9,3

113 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Een zeer aangenaam verblijf

Annika,
11-2-2019

Wij verbleven in de B&B voor een nacht. Het was een aangename verrassing. Het huis is heel schattig en van alle gemakken voorzien: mooie keuken, badkamer en gezellig zithoek met uitzicht op de groene omgeving. Het slaapgedeelte op de vliering vonden we fantastisch: knus en prima bedden. De gastheer en vrouw waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Gastheer verzorgde in de ochtend een uitstekend ontbijt. Een aanrader dus. Wij komen zeker nog eens terug, maar dan langer.

Gereisd met partner in februari 2019

Waanzinnig!

Patricia Pols,
11-1-2019

Wij zijn hier geweest en hebben het heerlijk gehad. De B&B is leuk, mooi en netjes. Het ontbijt was zalig en goed verzorgd. Tevens was de eigenaar een leuke en gezellige man.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2019

Superfijn!

Roeland en Janneke,
7-1-2019

Heerlijk overnacht in de B&B en een fijn ontbijt gehad. We vonden het jammer dat we er maar één nachtje konden blijven, want de omgeving en het huisje zijn zeker de moeite waard voor enkele nachten, of langer!

Gereisd met partner in januari 2019

Voor herhaling vatbaar.

Mirjam,
30-12-2018

Erg leuke B&B met mooi uitzicht. Dicht bij sauna de Veluwse Bron en mooie wandelingen op de veluwe. Je moet goed ter been zijn voor het steile trapje naar de slaapkamer . Gezellige eigenaar en heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in december 2018

Ed en Annelies Schalke,
21-12-2018

Onze eerste bezoek aan een B&B. En wat voor 1...

We werden hartelijk ontvangen door de heer des huizes en het huisje de Bosuyl was echt super. Alles zit er in wat je nodig hebt en het is ook echt een gezellig huisje.

Lekker rustig en heerlijk geslapen en een voortreffelijk ontbijt. Had zo nog langer kunnen vertoeven daar uitkijkend over weiland met de koeien. Top B&B en voor ons geen hotels meer.

Gereisd met partner in november 2018

Lekker rustig, schoon en een smakelijk ontbijt.

Kees & Marlies Antens,
11-11-2018

We zijn een dagje naar Wellnesscentrum de Veluwse Bron geweest en hebben vooraf een nachtje doorgebracht Minicamping Uylkens Hof in het huisje de Bosuyl.

Wij kunnen het iedereen aanraden lekker rustig, schoon en een smakelijk ontbijt.

We komen zeker een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Een aanrader om tot rust te komen

Carmen,
28-10-2018

Een heel knus en gezellig huisje waarbij je je gelijk thuis voelt. Alle benodigdheden zijn aanwezig. Een heerlijk ontbijt dat 's morgens gebracht wordt met een geweldig uitzicht. Ideale plek om tot rust te komen. Ook perfect om de nabijgelegen grotere plaatsen te bezichtigen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Na een dag sauna Veluwse Bron is de B&B een heerlijke plek om te overnachten. Wat een hartelijk ontvangst, de rust, de sfeer, stilte, landelijk, een heerlijk ontbijt, kortom, een fantastische plek , met een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Fantastisch!

Hans&Linda,
30-8-2018

Als gebruiker van het hemelbed hoef je niet bang te zijn voor muggen (die er overigens niet leken te zijn toe we er waren) De stapelbedbewoners hebben geen klamboe als verweer.

We hebben genoten van de rust en de privacy. De ontvangst en het afscheid allerhartelijkst. Komen we zeker een keertje terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

Een fijne camping

Jan,
28-8-2018

Eind augustus nog een midweek aan de vakantie geplakt en veel geluk met het weer gehad. De camping is een fijne uitvalbasis om te fietsen op de Veluwe en het IJssel gebied.

Tent is ruim en goed uitgerust met douche, keuken en voldoende serviesgoed. Bedden zijn 80cm breed en 2m lang en dat is prettig voor de iets langere gasten. Tweepersoonsbed is 160 bij 2 meter.

Al met al een fijne camping voor mensen die zichzelf kunnen vermaken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.