Hotel Mennorode ****

Hotel Mennorode
7,7

Weer vandaag4°-4°

122 reviews over Hotel Mennorode in het Nederlands

heel fijn weekend gehad en prima verblijf

Alice, 7-1-2018

Gastvrij ontvangst, schone en heerlijk ruime kamer. Hotelkamer met een raam wat open kan!

Fijn ontbijt met opnieuw een persoonlijk ontvangst door de dame van de ontbijtservice.

Na een prachtige wandeling nog even koffie gedronken in deze prachtige omgeving.

Wie hier iets negatiefs van zou zeggen heeft of een keer pech gehad of is verwend....

niet voor herhaling vatbaar

Haneveld, 6-1-2018

Oud en Nieuwjaarsarrangement voldoet niet aan hetgeen in de advertentie aangegeven word. Met name het óudjaarsbuffet" en de bediening in het was zeer matig. Het eten werd voldoende bijgevuld en zag er niet erg aantrekkelijk uit. Dit werd door meerdere gasten opgemerkt. Ook het beloofde spectaculaire dessertbuffet bleef achterwege. Het gezamenlijke aftellen rond 12 uur met champagne viel in het water daar de medewerksters de oliebollen en champagne niet op tijd klaar hadden. Jammer dat de grote tafel in het midden van het restaurant niet gebruikt werd om de champagne en oliebollen neer te zetten. Echt zo onprofessioneel en een gemiste kans.

Heerlijk hotel midden in de bossen.

LC Dingemanse, 25-12-2017

Prachtige ligging, hotel ziet er aan de buitenkant mooi uit, voldoende parkeerruimte. Hond mag mee. Wij hadden een welkom terug bon, voor weinig geld 3 nachten hier verbleven. Hotel is van binnen gerestyled, oogt gezellig en relaxt. Leuke kamer met goede bedden, heerlijk rustig slapen. Pluspunt is koffie en thee faciliteiten op de kamer en een fohn. Met kerst een leuke attentie op de kamer. Ontbijt is zeer goed, Jannie is echt een topper! Gezellig om s avonds bij de openhaard wat te drinken en relaxen. Is een bibliotheek aanwezig en een tafel met kranten en tijdschriften. Drankjes vonden wij vrij duur.

Geachte familie Dingemanse,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en fijn om u wederom te mogen verwelkomen voor een heerlijk verblijf.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen!

Geweldig Hotel

Ron, 28-11-2017

Het hotel is gelegen in de mooie bossen van Elspeet waar je onverwacht nog wild kan aantreffen Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zeer netjes verzorgd.Ik heb geen opmerkingen het was heel top

Beste Ron,

Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te lezen dat u zo heeft genoten en het personeel als vriendelijk heeft ervaren! Hier doen wij het voor!

Graag tot ziens!

Keurig en net hotel.

Franka, 28-11-2017

Keurig en net hotel, goede kamers(wel erg warm), vriendelijk personeel, prachtige omgeving, komen zeker nog een keer terug.

Eten een 7 omdat wel alleen ontbijt daar hebben genuttigd, deze was goed.

Beste Franka,

Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u het leuk heeft gehad. Voor een volgend verblijf raden wij u zeker aan de vernieuwde menukaart te proberen!

Graag tot ziens,

Een echte aanrader !

Monique van Baarle, 28-11-2017

Allereerst ligt Mennorode in een prachtige omgeving. Kamers zien er goed en netjes uit. De bedden zijn volgens mij nieuw, echt heerlijk op geslapen! Heerlijk gegeten zowel het diner als het ontbijt. Je kunt de avond ook bij een open haart zitten. Persoonlijk had ik het nog leuker gevonden als er een bad aanwezig was en wat meer loungeachtige stoelen voor bij de open haard ed. Een echt aanrader en ik kom zeker nog eens terug

Beste mevrouw Van Baarle,

Wat een prachtig bericht en wat ontzettend fijn dat u zo heeft genoten!

Graag tot een volgende keer bij Mennorode!

Directeur

Fantastische ervaring in een pracht omgevinf.

H.Rops, 9-11-2017

Leuk en goed hotel. Mooie nette kamers. Goed verzorgd ontbijt. Vriendelijke personeel. Gelegen in een prachtige omgeving. Zeker een aanrader

Beste familie Rops,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij hopen u snel weer eens te mogen ontvangen bij Hotel Mennorode voor een heerlijk verblijf op de Veluwe!

Niet helemaal tevreden

Faber, 5-11-2017

Het hotel ligt prachtig in de bossen, kamer netjes, badkamer prima, maar gedateerd.

Echter bij aankomst was onze hoofdlamp stuk, gemeld, maar vanwege het tijdstip kon men het niet repareren, begrijpelijk. Werd ons een andere kamer aangeboden, door een zeer vriendelijke medewerkster, maar dat hoefde van ons niet, de lamp zou de volgende dag gerepareerd worden, deze dag kwamen we terug van een dagje uit, geen reparatie lamp, geen bedden opgemaakt, geen schone handdoeken, dit maar weer gemeld, men wist van niets van de kapotte lamp, toen gezegd dat de kamer niet op orde was gemaakt, maar dat we de bedden zelf wel wilden opmaken, toen werd er door een pinnige medewerkster gezegd dat de huishouding al naar huis was, we toch geen schone lakens hadden gekregen en handdoeken konden we wel van haar krijgen, dat was geen probleem. Ik kreeg een stapeltje handdoeken mee, maar de volgende morgen zag ik we twee handoeken hadden gekregen en de rest waren badmatten.

Al met al best een rare ervaring! Geen lamp, geen opgemaakt bed, tja...........

Beste familie Faber,

Wat vervelend om te lezen dat het verblijf niet helemaal naar wens is verlopen. U mag zeker verwachten dat de randvoorwaarden alsook de gastvriendelijkheid op niveau is. Wij bieden onze welgemeende excuses aan en hopen u tijdens een volgend verblijf te laten zien hoe het wel hoort.

Boven verwachting

Lamerikx, 4-11-2017

Prachtige ligging voor ontspannen en rustig verblijf, bij de diverse uitgangen sta je zo midden in het bos. Zeer klantvriendelijk en voorkomend personeel, niets is te veel. Kamers prima met koffie-/theevoorziening en föhn. Genoten van de heerlijke diners, waarbij ruimschoots tegemoet werd gekomen aan dieetwensen. Heerlijke locatie waar we beslist nog eens terug hopen te komen!

Beste Lamerickx,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en lovende review.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten voor een heerlijk verblijf.

goed te doen

braspenning, 23-10-2017

prima kamer (505) goed bed ,dineren in het hotel zelf is een aanrader
Dave Storm, Directeur, 30-10-2017

Geachte familie Braspenning,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Het is plezierig om te lezen dat wij hebben mogen bijdragen aan een heerlijke mini vakantie.

Met hartelijke groet en graag tot ziens!

Dave Stom

We hebben een aantal aanbieders voor Mennorode voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mennorode in Elspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mennorode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mennorode scoort een 7.65 uit 10 op basis van 122 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: