Bed and Breakfast De Hooge Woeste

Met vrienden

Heerlijke week in Epe.

Monique Heuvelink
2-10-2018

Voor de tweede keer een heerlijke week doorgebracht in de Paardenstal. Deze keer ook het paard meegenomen. Die stond op loopafstand lekker in zijn eigen weide. Ook het verzorgde hooi was van uitstekende kwaliteit. Onze hond speelde overdag met de hond van Joan en Hans. En wij werden zondags verwend met een heerlijk ontbijt. Vele uitstapjes gemaakt direct vanuit de B&B. Fietsroutes, wandelroutes en paardenroutes zijn ruim voorhanden.

Zelfs op zaterdag nam Joan ons mee met haar eigen paarden voor de menwagen voor een mooie tocht over de Tongerense Heide.

De B&B is schoon en van alle gemakken voorzien.

We komen zeker nog een keertje terug.

Lekker luxe midden in de natuur.

Corine en Klaus
11-5-2018

We hebben een leuke midweek doorgebracht in huisje "De Paardenstal" Een mooi en compleet huisje, met goede bedden, een luxe badkamer en een nette keuken. Alles is er, gasfornuis, combi oven, koelkast, pannen, etc. Op verzoek wordt er ook voor een superdeluxe ontbijt gezorgd. Je loopt vanuit het huisje het bos in. Je kunt er lekker relaxen en toch is de "bewoonde wereld" niet ver.

Luxe , rust ruimte in een prachtig groene omgeving

Monique Heuvelink
24-9-2017

Wij verbleven 3 nachten in het grote luxe Paardenstal verblijf . Een royale woning die van alle gemakken is voorzien. Ruime keuken met vaatwasmachine en gaskookplaat.. de badkamer heeft een zeer royaal bad en separate douche. Handdoeken zijn aanwezig en je bed is al opgemaakt bij aankomst.

Zo de poort uit en wandelen in de mooie omgeving. Joan weet routes en restaurantjes genoeg!

Geweldig

Wim van Ree
3-7-2017

Wij zaten in het kippenhok in een woord (geweldig) een zeer kompleete accomodatie

Heel mooi de omgeving ,zeer vriendelijke en attente gast heer en vrouw .

Ontbijt zeer uitgebreid .Je kunt als je wild fietsen huren daar hebben wij ook gretig gebruik van gemaakt.

Wij hebben de 60e verjaardag van mijn vrouw dat weekend gevierd ,dat werd helemaal compleet gemaakt door een feestelijk ontbijt met een leuke attentie van Hans en Joan

Wij komen zeker terug

WIm en Elze

Super!

Linda en Kevin
3-7-2017

Alles was tot in de puntjes verzorgd..het ontvangst en de gastvrijheid, het heerlijke ontbijt en het fantastische kippenhok maakten het helemaal compleet. Mooie omgeving. We komen hier zeker nog eens terug.

Fantastische plek

Arijette Verschuur
22-6-2017

Top locatie. Paarden kunnen op stal in de wei of in de paddock. De B & B is prachtig gelegen veel wandel fiets en paardrij routes ook voor de menner. Vriendelijke en gastvrije eigenaren. 5 sterren ontbijt. Wij hebben er voor de derde keer een geweldige tijd gehad.

Prachtig en rustig gelegen

Janet Bakker
22-3-2017

Je komt volledig tot rust in dit goed onderhouden onderkomen. Er is veel zorg besteed aan de inrichting en gasten worden hartelijk ontvangen. Welkomstbordje met onze namen erop. Heel attent. Informatiemappen zijn aanwezig met voor ieder wat wils.

Ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk.

Mooie wandelingen of fietstochten te maken meteen te starten vanaf het terrein. Zeer gastvrije eigenaars die vol tips zitten.

Fam de Beer
29-7-2015

We hebben in een woord een fantastische korte vacantie gehad. Ontbijt was super. Een heel gastvrij koppel wat ons ontvangt. Bedden prima en een prachtige ligging.

Fantastische plek

Miriam Zeelsma
16-3-2015

Wij hebben een aantal dagen de gast mogen zijn bij B&B De Hooge Woeste. Ontzettend plezierige gastheer en vrouw die zeer bereidwillig zijn om je van alle gemakken en informatie te voorzien. Voor de paarden was het een paradijs..aangezien wij in het Westen weinig uitrij mogelijkheden hebben. Kortom aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Hooge Woeste in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Hooge Woeste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.