Camping Minicamping Uylkens Hof

CampingWeer vandaag22°15°
Camping Minicamping Uylkens Hof
9,2

187 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Luxe kamperen in de rust

Pauline
28-5-2018

Luxe kamperen in een safaritent. We waren de eersten dit seizoen en het was nog behoorlijk koud. In de ochtend en avond het kacheltje aan was heel fijn, nachts met goede warme slaapzakken (mee van huis) prima te doen. Alles in de tent was dik voor elkaar en mocht er iets ontbreken, dan kunnen de eigenaren je daar altijd bij helpen. We hebben genoten van de rust - de eerste dagen waren we helemaal alleen, dat vonden we helemaal niet erg - en er is in de omgeving van alles te doen. De ruime tent biedt ook bij regen meer dan voldoende bewegingsmogelijkheden met z'n viertjes. Voorzien van alle gemakken. De eerste vier tenten staan 'tegenover' elkaar, twee andere tenten staan wat meer achteraf, voor meer privacy. Voor ieder wat wils.

Heerlijk kamperen en genieten van luxe!

Smeels
28-5-2018

Kleinschalige camping met vijver vol vrolijk kwakende kikkers. De tent is van alle gemakken voorzien en lijkt eigenlijk meer op een huisje met een tentdoek. De eigenaren zijn zeer vriendelijk. In de omgeving is het fijn fietsen.

Mooie, rustige omgeving en leuk, comfortabel huisje. Heel goed te combineren met dagje Veluwse Bron. Eigenaren zijn erg vriendelijk en ontbijt was goed verzorgd.

Heerlijk, we gaan zeker nog een keer.

Concetta
26-5-2018

Luxe tent met prima voorzieningen (gasfornuis, wc én douche) op heerlijke mini-camping. En dat voor die prijs. Fijne (en zonnige) Pinksterdagen hier gehad. Vergeet de boodschappen niet zelf mee te nemen, geen campingwinkel oid. Supermarkt op 5 min. rijden afstand.

Fantastisch!

Familie
24-5-2018

Luxe en ruime safaritenten.

Ruim opgezet kampeerterrein.

Betoverende plek en enorm hartelijke ontvangst

Kristl & Luc
24-5-2018

Wij vonden hier rust in het gezellige huisje, met mooi zicht op de tuin en achterliggende weiden. Dit is een ideale plek om erop uit te trekken met de fiets, en 's avonds terugkomen om te aperitieven en te eten in je eigen tuintje is al even fijn.

Super mooi, fantastisch!

Ada van Eijk
21-5-2018

Alles was perfect, gezellige inrichting. Vriendelijke gastheer en vrouw. Prachtige tuin veel privacy! Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke lokatie, prachtig onderkomen, gastvrij

John Zonneveld
11-5-2018

Heerlijk genoten van twee nachten in de B&B op een heel sfeervolle en rustige plek. Vanuit hier heel makkelijk naar de hoge Veluwe, Apeldoorn of Zwolle, en op vijf minuten rijden van sauna de Veluwse Bron.

Erg genoten en voor herhaling vatbaar

Tom en Dewi
5-5-2018

Heerlijke B&B en prachtig terrein. Eigenaren waren lief en zorgde goed voor ons. In de avond ook nog heerlijk buiten gezeten. De lieve hond maakte het helemaal af

Uitstekend!

Rogier
4-5-2018

Heerlijke B&B. Rustig, netjes en een hele vriendelijke gastheer en gastvrouw.

5 minuutjes vanaf de Veluwse Bron: ideaal! :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.2 uit 10 op basis van 189 reviews.