Hotel Wapen van Elst

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag7°3°
Hotel Wapen van Elst
8,3

69 reviews over Hotel Wapen van Elst in het Nederlands

Fijn hotel,zeker voor herhaling vatbaar

Piet Vermeij,
5-5-2018

Prima kamer, zeer hartelijke ontvangst door vriendelijk personeel, prima restaurant.

Heerlijke vakantie

Jesslyn,
20-4-2018

Heel fijn hotel, mooie kamer met balkon, wifi perfekt, eten heerlijk, vriendelijk personeel, op de kamer vind je alles wat nodig is, er zijn geen min punten.

Kan klantvriendelijker!

Karel,
30-3-2018

Bediening binnen beter dan buiten. Buiten waren ze ons vergeten. Half uur op een biertje wachten.

Direct boeken

Super hotel, komen zeker terug

Ad Geluk,
27-9-2017

Vriendelijk personeel, goed van eten, prima ligging, gezellig terras, kortom een heerlijke stek voor een fijne vakantie.

Lift aanwezig.

Goed middenklasse hotel s

Trijnie en Herman,
15-9-2017

De bereikbaarheid van sommige kamers kan voor mensen die minder goed ter been zijn een probleem zijn.

Wij moesten erg veel trappen op en af voor we bij onze kamer waren. Kamer op zich goede prijs/kwaliteit, raam kon niet open, daardoor erg warm.

Ontbijt en diner erg goed.

Jammer dat een goede lift ontbreekt in het hotel.

Mooi oud hotel

Petra,
17-8-2017

Een paar nachten gelogeerd. Kamer 230, helemaal bovenin. Kleine kamer, en warm. Lagen op de prima bedden, onder de hoes. Raam kon gelukkig open. ,s nachts stil op de kerkklok na. Uitstekend ontbijt, lekkere douche, maar klein. Personeel vriendelijk. De fietsen konden binnen geplaatst aan de stroom. Prima! Ook voldoende parkeergelegenheid. Het is in de omgeving heerlijk fietsen. Kortom een aanrader!

heel goed herhaling vatbaar

Ivo Janssen,
14-8-2017

in het hotel was alles goed goed eten heel vriendelijk niets om een opmerking van te maken we hebben genoten

een min puntje is ze hebben geen fiets routes liggen voor de fietser

Gewoon goed, kamer wel erg klein

Eppie,
6-8-2017

Ik had het zomerarrangement geboekt (luxe kamer) en kreeg kamer 101. Op de 1e verdieping, aan het einde van de gang, aan de achterzijde van het pand en als een van de weinige kamers een (groot) balkon. Dat was dus perfect qua evt overlast. De kamer zelf is erg klein (ik schrok toen ik de deur voor de 1e keer open deed), want je kan hooguit langs je bed lopen. Heerlijk bed en tv prima, dus zittend/liggend op bed tv kijken in de avond is goed mogelijk. Badkamer zag er, net als de kamer, netjes uit met goed warm water. Wel jammer dat de douchebak net niet wat groter is en dat het water onder de deurtjes doorloopt. Al met al goed te doen in je eentje. Met zijn tweeën had ik de grootte van de kamer zeker wel een probleem gevonden, want je moet je spullen toch echt ergens kwijt. Op het eten (verrassingsmenu) en op het ontbijt valt echt niets aan te merken. Het restaurant en het terras zien er erg gezellig uit. Al met al gewoon goed voor de prijs, die ik ervoor moest betalen. Zonder het avondeten (kale kamerprijs) had ik het wel te duur gevonden. Voor herhaling vatbaar

Aardige mensen, schone kamers, keurig verzorgd.

DLZ-Interim,
4-7-2017

Voor culinaire hoogstandjes moet je in een andere prijsrange zoeken. Voor aardig, service-gericht personeel, schone kamers en een prima ontbijtbuffet moet je hier zijn.

In een woord fantastisch!

Anoniem,
16-6-2017

Fietsarrangement helemaal top, alles tot in de puntjes verzorgd, voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader voor de fietsliefhebbers.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wapen van Elst in Elst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wapen van Elst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.