Camping De Wildhoeve *****

Weer vandaag6°-5°

232 reviews over Camping De Wildhoeve in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Ruud Fokke, 7-10-2017

Camping de Wildhoeve is een goed verzorgde camping met uitstekende faciliteiten en de ligging is fantastisch, speciaal voor wandelaars en fietsers.

De plaatsen zijn ruim bemeten en de kampeervelden worden goed onderhouden. Deze camping is zeker aan te raden!

Heerlijke camping, lekker tot rust komen!

Jimmy, 25-9-2017

Een heerlijke, rustige, camping gelegen aan het bos. Zeer vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat. Wij hebben hier twee weken met de caravan gestaan en zijn weer helemaal tot rust gekomen.

Wij komen hier volgend jaar zeker weer terug!!

Mooie kindvriendelijke camping

Josien, 9-9-2017

Zeer leuke camping; vooral als je met kinderen gaat. Op elk veldje is een speelplaats aanwezig en ze hebben zo een vriendje gevonden. Toiletgebouw fijn dichtbij en mooi ruim en schoon. Binnenzwembad en het 'modderspeelbad' vielen erg in de smaak. De glijbaan bij het buitenbad stelt niks voor, maar de kinderen vonden het prima. Eten bij zowel de snackbar als restaurant prima; in de campingwinkel ruime keus. Er werden veel activiteiten georganiseerd. Vooral de natuuractiviteiten (sporen zoeken, diertjes zoeken etc) vielen in de smaak. Toneelstukje voor de kinderen aan begin van de avond was wisselend; knutselwerkjes voor de kleintjes te moeilijk.

Al met al een zeer leuke camping. Minder geschikt als je rust zoekt en geen zin hebt in kindergeschreeuw.

Compleet en heel vriendelijk

Wim Möller, 8-9-2017

Heb je navigatie, rijdt dan iets verder door als wordt aangegeven tot aan het receptiegebouw. Prachtige, complete en kindvriendelijke camping met grote plaatsen.

We stonden op het reenveldje.

Familie Oosting, 30-8-2017

Sanitair was keurig netjes en werd vaak schoon gemaakt.

6 ampère stroom vonden we wel wat weinig.(kon je tegen betaling wel bij krijgen).

Verder prima 3 weken gehad op deze camping, komen volgend jaar terug.

Mooie gemoedelijke camping

Jessica, 26-8-2017

Prachtige omgeving. Nette camping. Vriendelijke mensen. Genoeg te doen voor de kinderen.

Op sommige plekken op de camping lopen mensen over de kampeerplekken omdat er geen direct pad is naar het toiletgebouw. Restaurant smorgens niet open (wij drinken graag een kopje koffie op terras in de ochtend).

Gemoedelijke camping

Klaver, 19-8-2017

Nu twee jaar op de Wildhoeve gestaan met veel plezier! Fijn personeel, prima sanitair, mooie omgeving, geen auto bij de kampeerplaats en genoeg te doen voor de kids. Jammer dat de hond niet mee mag maar verder echt top.

Prima camping! Veel te doen!

Rita, 12-8-2017

Mooie camping! Leuke veldjes en mooi zwembad, buiten ook mooi waterpark.,voor ons jammer dat de hond niet mee mag! Verder geweldige camping!

Leuke camping

Widi, 12-8-2017

Prima verblijf gehad maar zeker nog wat op en aanmerkingen voor 5 sterren camping,

Pluspunten:

Autovrij!

Binnenzwembad is prima

Veel te doen in de omgeving

Super leuke woudlopers activiteiten voor de kids

Sanitair werd goed bijgehouden

Op dinsdagavond leuke animatie, theatershow die van buiten de camping geregeld was

Uitermate vriendelijk personeel!

Minpunten:

Sanitairgebouw erg donker! Slechte verlichting zowel bij wc's als douche en wasbakken. (Luchtverfrissers bij wc's is kleine moeite en zéér groot plezier)

Animatie vond ik geen 5 sterren.... kwartiertje door de weeks s'avonds zonder dansen. Showtje was niet veel soeps.

Knutselen was teleurstellend voor de kids. Buiten dat t enthousiasme van het animatieteam ontbrak, waren de knutselwerkjes veel te ingewikkeld , weinig aangeleverd materiaal en zat moeders daardoor te knutselen en kids keken toe. Er was zomerfeest georganiseerd maar animatie team stond te dansen op podium en kids konden kijken.

Misschien zijn we verwend geraakt door eerdere bezoeken aan de Molenhof en de Paal....?

Geen bereik met gsm dus verplicht WiFi aankopen als je met de buitenwereld contact wilt houden

Veel schaduw vanwege boscamping. Moet je net geluk mee hebben.

Wederom erg aangenaam

Oudesluijs, 6-8-2017

Een rustige camping met goede campingplaatsen (misschien voor sommigen wat weinig zonnige plaatsen) en een aangenaam publiek, genoeg en schone sanitaire voorzieningen (douches met thermostaatkranen zijn geweldig), zeer vriendelijke medewerkers. Wifi kan wat beter. Het binnenbad is prima, maar heeft wat veel chloor. Het buitenbad is ok, maar heeft in het voor-en naseizoen - bij lager staande zon - weinig zonplaatsen. De waterglijbaan buiten kan m.i. het best vernieuwd of afgebroken worden. Het feit dat er geen auto's en honden op het terrein mogen, brengt veel rust op de camping. Het is een geweldige uitvalsbasis voor een vakantie op de Veluwe. Wij komen zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor De Wildhoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wildhoeve in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wildhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Wildhoeve scoort een 8.82 uit 10 op basis van 232 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: