Hotel Mennorode

Nederland, Gelderland, Elspeet

7.4Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

Hotel Mennorode in Elspeet heeft een mooie ligging tussen het groen. De kamers zijn netjes en het ontbijt is heel uitgebreid. Ook kun je hier lekker dineren of een drankje doen op het terras. In de bosrijke omgeving kun je goed wandelen of fietsen en kom je veel dieren tegen. Of breng een bezoekje aan Apeldoorn, Amersfoort of Harderwijk.

166 reviews over Hotel Mennorode

• 8Ad Meijers16-09-2019

Geweldig hotel

Mooi hotel qua ligging. Kamers en faciliteiten zijn goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom een prima hotel.

Met vrienden

• 7gobor26-08-2019

Nooit meer

Mensen die boeken voor Mennorode moeten goed opletten dat ze krijgen waarvoor ze betaald hebben. Bij ons ging alles mis. De boeking klopte niet , we kregen in eerste instantie niet de kamer waarvoor we geboekt hadden. De eindrekening klopte ook niet. Een dag fietsverhuur te veel berekend en het gratis kopje koffie met lekkernij stond gewoon op de rekening. De lekkernij hebben we helemaal niet gezien. Een attentie van een van onze kinderen, waarvoor wel betaald is, hebben we ook niet gekregen. En bij onze telefonische klacht erg veel wachttijd en erg weinig empathie. Kortom, een zeer teleurstellend verblijf.

• 5A. Shopman24-08-2019

Prachtige omgeving maar kamers aan renovatie toe

Hotel als 4 aangeprijsd maar onze kamer zeker geen 4. Kleine kamer met douche onder de zwarte schimmel. Na klacht 2e (identieke) kamer met iets minder schimmel. Geen nachtkastjes, dus je kunt niets naast je bed leggen. Oude douche+toilet met Rituals douche-olie, maar omdat de wastafel in de slaapkamer zelf is, moet je na toiletgebruik met de zeep vanuit de douche met vieze handen naar de slaapkamer om daar je handen te wassen; vreemde constructie. Wel een gratis drankje gekregen omdat we op de 2e kamer moesten wachten, bij de eindafrekening bleek deze gewoon nog op de rekening te staan. Gelukkig niet hoeven betalen. Onder het raam van het trappenhuis was het gewoon vies (dode vliegjes, viezigheid, spinnerag). Wel prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen, maar wel erg druk in het hotel en de omgeving.

• 8Lia21-08-2019

Vakantiegevoel ook al was het maar 1 nachtje

Heerlijk verblijf gehad, het hotel ligt midden in het bos en vanuit je kamer loop je zo het bos in en de heide over. Rond het hotel zijn allemaal spelletjes en leuke plekjes ingericht. Door de regen hebben we 's middags heerlijk in de lobby geborreld en spelletjes gedaan. 's Avonds lekker gegeten. De kamer was prima verzorgd en 's ochtends het ontbijt was ook goed! Fijn hotel om echt even weg te zijn.

• 5Marijke19-08-2019

Ik kom hier nooit meer terug

Dit is geen 4 sterren waard. Hooguit 2. De badkamer was helemaal zwart van de schimmel. De vloer was weken niet schoongemaakt leek t. Douche idem dito. Max vakantieman had zijn witte handschoen niet wit gehouden. Bah. Onder de radiator lag er een rooster van t raam al enige tijd onder de stof. Ontbijt was t enigste pluspunt. Warm welkom was er niet. Er werd op papier in de kamer uitleg gegeven. Dus ik kom hier nooit meer terug

Alleenreizend

• 4Johan en Mettie15-08-2019

Voor ons nooit meer naar HOTEL MENNORODE

Slechte ervaringen met dit hotel. Alles erg smerig op de kamer vieze handdoeken werden niet weggehaald prullebakken werden niet geleegd na 2 x hier wat van hebben gezegd kwamen ze het alsnog doen .Volgens ons maken ze de ramen af en toe schoon met een vaatdoek!!De luchtrooster in de ramen waren wel heel vies.Dikke lagen stof op de verwarmingsbuizen en onder het bed de boomstam die gebruikt wordt als tafel lag dode ongedierte onder. Het enigste wat goed was was het ontbijt.De uitleg bij de receptie als je aankomt is ook niet erg duidelijk. Wij hebben alles vemeld bij de receptie!!Er waren meer gasten die klachten hadden.WIJ KOMEN HIER NIET WEER.

• 10Toos Wijnhoven05-08-2019

Fantastisch verblijfs plekje

Wij waren voor 3 nachten in een goed verzorgde kamer.Nette badkamer met lekkere zeepjes en keurig schoongemaakt door de kamerdames.Geweldig ontbijt wat steeds werd aangevuld. Avond eten is lekker en je hoeft niet lang te wachten,ondanks dat het er druk was.Komen zeker terug. Bij afrekenen stond niet alles genoteerd wat we verbruikt hadden.Maar dat hebben we opgelost.

• 5Van pelt03-08-2019

Nooit meer naar dit hotel

Wij gaan echt niet meer naar dit hotel Het was op zich een nette kamer , maar totaal geen ventilatie , vreselijk zo warm om zuurstof te krijgen was er een groot dakraam maar als je dat open zetten zat het binnen zo vol met vliegen/muggen afschuwelijk. Ook met de werd niet zo nou gekeken zonder dat je dat wilde kwamen ze in je kamer , handdoeken verversen iets waar ik niet om gevraagd had. Het fietsenhok was zo klein en dat voor zo een groot hotel , je kon als je laat was je fietsen niet opladen want dan stond het vol. Was 1x mijn reserve kaar vergeten om binnen te komen . Die hadden ze gewoon uit de kamer mee genomen vonden wij geen prettig idee was volgens hen om niet onnodig stroom te verspillen misschien dat even tegen je gasten zeggen dit om onrust te voorkomen. En dat het dichtslaan snachts van die deuren en s,morgens vroeg weer.

Positief het ontbijt dat was prima

• 9Cees en Landje30-07-2019

Prima en aantrekkelijk geprijsd. Geen airco.

Prima Hotel accommodatie met een zeer gunstige prijs prestatie verhouding. Perfecte ligging als vertrekpunt wandelingen en fiets tochten. 5 minuutjes vanaf Centrum stadje. Heerlijk ambachtelijk ijs trouwens bij Ice en Fries ( tip ).
    Fijne ruime en rustige kamer ( eerste etage rand bos ) met klapraam voor frisse lucht. Was wel nodig want heel erg warm en helaas geen airco in hotel beschikbaar. En geen koelkastje op de kamer helaas. Prima matrassen en alles netjes schoon. Lekkere zeep. Service prima met zeer vriendelijk personeel in ongedwongen sfeer.

Enig minpuntje wat lichte zwarte schimmel in de douche op de voegen. Verder alles keurig schoon en prima in orde. Ontbijt uitgebreid met veel keus uit verse producten, en van prima smaak. Hotel heeft veel kamers en dus veel gasten, tip wat vroeg ontbijten ( 8,30 uur ) voor de grote kudde aanvalt ! Verder hotel erg rustig met veel old timers met 2 e-bikes achter op de auto.

• 9BASSIE29-07-2019

Ondanks het warme weer GENOTEN VAN MENNORODE.

Wij vonden het een prima en sfeervol hotel, en een hele mooie ligging. mooie opgeruimde en schone kamer. Vriendelijk personeel.

1 tip over Hotel Mennorode

• Anouslopez, 22-10-2016

Buiten ontbijten bij mooi weer!

3 vragen over Hotel Mennorode

• Tony de greef, 26-12-2018

zwembad

is er een zwembad in het hotel

• Mevr.G.Bakker., 18-12-2017

[email protected]

Is het mogelijk om een klein rustig hondje mee te nemen.?

Receptie, 07-01-2018

Excuses voor de verlate reactie, maar er zijn enkele kamers beschikbaar waar u tegen een toeslag à 15 euro een kamer boeken. Voor meer informatie; http://www.mennorode.nl/nl/overnachten/hondvriendelijk-hotel/

Met vriendelijke groet, Team Mennorode

• Maarten, 27-06-2017

Bar in Hotel

Tot hoe laat is de bar in het hotel open?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen