Tijdelijk €25 aanbetaling

9.7FenomenaalScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over 't Lingeveld

• 9M&M27-06-2016

Uniek

Een ontzettend fijne en rustgevende plek met veel aandacht voor details waardoor je je snel thuis voelt!

• 10Elise01-11-2012

Prachtige Bed & Breakfast!

Bij 't Lingeveld hebben wij een fantastische overnachting gehad! Een romantisch optrekje met een prachtig uitzicht. Er is veel aandacht besteed aan details, waardoor het er gezellig uitziet. Ons hoogtepunt was toch wel het ontbijt boven op de hooizolder. Het ontbijt was met veel liefde klaar gemaakt en echt helemaal compleet! De hooizolder is open, zodat je kunt genieten van een prachtig uitzicht.

• 9SummerHolidays24-06-2012

Bijzonder overnachten in Hooijberg

Tweemaal deze B&B bezocht en beide keren naar volle tevredenheid. De hooijberg heeft een prachtige badkamer met bad op pootjes. De trap naar boven brengt je naar de hooijzolder waar je 's avonds heerlijk kunt genieten van een wijntje of de volgende morgen van het ontbijt. De gastvrouw is vriendelijke en dringt zich niet op.

• 10D&A29-11-2009

3 daagse Huwelijksreis

Prima verzorging in een prachtige hooischuur. Ontbijt is echt heerlijk! Het vrije uitzicht op de weilanden is mooi, maar niet bijzonder. Jammer dat aan het eind van die weilanden een zeer drukke spoorlijn ligt. Ik heb er slecht door kunnen slapen, omdat de wind van die kant kwam. In het dorp Elst is niets te beleven. Gelukkig liggen Arnhem en Nijmegen op 10 minuten rijden waar je voldoende mogelijkheden hebt om je te vermaken. Als de hooischuur aan zee of in het bos gelegen zou zijn en er meer te beleven zou zijn dat zou ik een 10 geven.

• 10M & M Heerding01-09-2009

`Geweldige Huwelijksnacht, heel romantisch!

Warm welkom door gastvrouw, de lantaarns op de oprijlaan, de hooischuur is in een oud Engelse landhuisstijl omgetoverd! Een mooie roos op het kussen, en een boeket op tafel, super! Het ontbijt hebben we s'morgens in de hooiberg genuttigt, geweldig uitzicht en wij hebben een super afsluiter gehad van onze huwelijksnacht! Ondanks het hooi en de omgeving, hebben wij géén spinnen aangetroffen!! Alles was perfekt schoon en goed onderhouden. Dit is echt een aanrader!

• 10francine 13-02-2008

Net 3 dagen Lingeveld achter de rug. En ik MOET (van mezelf) hier iets over schrijven. De sfeer, de verzorging, de accommodatie: helemaal geweldig!! Ga je voor de echte romantiek? Kies dan de hooiberg! Romantischer kan bijna niet. Hier doe je jezelf en je geliefde een groot plezier mee. En de verzorging? Liefdevoller kan niet. Je voelt dat deze mensen het echt leuk vinden om jou een fijn weekend te bezorgen. Ontbijt op bed, met een vers sapje, vers fruit, warme broodjes en 2 peperkoeken hartjes..... Geweldig, geloof me, het is het waard!

Bed & Breakfast 't Lingeveld info

Het complex