Bed and Breakfast De Hooge Woeste

BedAndBreakfast
9,4

7 tips over Bed and Breakfast De Hooge Woeste

Johan, 7-5-2015
Genoeg te beleven. Leuke en lekkere eetgelegenheden. Vraag de eigenaren en zij geven je precies aan wat bij je past.
johannes, 3-5-2015
heggies speelpaleis, ezelboerderij. De veldkamp pannenkoeken restaurant. Wissels eethuisje....allemaal aanraders
Patrick Schellens, 26-4-2015
Wandel-fiets en ruiter paden volop en direct vanuit de oprit van "De Hooge Woeste". O ja, Sissi expositie in 't Loo is een aanrader.

Jeanette Kylian, 6-4-2015
Logies alleen is in deze B&B zeer goed mogelijk omdat alles wat je nodig hebt aanwezig is.
Miriam Zeelsma, 16-3-2015
Er zijn leuke stadjes in de buurt zoals Hattem en Elburg. Winkels op fiets afstand. Lekker veel natuur en rust.
Milko Kurvers, 17-9-2014
Vroeg in de ochtend wandelen door de bossen en velden om wild te spotten.

s.piederiet, 11-9-2014
In de buurt is van alles te bezichtigen , van kasteel tot boerderij. Voor alle leeftijden is er in de nabije omgeving iets te beleven.