Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor ****

Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor
Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor
7,9

Weer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landgoed Hotel Avegoor voor je op een rij gezet:

775 reviews over Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor in het Nederlands

Nederland onderneemt. Perfecte mooie locatie.

Marcel Jansen, 6-2-2018

Alles was perfect. Fijn qua omgeving. De kamer, ‘t ontbijt, lunch èn diner was allemaal geweldig GOED!

Mooi hotel en omgeving

Beek, van, 27-1-2018

Service was goed, vooral van het ontbijt personeel (1vrouw) werkte keihard, eigenlijk belachelijk op zoveel gasten, deze liep de zolen onder haar schoenen weg, (puntje voor het managemant). Kamers schoon en modern ingericht. Parkeerplaats zat, heeeeel belangrijk ;-)

Leuk Hotel

R. Nothen, 20-1-2018

Leuke locatie, vriendelijk personeel en prachtige kamer. De kamers zijn ruim, hebben nespresso apparaat. Het restaurant is zeker aan te bevelen. Enig minpuntje is misschien de vloerbedekking in de gang naar de hotelkamer, maar dit zou op korte termijn vervangen gaan worden.

Restaurant goed hotel aanfluiting

Freda, 20-1-2018

Je word misleid , je slaapt niet in wat op de foto staat .

Je slaapt in een walgelijk aanhangsel wat een soort ziekenhuis is .

Fletcher schaam je dit zie je op de fotos nergens terug !!!

Shame on you Fletcher Avegoor

Bart Rozema, 3-1-2018

Bij aankomst in was het natuurlijk een plaatje!! Erg mooi gebouw!

Wat wij zelf vervelend vonden is dat de receptie midden in een gang zat waar ook al gasten langs lopen. Je hebt daar erg weinig ruimte.

De kamer is niet wat je verwacht bij een 4* hotel. Wij vonden het een vieze kamer, vooral om de vloerbedekking wit was, en wit vlek enorm. De vloer van de badkamer was ook slecht. Er zat een dikke vlek in de vloer, lijmresten van een kapot handdoekhaakje en de douchekop lekte aan alle kanten.

Tevreden

De Vries, 19-12-2017

Er bestaat een mogelijkheid om de hond mee te nemen. Dat de kamer basic is en een “harde” vloerbedekking heeft, vind ik niet meer dan logisch. Maar de kamer was zó basic, geen schilderijtje of wat dan ook van aankleding om een gezellige sfeer te creëren. Erg jammer!! En dan had de aardige dame aan de balie ons nog een “upgrade” gegeven..... ?!?! Het oude gebouw zag er prachtig uit qua sfeer en inrichting. Eten was heel goed en het personeel was vriendelijk.

Kamer deprimerend, niet doen

Sandra de Boer, 3-12-2017

Helaas omgeving en hoofdgebouw mooi, gebouw met hotelkamers duidelijk toe aan renovatie, gang naar kamers donker en slecht onderhouden, kamer hooguit 2 sterren, vlekken op tapijt en muur, goedkope inrichting, bijeen geraapt zooitje en alles valt zo'n beetje uit elkaar, weg gevoel van ff er lekker tussenuit zijn en zonde van het geld, fletcher slechte kwaliteit, volgende keer kiezen we voor een andere keten.

Spijt, hier nooit meer.

Familie van Leeuwen, 16-11-2017

Comfort de luxe kamer! Wat een oudbollige kamer. Muffe geur vanuit badkamer en in de slaapkamer niet iets om je kleding neer te leggen ook geen haken in de badkamer. De kuipstoeltjes verschrikkelijk om in te zitten. Zet gewoon 2 goede fauteuils neer.

Het personeel bij de receptie uiterst behulpzaam en vriendelijk hebben nog twee andere stoelen geregeld. Het personeel bij het ontbijtbuffet heeft er geen zin in. Op de website staat uitgebreid ontbijtbuffet maar is vrij basic. De schoonmaakster zegt nog goedemorgen de manager? althans iemand in pak kon het niet over zijn lippen krijgen.

De omgeving prachtig de aankomst doet je vermoeden dat je in een tophotel komt. Helaas nooit meer Fletcher.

Verschrikkelijk

Verrips, 25-10-2017

Waanzinnig slecht!!

Overal schimmel in de badkamer , zelfs een kapot sifon gehad. Donkere haren op de wandtegels, een spinnenweb in de douche... Zwembad stonk en in de gang voor de kamer lag een boel modder.

Haren en stof in de geleider van de garderokast, gordijnen die los hingen in de rails. Een bankje dat waarschijnlijk 5 jaar geleden al versleten was en waar de gaten in zaten...

Bij het ontbijt waren de glazen “op“.

Kortom, ik kan bij deze lijst nog meer toevoegen... dit lijkt me voldoende is is al te gek voor woorden.

Het is een landgoed geweldig

Cor Stroober, 15-10-2017

Als je de mooie oprijlaan op rijd dan voel je al gelijk de rust op je afkomen.

het is er zo rustig dat je echt de boom bladeren hoort vallen, en daar doe het toch voor.

Bij de receptie alles keurig en zeer vriendelijk geholpen,dus alles lag klaar goede uitleg hoe te komen naar je kamer.

Toen zeiden wij tegen elkaar dit gaat helemaal goed komen.

De kamer zag er goed uit maar het is misschien wel een idee om hier eens wat meer tijd in te steken om kleine zaken te herstellen.

Het diner was helemaal top en de volgende ochtend een zeer uitgebreid ontbijt.

Wij hadden ook 2 elektrische fietsen besproken dus lekker rond fietsen helaas liet het weer ons wat in de steek maar toch zeer genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor in Ellecom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor scoort een 7.85 uit 10 op basis van 776 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: