Camping Minicamping Uylkens Hof

Tonen op kaart

228 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof

• 2019
    10Eddy en Carla19-06-2019

Een heerlijk Frankrijk gevoel!

Wat is er mooier dan wakker worden met alleen het geluid van vogels om ons heen en uitzicht op de lucht van een nieuwe dag. En dat alles in de Bosuyl, een heerlijk comfortabel en goed ingericht huisje waarin het aan niets ontbreekt. Heerlijke plek, die echt het Frankrijk gevoel geeft! We hebben er bijna een hele week van kunnen genieten.
    Dank Rogier en Jolanda!

Een hartelijke groet van Eddy en Carla

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jacqueline28-04-2019

Aanrader!!

Heerlijk verblijf gehad in een van de tenten. De tent is super compleet en volledig ingericht. Bed heeft goed matras, dus heerlijk geslapen. Zeer gastvrij en enthousiast ontvangst. We komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Edna Rooda20-03-2019

Heerlijk en voor herhaling vatbaar.

Wij hebben 2 overnachtingen gehad en een bezoek aan Thermen de Veluwse Bron. Hartelijke ontvangst door Rogier. Voor onze spullen konden we gebruik maken van een bolderkar, heel handig. Leuk ingerichte B&B met veel "uil" accenten en een prachtig uitzicht over de weilanden. Op donderdag en vrijdag een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt met zelfgemaakte jam en zelf geperst appelsap uit de boomgaard. De B&B was van alle gemakken voorzien. Dit was voor ons een veel te kort bezoek en we komen zeker nog een keertje terug naar dit heerlijke plekje.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Annika11-02-2019

Een zeer aangenaam verblijf

Wij verbleven in de B&B voor een nacht. Het was een aangename verrassing. Het huis is heel schattig en van alle gemakken voorzien: mooie keuken, badkamer en gezellig zithoek met uitzicht op de groene omgeving. Het slaapgedeelte op de vliering vonden we fantastisch: knus en prima bedden. De gastheer en vrouw waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Gastheer verzorgde in de ochtend een uitstekend ontbijt. Een aanrader dus. Wij komen zeker nog eens terug, maar dan langer.

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Patricia Pols11-01-2019

Waanzinnig!

Wij zijn hier geweest en hebben het heerlijk gehad. De B&B is leuk, mooi en netjes. Het ontbijt was zalig en goed verzorgd. Tevens was de eigenaar een leuke en gezellige man. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Roeland en Janneke07-01-2019

Superfijn!

Heerlijk overnacht in de B&B en een fijn ontbijt gehad. We vonden het jammer dat we er maar één nachtje konden blijven, want de omgeving en het huisje zijn zeker de moeite waard voor enkele nachten, of langer!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Mirjam30-12-2018

Voor herhaling vatbaar.

Erg leuke B&B met mooi uitzicht. Dicht bij sauna de Veluwse Bron en mooie wandelingen op de veluwe. Je moet goed ter been zijn voor het steile trapje naar de slaapkamer . Gezellige eigenaar en heerlijk ontbijt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in december 2018

• 10Ed en Annelies Schalke21-12-2018

Onze eerste bezoek aan een B&B. En wat voor 1... We werden hartelijk ontvangen door de heer des huizes en het huisje de Bosuyl was echt super. Alles zit er in wat je nodig hebt en het is ook echt een gezellig huisje. Lekker rustig en heerlijk geslapen en een voortreffelijk ontbijt. Had zo nog langer kunnen vertoeven daar uitkijkend over weiland met de koeien. Top B&B en voor ons geen hotels meer.

Gereisd met partner in november 2018

• 10Kees & Marlies Antens11-11-2018

Lekker rustig, schoon en een smakelijk ontbijt.

We zijn een dagje naar Wellnesscentrum de Veluwse Bron geweest en hebben vooraf een nachtje doorgebracht Minicamping Uylkens Hof in het huisje de Bosuyl. Wij kunnen het iedereen aanraden lekker rustig, schoon en een smakelijk ontbijt. We komen zeker een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Iris Weitjens04-11-2018

zeker voor herhaling vatbaar

heerlijk afgelegen huisje dichtbij de Veluwe in een mooi aangelegde tuin met veel privacy. huisje zelf was zeer comfortabel, voldoende opberggelegenheid en alle benodigdheden die je wenst bij een B & B

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

9 tips over Camping Minicamping Uylkens Hof

• Jan Sierens, 14-10-2013

We gingen lunchen in restaurant De Leest. Een van de echte top restaurant maar toch betaalbaar. De menu voor de kleinste werd zelfs op maat samengesteld.

We bezochten Natianaal park de Hoge Veluwe waar je heerlijk kan fietsen. Museum Onder in het park is educatief en toch leuk ingericht voor kinderen.

• Rosalie, 11-08-2013

Bezoek ook de Apenheul wanneer je hier verblijft met jonge kinderen

• Daphne Hendriks, 24-05-2013

In overleg kun je je eigen huisdieren meenemen.

0 vragen over Camping Minicamping Uylkens Hof

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50