Camping De Wildhoeve

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag1°-1°
Camping De Wildhoeve
8,4

Omschrijving
Op Camping De Wildhoeve in Ernst zit je midden in het bos. Opvallend is het leuke kindersanitair in thema. Ook de overige faciliteiten zijn netjes en goed verzorgd. Op de camping hangt een vrolijke en vriendelijke sfeer. Het animatieteam organiseert vol enthousiasme van alles voor de kinderen. Ga gezellig eten bij het pannenkoekenhuis in Epe.

Laatste review

Hele mooie camping.

Marieke,
29-8-2018

Wij stonden de laatste twee weken van augustus, de echte topdrukte was al over denk ik. Maar wat een heerlijke camping! Wij stonden op de reeënweide en hadden mooi en schoon sanitair. Met aparte hoek voor de kleine kinderen, helemaal in bosthema. Heel leuk gedaan!

Ons veldje had een grote zandbak met speeltoestel er in. Onze dochter van 3 heeft er heerlijk gespeeld.

Wij hadden trouwens op de plek gratis WiFi.

Er is een binnen en buiten zwembad en een leuke waterspeeltuin.

We zijn er veel op uit geweest en niet veel gebruik gemaakt van de animatie. Maar wat we hebben gedaan was heel leuk!

Alles bij elkaar een zeer geslaagde vakantie!

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin

246 reviews over Camping De Wildhoeve in het Nederlands

Hele mooie camping.

Marieke,
29-8-2018

Wij hadden trouwens op de plek gratis WiFi.

Er is een binnen en buiten zwembad en een leuke waterspeeltuin.

Alles bij elkaar een zeer geslaagde vakantie!

erg gezellige camping .We komen zeker terug!

werink slagharen,
26-8-2018

We vonden alles wel goed. het zwembad, recreatieteam en het personeel is heel aardig, behulpzaam en gezellig!.

Voor verbetering vatbaar

Joost,
12-8-2018

Vond het eigenlijk niet een 5 sterren camping. Sanitair is veroudert en vies. Snackbar en restaurant zijn onvriendelijk en duur. Weinig extras wat het 5 sterren waard maakt.

Direct boeken

Gezellige camping, super mooie omgeving

Tamara,
11-8-2018

Mooie camping. Middenin de bossen, goede sfeer en gezellige veldjes met speeltuintjes. Kinderen hebben gelijk speelmaatjes. Speciaal sanitair voor kinderen in de nieuwere sanitairgebouwen is super leuk. Verder is het sanitair prima, maar niet top. Net te weinig capaciteit en niet altijd schoon genoeg. We vermaakten ons prima in het buiten- en binnenzwembad, maar de zwembaden zijn verouderd. Het winkeltje heeft te weinig groente en fruit, wel lekkere verse broodjes. 18.00 uur dicht is te vroeg. We hebben ons prima vermaakt in de omgeving. Wildspeurtocht is super en je kunt eindeloos wandelen en fietsen. Animatie op de camping is prima, maar hebben wij weinig gebruik van gemaakt.

Tips voor de camping:

- vaker schoonmaken

- onderhoud plegen: kitranden, kranen die niet goed werken, te klein fonteintje bij de toiletten, teveel grind op paden wat fietsen voor kinderen moeilijk maakt.

- winkel open tot 20.00 uur i.p.v. 18.00 uur.

Fantastisch!!

Belinda,
10-8-2018

Heerlijke vakantie gehad! Mooie camping, erg vriendelijke ontvangst bij aankomst op de 1e dag. Mooie plekken, schoon sanitair. Toiletpapier op het toilet aanwezig = fijn. Mooi kindersanitair. Leuk buitenzwembad en waterspeelplaats. Erg leuk dat er bij ons op het veld ( Dassenburcht) een speeltoestel stond, heeft onze dochter van 2 veel gespeeld. Erg vriendelijk personeel!! Lekker gegeten, sfeervol restaurant. Animatieteam is geweldig, wordt veel georganiseerd. Het enige minpunt vonden wij de Wi-Fi en überhaupt de ontvangst van de telefoon; op de plek vaak geen ontvangst, ook geen 4g. En voor Wi-Fi op de plek moest je extra betalen. Wel heb je voor bij het restaurant en zwembad gratis Wi-Fi . Anderzijds kan je het ook zo zien: lekker rustig, even geen telefoon!

Leuke campingwinkel met aardig uitgebreid assortiment. Kortom: zeker een aanrader en wij komen hier ook zeker terug!! ( Gezin met 1 kind van 2 en 1 kind van 13)

Grandioos mooi! Toffe camping!!!! 10+

Fam poppema,
10-8-2018

Ontzettend leuke 2 weken gehad op deze camping! Gelukkig tijdens de hittegolf dus heel veel gezwommen. Mooie zwembaden Geweldig animatieteam wat een toppers+!! Zeker een dikke 10+waard Leuke programma's met voor een ieder wat leuks! In de wijde omtrek ook voldoende winkels en leuke activiteiten. Mooie kampeerplek wij stonden op egelhoek 22 mooi bij de speeltuin ideaal voor onze kids van 6 en 4! Service altijd vriendelijk Enige nadeel vonden wij dat de wasserette zo duur is 6.50euro met een gezin 3week op vakantie met slecht weer is dat ontzettend duur !!!

Wifi betaald is ook slecht

Sanitair schoon en heerlijk dat er zeeppompjes bij toilet aanwezig zijn heerlijk wat een luxe op een camping

Eten betaalbaar bij t snackbarretje

Vriendelijk personeel en lekker eten!

Grote softijsjes voor ook goede prijs!

Enige geweldige goede douche vonden wij de familie douche de anderen mini straal niet handig!

Deze camping is zeker aan te raden!

De eerste week was fantastisch, lekker rustig. Als de camping echt vol is zijn ze er niet helemaal op berekend. Het knutselen is veel te druk wachten bij de wc of douches. Bij de dames waren constant mannen aan het douchen omdat het wellicht bij hun te druk was.

Bij het binnen zwembad was de vloer weg vies. Het buitenbad was de derde week zo vies dat je niets kon zien door je duikbril. Ijsjes wel aan de prijs kan wel wat minder. Door onervaren personeel ( vakantiewerk ) roken de pizza’s vaak aangebrand en waren de kroketten niet helemaal gaar

Dat zijn wat verberpunten.

Wat fijn een auto maar zeker ook een hondvrije camping. De kinderen kunnen lekker spelen en rennen. Ongelofelijk vriendelijk personeel. En wat een mooie plekken.

Mooi camping.

Eef,
2-8-2018

Mooie camping!

Schoon sanitair.

WiFi betalen,slecht bereik

Brasserie ,stukje cheesecake 8,50 gaat natuurlijk nergens over...

Perfect!

Lonneke,
22-7-2018

Alles was fantastisch op deze camping. Ideaal voor jonge gezinnen. Alle wenselijke voorzieningen én toch de rust van een natuurlijke camping. Lekker veel groen en beschutting. Superschoon sanitair met lekker warm water.

Hier komen we terug!

Dhr. en Mevr. Hendriks. (Ouderpaar),
21-6-2018

Een goed onderhouden camping, waar de receptie ook nog eens gastvrij en vriendelijk is. Het sanitair is schoon en goed voorzien van toiletpapier, zeep en handdoek-automaat. Er is wat verschil van sanitairgebouw, de een staat er wat langer dan de andere, maar schoon. We hebben mensen gesproken die er al 15 jaar lang kwamen, een goed teken van gastvrijheid en netheid. Er mogen geen huisdieren komen, wat geen geblaf oplevert. Ook geen auto's naast de caravan of tent, dus geen rijdende auto's die even een krant of broodjes in de winkel halen. We kunnen hier meer lof-uitingen plaatsen, wat helemaal niet nodig is. Een ding is zeker: Hier komen we terug!!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wildhoeve in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wildhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.