Bed and Breakfast Villa Vredehoek

4 reviews over Bed and Breakfast Villa Vredehoek in het Nederlands

Een uitstekende B&B

jwater1ster
6-10-2014

Met 4X2 personen , 2 nachten verbleven in dit prachtig gerestaureerde voormalig pension.

Het ligt in een rustige wijk van Ellecom .

De eigenaresse is zeer gastvrij.

De kamers zijn alle voorzien van een fraaie badkamer en uitstekende bedden.

Dit is de unanieme mening van de hele groep.

Het ontbijt was prima, heerlijk en ruim gesorteerd .

De bedden werden opgemaakt en handdoeken evt vernieuwd.

Een restaurant is er binnen loopafstand "De Peerdestal" en in Dieren of Doesburg is voor ieders smaak wel een gelegenheid.

Echte aanrader vlakbij het bos

A.E. de Haan-Looije
20-10-2013

B& B Villa Vredehoek is een prachtige stijlvolle accommodatie in een boomrijke laan. Rustig gelegen. Vanuit de straat loop je direct het bos in. Personeel erg klantvriendelijk, verstrekt veel informatie. Wandelroute direct vanuit B&B mogelijk. Heerlijk uitgebreid ontbijt in mooie ontbijtkamer. Voor avondeten zijn er restaurants in Dieren en Doesburg. Mooie kamers met goede bedden. Kamers worden elke dag schoongemaakt.

Heerlijk stekje in prachtig natuurgebied

Twee vriendinnen
9-5-2011

Prachtige Villa, mooie en schone kamers. Wij hadden de Suite. Aan elk detail is gedacht. Gastvrij, vriendelijk. Hele mooie tuin. Het verblijf is helemaal af met het Restaurant de Peerdestal om de hoek. Heerlijk gegeten. Kortom fantastisch verblijf.

Twee vriendinnen

Gepflegter Aufenthalt

Elke Lamm aus Drolshagen, Deutschland NRW
7-4-2010

Tolles, gepflegtes Haus mit naher Lage zu interessanten Urlaubszielen wie Burgers Zoo in Arnheim, Kröller Müller, Freilichtmuseum, Rotterdam etc.

Gepflegte und restaurierte Villa aus dem 19. Jahrhundert. Das Haus hat drei Doppelzimmer mit Dusche im obersten Stock (2. Etage) sowie ein Appartement im 1. Stock.

Supersaubere Räumlichkeiten, nette Gastgeber, die deutsch sprechen und sich um das Wohl der Gäste kümmern.

Leckeres Frühstück mit Brot- und Brötchenauswahl, Croissants, Aufschnittauswahl, Müsli, Joghurt, frischem Obst, Kaffe, Tee, frischem Orangensaft.

Sehr empfehlenswert.

Drei deutsche TV-Sender gespeichert.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Vredehoek in Ellecom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Vredehoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Vredehoek scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.