9,2

Weer vandaag7°-5°

167 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

super huisje, rustig, perfecte verzorging

Myriam, 6-2-2018

Relaxte overnachting in rustig gebied in een mooi huisje van Uylkens Hof. We komen er ieder jaar en het huisje ziet er nog altijd tip-top uit. Dicht bij sauna de Veluwse Bron. Huisje is van alle gemakken voorzien en het ontbijt is perfect verzorgd. Niets is Rogier en Yolanda teveel. Hun passie en toewijding laten ons keer op keer heerlijk genieten.

Even weg op een heerlijke plek!

Harmen, 5-2-2018

Een heerlijk, warm huisje. Een hartelijk welkom en afscheid door de eigenaresse. Het ‘frankrijkgevoel’ dat zij hadden bij het aanschaffen van dit terrein, komt helemaal tot zijn recht. Ondanks de kale bomen door het seizoen, toch nog het gevoel alsof je privé zit. Een heerlijk plekje waar we zeker nog een keer terug komen!

Een aanrader!

Moniek, 23-1-2018

Lekker geslapen in het mooi verzorgde huisje en genoten van het heerlijke ontbijt! Ook de bevlogenheid van de eigenaren, doet je goed

Heerlijk!

Laura, 22-1-2018

We hadden het prachtige huisje met rieten dak. Wat was het fijn. Heerlijk uitzicht, lekker binnen, maar met openslaande deuren toch van de zon kunnen genieten in januari. Douche was heel goed, alles was schoon en het ontbijt heerlijk. Alles was goed verzorgd. Na Veluwse Bron binnen 5 minuten bij het huisje. Kortom; heerlijk weekend gehad!

Heerlijk!

Janneke, 15-1-2018

Wat een fijn verblijf weer! Ons derde jaar op rij alweer en ook nu warm onthaal, heerlijk fris schoon, genoten van de rust én het zalige ontbijtje. Tot volgend jaar!

Heerlijk

MiekevD, 8-1-2018

Na een dagje sauna nog even verder in de watten gelegd bij de Uylkens Hof met persoonlijke aandacht, mooi huisje, lekker rustig, en een heerlijk verzorgd ontbijt.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Irene en Rene, 5-1-2018

Je bent er echt even lekker uit! Goed verzorgd en heel vriendelijk stel zijn Rogier en Yolanda.

heel fijn

sean en carolien, 4-1-2018

Ons verblijf in de Kerkuyl, een huisje op de mini camping, was heel fijn. Goed ontvangen door de eigenaren. Het huisje is knus met rieten dak, via een trappetje kom je in de open slaapkamer, leuk ingericht. Een ideale plek om even tot rust te komen samen , met een wandeling in de omgeving en/of een bezoekje aan de Veluwse bron. Een aanrader, gezellig en persoonlijk.

Ontspannen

WouterB, 28-12-2017

De KerkUyl is met aandacht ingericht. Alle faciliteiten die je wenst zijn aanwezig en de voorzieningen zijn erg comfortabel.

De Kerkuyl is een heel comfortabel huisje.

Rickey en Anja, 11-12-2017

Alles is aanwezig. Je zit midden in de natuur. Het huisje is smaakvol ingericht. Prima bed. Ontbijt geweldig, zelfs voor iemand die geen granen eet. De slaapkamer is te bereiken via een vrij steile trap zonder leuning. Wel iets om over na te denken als je niet zo goed ter been bent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.2 uit 10 op basis van 169 reviews.