Zeker een adres om nog eens naartoe te gaan

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

fijne uitrust-plek

Ellen,
6-5-2017

Mooie stop voor een fietstocht, aan de oostrand van de veluwe

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Super leuk!

Ilona
27-8-2015

Een mooie omgeving, veel privacy, gastvrij en schoon.

Heerlijk rustig

B. Visser
11-8-2015

De minicamping biedt lekker veel privacy. De safaritenten zijn voorzien van alle comfort. Op het complex ligt ook een kikkervijver, erg leuk. Wij kwamen voor een rustig verblijf en hebben daar ook van kunnen genieten... heerlijk rustig.

Heerlijk verblijf

Charline
6-8-2015

Uylkens Hof heeft alles als je van buitenleven houdt, maar ook waarde hecht aan comfort en een persoonlijke touch. Via een onverhard pad nader je de mini camping langs een maisveld waarna bolderkarren klaarstaan om bagage naar de gezellig ingerichte en schone safari tenten te brengen. Ondanks jonge kinderen die naar vlinders zoeken, zich vermaken bij de natuurvijver en samen spelen heerst er toch rust. In de buurt is er veel te doen zonder dat je als gast last hebt van drukte. Voorbeelden: een hoog gewaardeerd zwembad, heel fijne speel -en ijsboerderij met geiten, apenheul, julianatoren, kinderboerderij incl ezeltrektochten, fietsen, wandelen etc. Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.