Hotel Mennorode

7.4Goed

Nederland, Gelderland, Elspeet

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Mennorode voor je op een rij gezet:

Hotel Mennorode in Elspeet heeft een mooie ligging tussen het groen. De kamers zijn netjes en het ontbijt is heel uitgebreid. Ook kun je hier lekker dineren of een drankje doen op het terras. In de bosrijke omgeving kun je goed wandelen of fietsen en kom je veel dieren tegen. Of breng een bezoekje aan Apeldoorn, Amersfoort of Harderwijk.

190 reviews over Hotel Mennorode

• 10A van Overveld18-10-2020

Prachtig een echte aanrader

Het is een mooi en groot hotel . Het personeel is heel vriendelijk . De bedden en het eten is heel goed . De kamer is mooi . Het hotel staat in een bosrijke omgeving . Je hebt hier mooie wandel-en fietsroutes . Je kan hier mooie dagtochtjes maken b.v. naar Elburg , de Veluwse Zandsculpturen in Garderen , Het landgoed Staveren , Kasteel Cannenburch , het oude ambachten en speelgoed museum in Terschuur .

Gereisd met partner in oktober 2020

• 6Hellen10-10-2020

Heerlijk eten, maar toch teleurstellende ervaring

Wij zijn hier voor een overnachting en hebben zojuist genoten van een heerlijk diner, met vriendelijke bediening in het restaurant en goede hantering van covid maatregelen. En toch werden we ook teleurgesteld: we kregen bij het inchecken namelijk te horen dat het ontbijt alleen maar om 7:30 mogelijk is. De andere tijdslots (max 30 personen) blijken vol en op ons verzoek om elders of op de kamer te ontbijten werd gezegd dat dit niet kan/mag. Ook op t verzoek om aan t einde van de ontbijttijd: om 10u nog n ontbijt af te halen werd gereageerd dat dit niet toegestaan wordt. Ik begrijp dat men richtlijnen hanteert maar met inachtneming zijn er wel oplossingen te bedenken: ik vind dit star en niet klantvriendelijk. Erg jammer als je - als werkende ouders met kinderen- eens met zn 2en een relaxt weekend wilt, en eindelijk eens kunt uitslapen dat dit dan enkel zonder ontbijt kan (waarvoor we overigens ook al betaald hebben).

Aniek, Directeur, 13-10-2020

Geachte meneer/mevrouw,

bedankt voor uw review. Ik begrijp dat u hier hinder van heeft ervaren en zal dit zeker intern bespreken. We proberen de Corona maatregelen in ons hotel zo veilig mogelijk toe te passen. Om drukte bij het ontbijt en diner te voorkomen werken wij in tijdsblokken.

Gereisd met partner in oktober 2020

• 2Mevr. Park04-10-2020

Nooit, nooit meer

Deel 2: ‘Restaurant’ Daar is zeker ook wat mis mee. De tafel waar wij zaten, daar was het fineer aan de rand los, waardoor je er met je kleding aan bleef hangen. De ruimte en de tafels vonden wij ongezellig en kaal. Geen enkele raamaankleding en op de tafels geen tafellaken, of dekservet (al was het maar van papier geweest) Het eten – drie gangen – was ook geen sterren-classifikatie waard, en prijs / kwaliteit verhouding lag scheef. Na 4 nachten, maar uitgechecked. Receptie : Bij het uitchecken, werd het restaurant weer bij de rekening gevoegd, terwijl bij het inchecken al betaald was. Ook moest ik vragen naar restitutie van 1 nacht toeristen belasting (Die op de factuur anders werd genoemd) De uiteindelijke factuur kreeg ik ook niet mee. Kortom, geen hotel om te adviseren en zeker niet om weer naar terug te komen.

Aniek, Directeur, 13-10-2020

Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend spijtig te lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Daar wil ik mijn oprechte excuses voor aanbieden. Graag bied ik u een gratis overnachting inclusief ontbijt aan voor twee personen en zouden wij u alsnog het verblijf willen laten ervaren die u in de eerste instantie van ons had verwacht. Hierover zal ik nog even contact met u opnemen.

Met hartelijke groet, Aniek Front Office Manager

Gereisd met partner in september 2020

• 9Bets14-09-2020

Fantastisch en komen zeker terug

Voor zowel een wandelvakantie als een fietsvakantie een perfecte locatie. Kamers waren super schoon en overal in het hotel en buiten het hotel(terras) werden de coronamaatregelen op correcte wijze gehanteerd. Gerechten in het a la carte restaurant en het ontbijt waren van prima kwaliteit. Bediening vriendelijk en correct

Gereisd met partner in september 2020

• 9W de Ruiter08-09-2020

Mennorode Goed toeven

Wij hebben een prima verblijf gehad ondanks het slechte weer,wij hadden een kamer op de eerste etage keurig netjes en schoon. tevens het diner gebruikt in het hotel was prima en erg smakelijk ook gebruik gemaakt van het ontbijt buffet was zeer goed en dat alles corona proef goed geleid door het bedienend personeel. Personeel aan de receptie was zeer correct en vriendelijk. Misschien een raamhor op de kamer

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Janet Hardorff11-08-2020

Mooi. Voor herhaling vatbaar.

Mooi gelegen in de bossen. Het verblijf hier is goed. De kamer is netjes en ruim genoeg. De mensen die er werken zijn vriendelijk. Een fijn terras met plateservice, lekker wat drinken. We hebben het hier fijn gehad

Gereisd met partner in augustus 2020

• 6Wetzels10-07-2020

Teleurstelling

Mennorode ligt mooi in de bossen, het is er schoon en 'corona-proof'. De 'premium'kamer is een kamer van normaal formaat, op de 1e etage, met een dakraam, en benauwd, zelfs bij 20 gr buitentemp. (Geen airco, wel ventilator) Grootste teleurstelling is dat het ontbijt niet in het gezellige restaurant geserveerd wordt, maar in een grote, kale zaal. Met een plastic (!) dienblad mag je plaatsnemen, tafels niet gedekt. Het is het allemaal nèt niet...plakjes kaas en vlees berekend per 2 pers op een bordje. Ik krijg er geen vakantiegevoel van! Voor hetzelfde geld kun je ook naar v Valk...daar ziet een ' luxe ontbijtbuffet ' anders uit....en zijn de kamers koel . Mennorode is meer geschikt als congrescentrum dan als hotel voor toeristen. Omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Roelof29-06-2020

Met, als bagage, een werkervaring van ca. 40 jaar in de hotelbranche in binnen- en buitenland, hebben wij afgelopen weekend volop genoten van een voortreffelijk verblijf. Een vriendelijke ontvangst en een super schone kamer. Het onbijt en het diner waren van zeer behoorlijk niveau. De gastvrijheid en de maatregelen mbt. tot het coronavirus stonden hoog in het vaandel. De locatie is perfect voor een fietsvakantie en leent zich uitstekend voor feestelijke aktiviteiten. Wij kunnen het een ieder aanraden in dit hotel te verblijven.

Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn erg blij om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad en u veilig heeft gevoeld met de corona-maatregelen. Ik zal uw enorme compliment zeker intern communiceren.

We hopen u graag nog eens te mogen ontvangen.

• 9I20-06-2020

Heerlijk ontspannen

Ondanks de verplichte corona maatregelen was de sfeer ontspannen en vriendelijk. Mooie kamers en een heerlijke plek middenin het bos.

Geachte meneer/mevrouw,

bedankt voor uw enorme compliment! We zijn erg blij te lezen dat u een ontspannen verblijf bij ons heeft gehad.

We hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen!

• 8Andreas20-06-2020

Prima verblijf

Ontvangst, kamer, rust,, eten goed

Beste Andreas,

Bedankt voor uw review! We zijn erg blij te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

We hopen u graag nog eens te mogen ontvangen!

Hotel Mennorode info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV