Vakantiehuis Het Roodborstje

Vakantiehuis
Weer vandaag4°-2°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Het Roodborstje voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Het Roodborstje in het Nederlands

Gezellig en net vakantiehuis

Ruud Nuis
16-9-2014

Augustus 2014 met (4 volw. en 1 kind en 1 hond) op vakantie geweest naar Emst in vakantiehuis het Roodborstje en hebben het prima naar ons zin gehad. Huisje is schoon en netjes. Minpuntje was dat tv ontvangst af en toe weg viel en slecht telefoon bereik. Verder alles prima. Boodschappen kan je dichtbij halen. Park waar huisje staat is rustig en je kunt er heerlijk wandelen en fietsen.

Sfeer & Gezelligheid!

Brigitte Bergwerff
3-3-2010

lekker even een weekendje bijkomen van een zware werkweek, dan is 't Roodborstje ideaal! gelegen in het bos waar je heerlijk kan wandelen en onze natuurvriendjes je af en toe komen opzoeken! Het huisje is zeer sfeervol ingericht niet zoals de meeste vakantiehuisjes die vaak kaal en leeg zijn!

Ik ben hier al meerdere keren geweest en wil nog vele keren komen!

Overigens hoorde ik ook dat er een geheel nieuwe badkamer inkomt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Roodborstje in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Roodborstje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.