Camping Minicamping Uylkens Hof

220 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Waanzinnig!

Patricia Pols,
11-1-2019

Wij zijn hier geweest en hebben het heerlijk gehad. De B&B is leuk, mooi en netjes. Het ontbijt was zalig en goed verzorgd. Tevens was de eigenaar een leuke en gezellige man.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Superfijn!

Roeland en Janneke,
7-1-2019

Heerlijk overnacht in de B&B en een fijn ontbijt gehad. We vonden het jammer dat we er maar één nachtje konden blijven, want de omgeving en het huisje zijn zeker de moeite waard voor enkele nachten, of langer!

Voor herhaling vatbaar.

Mirjam,
30-12-2018

Erg leuke B&B met mooi uitzicht. Dicht bij sauna de Veluwse Bron en mooie wandelingen op de veluwe. Je moet goed ter been zijn voor het steile trapje naar de slaapkamer . Gezellige eigenaar en heerlijk ontbijt.

Ed en Annelies Schalke,
21-12-2018

Onze eerste bezoek aan een B&B. En wat voor 1...

We werden hartelijk ontvangen door de heer des huizes en het huisje de Bosuyl was echt super. Alles zit er in wat je nodig hebt en het is ook echt een gezellig huisje.

Lekker rustig en heerlijk geslapen en een voortreffelijk ontbijt. Had zo nog langer kunnen vertoeven daar uitkijkend over weiland met de koeien. Top B&B en voor ons geen hotels meer.

Lekker rustig, schoon en een smakelijk ontbijt.

Kees & Marlies Antens,
11-11-2018

We zijn een dagje naar Wellnesscentrum de Veluwse Bron geweest en hebben vooraf een nachtje doorgebracht Minicamping Uylkens Hof in het huisje de Bosuyl.

Wij kunnen het iedereen aanraden lekker rustig, schoon en een smakelijk ontbijt.

We komen zeker een keer terug.

zeker voor herhaling vatbaar

Iris Weitjens,
4-11-2018

heerlijk afgelegen huisje dichtbij de Veluwe in een mooi aangelegde tuin met veel privacy. huisje zelf was zeer comfortabel, voldoende opberggelegenheid en alle benodigdheden die je wenst bij een B & B

Een aanrader om tot rust te komen

Carmen,
28-10-2018

Een heel knus en gezellig huisje waarbij je je gelijk thuis voelt. Alle benodigdheden zijn aanwezig. Een heerlijk ontbijt dat 's morgens gebracht wordt met een geweldig uitzicht. Ideale plek om tot rust te komen. Ook perfect om de nabijgelegen grotere plaatsen te bezichtigen.

Na een dag sauna Veluwse Bron is de B&B een heerlijke plek om te overnachten. Wat een hartelijk ontvangst, de rust, de sfeer, stilte, landelijk, een heerlijk ontbijt, kortom, een fantastische plek , met een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Ontspannen, rust, verzorgd

Jochebed,
3-10-2018

Met moeder en zus in de B&B een nachtje gelogeerd. Was heerlijk om na een dagje sauna daar te verblijven. Ontbijt was ook heel goed verzorgd. Heel vriendelijk ontvangen!

Zeer goed verzorgde camping.

Familie van Bilderbeek,
7-9-2018

Mooie rustige camping. Vriendelijke eigenaren. De tent was echt super met een eigen wc en douche. Top vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.