Camping Minicamping Uylkens Hof

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

230 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof

• 9Familie Janssen24-07-2020

Op en top tot rust komen

We hebben een heerlijke midweek gehad. Heerlijk rustige plek. Tent super mooi van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden top interieur, veel opbergruimte en goed sanitair. Wat voor ons lastig was, geen minpunt, maar wel om rekening mee te houden. Onze jongste van bijna 3 wilde graag alleen op pad, maar door de, overigens prachtige, paddenpoel konden we haar niet alleen laten. Dus als je met jonge avontuurlijke kinderen gaat moet je daar aan denken. Verder helemaal niets te klagen gehad.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Marieke07-06-2020

Mooie tenten in groene rustige omgeving

De safaritent had alles wat je nodig hebt: goede bedden, mooie keuken, nette badkamer, kachel. De kinderen hebben lekker buiten gespeeld, we hadden wat speelgoed mee maar er staan ook schepnetten en bordspellen/puzzels/boekjes in de blokhut. Goede locaties voor het bezoeken van de omgeving. Verder heel rustig op de mini camping. Prima prijs-kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    10Eddy en Carla19-06-2019

Een heerlijk Frankrijk gevoel!

Wat is er mooier dan wakker worden met alleen het geluid van vogels om ons heen en uitzicht op de lucht van een nieuwe dag. En dat alles in de Bosuyl, een heerlijk comfortabel en goed ingericht huisje waarin het aan niets ontbreekt. Heerlijke plek, die echt het Frankrijk gevoel geeft! We hebben er bijna een hele week van kunnen genieten.
    Dank Rogier en Jolanda!

Een hartelijke groet van Eddy en Carla

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jacqueline28-04-2019

Aanrader!!

Heerlijk verblijf gehad in een van de tenten. De tent is super compleet en volledig ingericht. Bed heeft goed matras, dus heerlijk geslapen. Zeer gastvrij en enthousiast ontvangst. We komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Edna Rooda20-03-2019

Heerlijk en voor herhaling vatbaar.

Wij hebben 2 overnachtingen gehad en een bezoek aan Thermen de Veluwse Bron. Hartelijke ontvangst door Rogier. Voor onze spullen konden we gebruik maken van een bolderkar, heel handig. Leuk ingerichte B&B met veel "uil" accenten en een prachtig uitzicht over de weilanden. Op donderdag en vrijdag een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt met zelfgemaakte jam en zelf geperst appelsap uit de boomgaard. De B&B was van alle gemakken voorzien. Dit was voor ons een veel te kort bezoek en we komen zeker nog een keertje terug naar dit heerlijke plekje.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Annika11-02-2019

Een zeer aangenaam verblijf

Wij verbleven in de B&B voor een nacht. Het was een aangename verrassing. Het huis is heel schattig en van alle gemakken voorzien: mooie keuken, badkamer en gezellig zithoek met uitzicht op de groene omgeving. Het slaapgedeelte op de vliering vonden we fantastisch: knus en prima bedden. De gastheer en vrouw waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Gastheer verzorgde in de ochtend een uitstekend ontbijt. Een aanrader dus. Wij komen zeker nog eens terug, maar dan langer.

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Patricia Pols11-01-2019

Waanzinnig!

Wij zijn hier geweest en hebben het heerlijk gehad. De B&B is leuk, mooi en netjes. Het ontbijt was zalig en goed verzorgd. Tevens was de eigenaar een leuke en gezellige man. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Roeland en Janneke07-01-2019

Superfijn!

Heerlijk overnacht in de B&B en een fijn ontbijt gehad. We vonden het jammer dat we er maar één nachtje konden blijven, want de omgeving en het huisje zijn zeker de moeite waard voor enkele nachten, of langer!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Mirjam30-12-2018

Voor herhaling vatbaar.

Erg leuke B&B met mooi uitzicht. Dicht bij sauna de Veluwse Bron en mooie wandelingen op de veluwe. Je moet goed ter been zijn voor het steile trapje naar de slaapkamer . Gezellige eigenaar en heerlijk ontbijt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in december 2018

• 10Ed en Annelies Schalke21-12-2018

Onze eerste bezoek aan een B&B. En wat voor 1... We werden hartelijk ontvangen door de heer des huizes en het huisje de Bosuyl was echt super. Alles zit er in wat je nodig hebt en het is ook echt een gezellig huisje. Lekker rustig en heerlijk geslapen en een voortreffelijk ontbijt. Had zo nog langer kunnen vertoeven daar uitkijkend over weiland met de koeien. Top B&B en voor ons geen hotels meer.

Gereisd met partner in november 2018

Camping Minicamping Uylkens Hof info