Camping Minicamping Uylkens Hof

CampingWeer vandaag29°10°
Camping Minicamping Uylkens Hof
9,2

174 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Super gastvrij, absolute aanrader!

Fam. Bos, 11-4-2018

Wij verbleven in B&B ‘Bosuyl’ met onze twee kinderen van 0 en 3 jaar. We hebben genoten van het mooie, rustige plekje en gastvrijheid! Het huisje was erg schoon en netjes. Wij waren al gewaarschuwd voor de steile trap en deze was inderdaad ongeschikt voor (kleine) kinderen maar wij hebben ons kunnen redden. Wij denken met een heel positief gevoel terug aan deze vakantie!

Geweldig !

Marjolein en Karin, 2-4-2018

Prachtige plek met vrij uitzicht.

Rust.

Ruimte.

Lekker uitgebreid ontbijt.

Fijn verblijf!

Willemijn, 20-3-2018

Fijn huisje waar alles aanwezig is. Goede gastvrouw die zorgt dat het je aan niks ontbreekt tijdens je verblijf!

Fantastisch. We komen terug!

Dirk, 8-3-2018

Heel fijne gastvrouw en gastheer! Lekker ontbijt en gezellig huisje.

Een fijn verblijf, erg gastvrij.

Michiel H., 6-3-2018

Enthousiaste gastheer, met respect voor privacy. Een lekker ontbijtje en een prima huisje!

Perfect verblijf met veel privacy.

Claudia, 26-2-2018

Wij zijn afgelopen winter hier een heerlijk weekend geweest. Wat een fijn verblijf in de Kerkuijl. Het is heel verzorgd en netjes.

Jolanda en Rogier zijn zeer gastvrij. Niets op aan te merken.

Enige is het trappetje naar de bovenverdieping.. smal en stijl! Niet geschikt voor oudere mensen naar mijn mening.

Wij waren aangewezen op onze auto om de omgeving te verkennen, vanwege de kou( -2 met oosten-wind)! Maar ik denk dat als je hier in het voorjaar zit het echt een fantastische plek is met veel fiets routes om de omgeving te verkennen.

Ik zóu nog wel eens terug willen eventueel ook in de safaritent met de kinderen.

Even rustig genieten

Wijnberg, 24-2-2018

Prima accomodatie, mooi plekje,vriendelijke gastheer en gastvrouw. Prima ontbijt op zelf te kiezen tijdstip. Lekker dicht bij de Veluwse bron.

Jammer dat het verkeersgeluid van de snelweg buiten het huisje goed hoorbaar is.

super huisje, rustig, perfecte verzorging

Myriam, 6-2-2018

Relaxte overnachting in rustig gebied in een mooi huisje van Uylkens Hof. We komen er ieder jaar en het huisje ziet er nog altijd tip-top uit. Dicht bij sauna de Veluwse Bron. Huisje is van alle gemakken voorzien en het ontbijt is perfect verzorgd. Niets is Rogier en Yolanda teveel. Hun passie en toewijding laten ons keer op keer heerlijk genieten.

Even weg op een heerlijke plek!

Harmen, 5-2-2018

Een heerlijk, warm huisje. Een hartelijk welkom en afscheid door de eigenaresse. Het ‘frankrijkgevoel’ dat zij hadden bij het aanschaffen van dit terrein, komt helemaal tot zijn recht. Ondanks de kale bomen door het seizoen, toch nog het gevoel alsof je privé zit. Een heerlijk plekje waar we zeker nog een keer terug komen!

Een aanrader!

Moniek, 23-1-2018

Lekker geslapen in het mooi verzorgde huisje en genoten van het heerlijke ontbijt! Ook de bevlogenheid van de eigenaren, doet je goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.18 uit 10 op basis van 176 reviews.