9 tips over Camping Minicamping Uylkens Hof

• Jan Sierens, 14-10-2013

We gingen lunchen in restaurant De Leest. Een van de echte top restaurant maar toch betaalbaar. De menu voor de kleinste werd zelfs op maat samengesteld.

We bezochten Natianaal park de Hoge Veluwe waar je heerlijk kan fietsen. Museum Onder in het park is educatief en toch leuk ingericht voor kinderen.

• Rosalie, 11-08-2013

Bezoek ook de Apenheul wanneer je hier verblijft met jonge kinderen

• Daphne Hendriks, 24-05-2013

In overleg kun je je eigen huisdieren meenemen.

• Bertilde , 12-05-2013

Een dagje Apenheul ligt voor de hand, maar is dan ook zeker de moeite waard! Ook het plaatsje Epe in de buurt is erg gezellig.

• Fam Schreuder, 25-07-2014

Minpuntje zijn de vele muggen: een extra klamboe meenemen voor het stapelbed is geen overbodige luxe.

• Jan en Sippie Wijnsma, 16-08-2015

Dienblad zou handig zijn.

• De fietsfamilie ;), 08-08-2014

-. Iets voor tegen de muggen. -. Niet te veel spelletjes of boeken. Yolanda en Rutger hebben in de tenten ook veel verschillende spullen liggen. Lees/speel je weer eens wat anders dan thuis.

• Pauline, 28-05-2018

Burgers Zoo vonden wij een prachtig park: dieren en spelen. Mooi ruim opgezet en ondanks de flinke entree, wel een volle dag en veel bijzonders gezien. Een aanrader. Boswandeling gemaakt en een behoorlijke (lekker!) pannenkoek gegeten bij de Ossenstal. Een wat gedateerde stek, maar de pannenkoeken zijn vers en bediening is zeer enthousiast, uiteindelijk is dat belangrijker. Dagje Deventer, Epe is ook leuk.

• Xiu Jin Teunissen, 09-05-2015

In Apeldoorn hebben wij heerlijk gegeten bij Orange (het Rietveld 8), een Aziatisch wok-wereld restaurant. Zeer ruime keus in allerlei voorgerechten, warm buffet, grill, sushi, teppanyaki, nagerechten etc. Ze hebben zelfs een speelkamer voor de kinderen!