Géén boekingskosten

Meer camping info

232 Reviews over Minicamping Uylkens Hof

• 10Vreeburg10-08-2021

Prachtig!!

Wat een rust en ontzettend mooi aangelegd! Een compleet uitgeruste safaritent, waar niets ontbrak.Ideale plek voor allerlei bezoekjes per auto, prachtige fietstochten of wandelend. Zó mooi hier!!

• 10Muriel10-08-2021

Absoluut fantastisch!! 🥰

Een idyllische plek, verscholen tussen de boerderijen, voor het ultieme vakantiegevoel! Rogier is zeer hartelijk en gastvrij. De safaritent is van alle comfort voorzien, fijne bedden en een heerlijke douche. Overdag kan je vanaf de camping mooie fietstochten maken en voor de avond uurtjes zijn er gezelschapsspellen of leesboeken die je kan pakken. En bij wat killer weer lekker de kachel aan…Wij komen zeker terug!!

• 9Familie Janssen24-07-2020

Op en top tot rust komen

We hebben een heerlijke midweek gehad. Heerlijk rustige plek. Tent super mooi van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden top interieur, veel opbergruimte en goed sanitair. Wat voor ons lastig was, geen minpunt, maar wel om rekening mee te houden. Onze jongste van bijna 3 wilde graag alleen op pad, maar door de, overigens prachtige, paddenpoel konden we haar niet alleen laten. Dus als je met jonge avontuurlijke kinderen gaat moet je daar aan denken. Verder helemaal niets te klagen gehad.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marieke07-06-2020

Mooie tenten in groene rustige omgeving

De safaritent had alles wat je nodig hebt: goede bedden, mooie keuken, nette badkamer, kachel. De kinderen hebben lekker buiten gespeeld, we hadden wat speelgoed mee maar er staan ook schepnetten en bordspellen/puzzels/boekjes in de blokhut. Goede locaties voor het bezoeken van de omgeving. Verder heel rustig op de mini camping. Prima prijs-kwaliteit.

• 10Eddy en Carla19-06-2019

Een heerlijk Frankrijk gevoel!

Wat is er mooier dan wakker worden met alleen het geluid van vogels om ons heen en uitzicht op de lucht van een nieuwe dag. En dat alles in de Bosuyl, een heerlijk comfortabel en goed ingericht huisje waarin het aan niets ontbreekt. Heerlijke plek, die echt het Frankrijk gevoel geeft! We hebben er bijna een hele week van kunnen genieten.
    Dank Rogier en Jolanda!

Een hartelijke groet van Eddy en Carla

• 10HAMONIC BRUNO29-04-2019

Un endroit formidable

Endroit charmante et très reposant. La cuisine est fonctionnelle, tout est très bien organisé. Les propriétaires Yolanda and Rogier sont adorable, et parlent plutôt bien le français. L'endroit se trouvent au milieu des Pays-Bas, à peu près à 1 h de toutes les grandes villes, très facile d'accès grâce à l'autoroute qui est à moins de 5 min. Automne, Hiver, Printemps et Été, peu importe la saison, de passage ou pour quelques jours, l'endroit est très agréable. A conseiller.

• 9Jacqueline28-04-2019

Aanrader!!

Heerlijk verblijf gehad in een van de tenten. De tent is super compleet en volledig ingericht. Bed heeft goed matras, dus heerlijk geslapen. Zeer gastvrij en enthousiast ontvangst. We komen graag nog eens terug.

• 9Edna Rooda20-03-2019

Heerlijk en voor herhaling vatbaar.

Wij hebben 2 overnachtingen gehad en een bezoek aan Thermen de Veluwse Bron. Hartelijke ontvangst door Rogier. Voor onze spullen konden we gebruik maken van een bolderkar, heel handig. Leuk ingerichte B&B met veel "uil" accenten en een prachtig uitzicht over de weilanden. Op donderdag en vrijdag een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt met zelfgemaakte jam en zelf geperst appelsap uit de boomgaard. De B&B was van alle gemakken voorzien. Dit was voor ons een veel te kort bezoek en we komen zeker nog een keertje terug naar dit heerlijke plekje.

• 9Annika11-02-2019

Een zeer aangenaam verblijf

Wij verbleven in de B&B voor een nacht. Het was een aangename verrassing. Het huis is heel schattig en van alle gemakken voorzien: mooie keuken, badkamer en gezellig zithoek met uitzicht op de groene omgeving. Het slaapgedeelte op de vliering vonden we fantastisch: knus en prima bedden. De gastheer en vrouw waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Gastheer verzorgde in de ochtend een uitstekend ontbijt. Een aanrader dus. Wij komen zeker nog eens terug, maar dan langer.

• 9Patricia Pols11-01-2019

Waanzinnig!

Wij zijn hier geweest en hebben het heerlijk gehad. De B&B is leuk, mooi en netjes. Het ontbijt was zalig en goed verzorgd. Tevens was de eigenaar een leuke en gezellige man. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Camping Minicamping Uylkens Hof info

Camping-informatie