Camping Minicamping Uylkens Hof

CampingWeer vandaag25°14°
Camping Minicamping Uylkens Hof
9,2

211 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Zeer goed verzorgde camping.

Familie van Bilderbeek
7-9-2018

Mooie rustige camping. Vriendelijke eigenaren. De tent was echt super met een eigen wc en douche. Top vakantie gehad.

Fantastisch!

Hans&Linda
30-8-2018

Als gebruiker van het hemelbed hoef je niet bang te zijn voor muggen (die er overigens niet leken te zijn toe we er waren) De stapelbedbewoners hebben geen klamboe als verweer.

We hebben genoten van de rust en de privacy. De ontvangst en het afscheid allerhartelijkst. Komen we zeker een keertje terug.

Een fijne camping

Jan
28-8-2018

Eind augustus nog een midweek aan de vakantie geplakt en veel geluk met het weer gehad. De camping is een fijne uitvalbasis om te fietsen op de Veluwe en het IJssel gebied.

Tent is ruim en goed uitgerust met douche, keuken en voldoende serviesgoed. Bedden zijn 80cm breed en 2m lang en dat is prettig voor de iets langere gasten. Tweepersoonsbed is 160 bij 2 meter.

Al met al een fijne camping voor mensen die zichzelf kunnen vermaken.

Rustgevende locatie

Rosalie
28-8-2018

Voor ons is dit ons tweede thuis geworden.

Dit jaar was het voor ons de 5e keer dat we er weer terug kwamen. Heerlijk rustig, kinderen kunnen zich prima vermaken. Lieve campingeigenaren Rogier en Yolanda die ervoor zorgen dat je er weer terug wilt komen. Top plek om van je rust te genieten

Een plek om zeker een keer terug te komen!

Pauline en Aglaé
20-8-2018

De lokatie is Top! De omgeving biedt voor iederereen wat.

Huisje is van alle gemakken voorzien en reuze gezellig ingericht.

Het uitzicht vanuit de tuinstoelen was weids.

Genieten!

Nina
17-8-2018

Wat een heerlijke plek! Alsof je even in Zuid Frankrijk bent. Ook heel leuk met kleine kinderen.

Heerlijk!

Fam. Westdijk
15-8-2018

Wat een heerlijke plek om te zijn en tot rust te komen. Overnachten in De safaritent was een superleuk avontuur. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Hele fijne ruime, lichte en goed voorziene tent. De eigenaren, Rogier en Yolanda, zijn onwijs vriendelijk en hartelijk en staan voor je klaar als je ze nodig hebt. Het is een rustige plek, met leuke steden op korte afstand (Apeldoorn, Deventer, Zwolle). Ook heerlijk om te fietsen.

Top!

Esmee
12-8-2018

Camping Uylkenshof was fantastisch. Zowel de gastvrouw als de gastheer erg hartelijk en betrokken. Safaritent was brandschoon, alle benodigdheden waren aanwezig en gezellig ingericht. We hebben het reuze naar onze zin gehad!

Een fantastische en mooi gelegen mini-camping met ruime plaatsen (met voldoende eigen privacy). De accommodatie was geweldig: een ruime safaritent die van alle gemakken is voorzien, met heerlijke bedden!!, een ruim keukenblok en een nette verzorgde badkamer. Ook de grote veranda was erg prettig. Door de ruime plaatsen was er voor de kinderen erg veel speelruimte. Ideaal dat we het meegebrachte kinderbadje op het grasveld voor de tent konden zetten. Erg prettig dat we het badje met dit warme weer veel konden gebruiken (met dank aan Rogier voor de lange tuinslang!!).

Verder erg gastvrije beheerders, die goed beschikbaar zijn.

Het waren 2 heerlijke weken, en we komen zeker een keer terug Rogier en Yolanda!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.