Tijdelijk €25 aanbetaling

• 4.5Activiteiten

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Landgoed Stakenberg

• 10Arlette18-01-2010

Schitterend!

Tijdens de sneeuwperiode verbleven we in 1 van de bungalows. Heerlijk rust, mooie natuur en gezellig in het hotel bij de openhaard een warme chocomel met de kinderen gedronken. Eén avond heerlijk gegeten in het hotel. Luxe combinatie om een hotelm bij het park te hebben! We gaan er zker tijdens het zomerseizoen nog eens naar toe!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8Cor27-12-2009

Mooie omgeving

Mooie omgeving voor fietstochten ideaal, toen het park nog van KPN was vaak geweest. Nu is eea geronoveerd en overgenomen.Maar de plek blijft ideaal

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9Mireille20-08-2009

Mooie natuur, genieten van de rust.

Als je je een beetje hebt verdiept in dit park dan weet je dat het GEEN kindvriendelijk park is en dat er niet zoveel te doen is.

Het is zeer geschikt voor mensen die houden van rust en natuur. Je kan prima naar Nunspeet, Dolfinarium, Julianatoren, Apeldoorn en nog veel meer leuke plaatsen.

Dat het niet aan jouw wensen voldoet betekend niet dat het park 'achterlijk' en een 'stom gebeuren' is. ------ Qua ligging is het perfect zoals boven genoemd.

Service: ze waren erg vriendelijk bij het afhalen van de sleutel, verder eigenlijk geen contact geweest.

Eten: niet van toepassing voor ons.

Prijs/Kwaliteit: prima

• 4esther17-08-2009

De omgeving is super!!

De ligging is geweldig, prachtige natuur, veel wilde dieren.Als je van wandelen, fietsen en natuur houdt is dit een mooie plek.in de omgeving is veel te doen.

Het huisje was verschrikkelijk,(van stakenberg zelf gehuurd),het was (nu vast nog!!!)erg vies,chips en patat lag nog tussen de bank van vorige gasten.veel schimmel, oud, kaal, stoffig,wc stinkt naar het riool.Haren op en onder het bed, bed zakt door als je er iets te hard op gaat zitten.Duidelijk tijden niets aan gedaan...je moet wel bijna 50 euro aan schoonmaak kosten betalen!!! Ik vindt het raar, het hotel ziet er geweldig uit, snap niet dat er niet meer aandacht aan de huisjes wordt gegeven. een likje verf, wel schoonmaken, nieuwe meubeltjes en bedden en je hebt tevreden gasten.

Het personeel is erg vriendelijk en zien er netjes en verzorgd uit, je kunt savond heerlijk nog wat drinken op het terras.

Of we een x terug gaan???? misschien voor de natuur maar dan huren we van particulier, denk dat dat beter is.

• 2Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 2Anna08-08-2009

Nooit meer

Bungalow een grote afknapper heel vies met veel schimmels. Door de vele bomen vlakbij het huisje erg donker. Jammer van de prachtige omgeving het zou een goede plek zijn voor mensen die van rust en de natuur houden alleen ben je nu bang de een of andere schimmelinfectie op te lopen.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 1anton24-07-2009

achtelijk

stom gebeuren niks voor de kinderen en voor de ouderen ik vind het daar een saaie boel daarom zijn we zo snelmogelijk daar weg gegaan ik raad het je afffffff !!!

• 1Eetgelegenheden
  • 8sophia03-06-2009

gezellig en rustig

er komen niet veel vervelende jongeren en dergelijke, de mensen zijn vriendelijk en aardig

• 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Karin van Nimwegen17-02-2009

Schitterend natuurgebied

Het park is uniek gelegen tegen de heidevelden en omgeven door prachtige bossen. Het park is niet echt ingesteld op kinderen. Het is uitermate geschikt voor natuurliefhebbers. Een uitstekende uitvalsbasis voor mooie fiets- en wandeltochten. De bungalows hebben veel privacy en het bijgelegen hotel heeft de openingstijden van het restaurant/grand café ondertussen aangepast. Een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 7Maria Wensing17-08-2008

Mooie ligging, park zonder voorzieningen

Wij hebben een midweek doorgebracht in een bungalow en sluiten ons aan bij de mening van onze voorganger. Als je het park nog uit de tijd van KPN kent, wordt je teleurgesteld. De huisjes zijn door huidige eigenaars verschillend ingericht en voorzieningen (m.u.v. een slecht onderhouden tennisbaan en twee geiten) zijn verdwenen. Was er in het hotel vroeger al weinig of niets te beleven, nu lijkt het er allemaal nóg stiller (wat overigens voor het gehele park geldt). Het verbaasde ons dat een hotel/grand café pas vanaf 15 uur geopend is!!! en de keuken alweer om 20 uur sluit. Tijdens mooie dagen kan je een kopje koffie op het terras dus wel vergeten. Niet wat je noemt een goede service. Voor liefhebbers van natuur en rust is dit echter nog steeds een mooie locatie.

• 7R. Lageveen04-01-2008

Een oud KPN park waarvan de huisjes nu particulier zijn en via het hotel verhuurd worden. Het park zelf ligt op 1 van de mooiste plekken van de Veluwe, echt aan alle kanten bos en heide. De huisjes liggen ook ver van elkaar af. Maar met een huisje moet je geluk hebben of de eigenaar er in wil investeren. Verder erg veel bomen rond het huisje zodat je nagenoeg geen zon hebt ook al zit je er midden in de zomer. Voor kinderen is er echter helemaal niets te doen. Het zwembad is afgebroken en daarmee ook de wasserette (werd in 2007 nog wel mee geadverteerd). Ook het speelveld heeft zulk hoog gras dat zelfs badmington niet mogelijk was. Het enige vertier voor de kinderen waren 4 geiten. Voor rustzoekers die vanaf een mooie locatie veel willen fietsen is het echter een mooie uitvalbasis. Maar ik als oud KPN'er was teleurgesteld om te zien hoe het park verwaarloosd is.

Vakantiepark Landgoed Stakenberg info

Camping-informatie