Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

37 Reviews over Boshuis de Sperwer

• 10Ingrid Vermeule27-05-2022

Wauw geweldig!!

Een heel Mooi en rustig gelegen huisje van alle gemakken voorzien met veel buitenruimte. Je loopt zo vanaf het huisje het bos in wij hebben er optimaal van genoten.

• 10Fam Gaasbeek11-04-2022

Super verwend

Een prachtig compleet huisje, met daaromheen een bos met oorverdovende stilte, op de vogels na. Veel verschillende soorten gespot. Superaardige eigenaren die heel klantvriendelijk waren. Wij hebben er een heerlijk broers en zussenweekend gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Bernadette en Johannes05-04-2022

Sfeervol huis in een inspirerende groene omgeving

Het houten huis is erg sfeervol en gezellig ingericht. Het ligt prachtig in een klein bosrijk park. Mooie bosrijke tuin rondom. Hier is echte stilte, geen geluid behalve van de vele vogels. Vanuit het huis zijn direct prachtige wandelingen te maken. We hebben genoten.

• 9Fam. Langeweg17-03-2022

Heerlijk rustig, mooie ligging, ruim huis en netjes verzorgd

• 10Jeroen & Esther04-03-2022

Aanrader!

Een prachtig huisje midden in het bos. Alles was tip-top in orde. ‘s Morgens word je gewekt door de spechten die trommelen op de boomstammen. Vanuit het huisje heb je zicht op allerlei leuke bosvogeltjes omdat her en der voederhuisjes zijn opgehangen. Vanaf het huisje maak je de mooiste wandelingen of fietstochten. De auto kun je dus laten staan. In Nunspeet is een leuke escaperoom die we met onze tieners hebben gedaan. Aanrader. Daarnaast zijn er in de omgeving veel geocaches te vinden. Dus voor jong en oud(er) voldoende vermaak.

• 9Carolien01-02-2022

Rust, ruimte en natuur

Voor de tweede keer in de sperwer verbleven. Wat een heerlijke plek. De hond heeft ook genoten en we hebben heerlijk gewandeld. De eigenaren zijn goed bereikbaar en behulpzaam als er wat is. Top huisje!

• 10Germaine Spijkerman27-01-2022

Echt een aanrader!!!

Wat een prachtig huisje in een prachtige omgeving! Er was niets, maar dan ook niets wat ontbrak. Lekkere bedden, heerlijk ligbad en aparte douche. En erg gezellig ingericht met veel dimbaar licht; ik hou ervan! De omgeving is prachtig om te wandelen, maar wij vonden het moeilijk om ons los te rukken van alle vogeltjes en eekhoorntjes rond het huis, hahaha! Dus vogelaars en natuurliefhebbers, hier moet je zijn! Echt een aanrader!

• 9Jan15-01-2022

Wij hebben alweer geboekt!

Prachtige rustige locatie in een bosrijke omgeving. Comfortabel huis (fijne keuken en bedden) en grote tuin met afrastering (handig voor onze teckel die kan vrij rondlopen). Contact met verhuurders verloopt snel en soepel.

• 10Annet van Gelder13-01-2022

Liefelijk en gezellig huis in prachtige omgeving

Wat een verrassend mooi huis! Alles is spik en span en super compleet uitgerust. De bedden liggen heerlijk. Buiten brandde kerstverlichting wat het huis een magische uitstraling gaf zo in het bos. In de tuin is het heerlijk toeven, omringd door heel veel vogels! De kinderen vermaakte zich prima en de hond scharrelde lekker door de tuin. Het hek om de tuin is niet zo heel hoog (onze hond sprong er zo over) Dus met een grotere hond wel even opletten. Gelukkig ligt het huis op het park en was het niet gevaarlijk. De omgeving is heerlijk, vanuit het huis stap je zo het bos in. We hebben ontzettend genoten en alweer geboekt voor komende jaar! Dank lieve Annemarie en Anton voor dit absoluut heerlijke plekje waar we even tot rust mochten komen!

• 9Ingrid08-01-2022

Heerlijk genoten met de familie.

Mooi & schoon huisje in heerlijke rustige mooie omgeving. Omheinde tuin ideaal voor kleine hondjes voor grotere zou t wellicht wat te laag kunnen zijn (50/ 60cm). Met moeder/ oma, zus en dochter (16) & de hondjes genoten van het huisje en de wandelingen, die je direct vanaf t huisje kon starten. Ook genoeg eetgelegenheden (afhaal & bezorg) in de buurt.

Vakantiehuis Boshuis de Sperwer info

• CafeNiet beschikbaar