Weer vandaag1°-5°
7,6

Omschrijving
Een weekendje weg kan goed bij Fletcher Landgoed Hotel Avegoor in Ellecom. Je kunt gebruik maken van de gratis sauna en het zwembad of je kunt lekker dineren in het restaurant. De hond is hier tegen betaling toegestaan en kun je goed meenemen naar het park en het bos rondom het landgoed. Een fiets huren om de bossen en heide te verkennen kan ook.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landgoed Hotel Avegoor voor je op een rij gezet:

801 reviews over Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor in het Nederlands

Mooi hotel met prima faciliteiten

Justin,
2-12-2018

We hebben hier met ons gezin een fijn verblijf gehad. De kamer was schoon, groot en had een moderne badkamer. Ook fijn was de waterkoker met koffie en thee, ideaal om even mee wakker te worden 's morgens voordat je op pad gaat. We vonden de kamer wel wat leeg/kil aandoen, maar we waren toch meer buiten het hotel te vinden of in het mooie zwembad. Een aanrader om naartoe te gaan is Nijmegen, Doesburg en Deventer.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Nooit meer p.

Karin,
1-11-2018

Een mooi hotel aan de buitenkant. Wij hadden een kamer met halloweeneffect. Met spinnenwebben dus. Pas na de 3e keer klagen werd na een dag de spinnenwebben door een receptioniste verwijderd. Verder was de kamer er erg aan toe. Stukken plint ontbraken. Gaten gevuld met kit maar niet netjes afgewerkt. Slecht schoongemaakt. Schemerlampjes waren stuk. Ramen aan de binnenzijde erg smerig.

Verder waren er twee dagen bruiloften die duidelijk voorrang kregen op hotel gasten. Het uitserveren van het diner liep vertraging op doordat de bruiloftsgasten eerst moesten eten. Verder was het eten gortdroog en werd op zeer onaantrekkelijkelijke borden geserveerd. Wij hebben dit aangegeven aan de bediening die dit aan de keuken zou doorgeven. We kregen excuus uit de keuken en verder niets. Geen oplossing of een goedmaker.

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooi landhuis, kamer viel erg tegen

Herman,
31-10-2018

Het hotel is gevestigd in een landhuis met een schitterende serre. De kamers zitten in een soort van dependance. Helaas hadden wij het niet getroffen met onze kamer. Er was een irritante rioollucht aanwezig. Ook bleek de verwarming het niet te doen. Ondanks de inspanning van het personeel (er was geen andere kamer beschikbaar) bleef de rioollucht aanwezig. Ook de verwarming bleef het niet doen. Als compensatie kregen wij tijdens de extra schoonmaakbeurt en diner gratis drankjes. De compensatie weegt niet op tegen de overlast die we hebben ondervonden.

Het diner was heerlijk en zeker voldoende.

Hotels.nl

Een aanrader voor jong en oud!

Daphne Langedijk,
30-10-2018

Ik heb samen met mijn dochter een perfect verblijf gehad! In het restaurant genoten van een heerlijk Wildmenu. Perfecte bediening gehad, de wachttijd tussen de gerechten in is perfect in orde. Vriendelijk personeel. Ik vond het ook heel prettig dat Hotel Manager Ezra even aan de tafel kwam om te vragen hoe ons verblijf ons beviel, dat maar je toch niet veel mee dat een manager zo betrokken is met zijn gasten. Het zijn heerlijke bedden, daar ben ik altijd bang voor doordat ik een rug patient ben, we hebben geslapen als een roos. Er is ook een zwembad en Sauna aanwezig waar je gratis gebruik van kan maken en Je kan hier heerlijk wandelen in de omgeving. En het ontbijt was super! Poffertjes en suikerbrood om je vingers bij af te likken!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Nooit meer!

Jerommeke,
21-10-2018

Eens maar Nooit meer.

Het uiterlijk doet meer vermoeden. Helaas blijkt de schoonheid en luxe alleen aan de buitenkant te zitten.

Kamer vies en toe aan opknapbeurt. Plinten van de muur. Kapotte lampen. Spinnenrag voor de ramen aan de binnenkant. Stofdraden aan plafond. Smerig achter toilet. Nootjes in de rail van de kledingkast. Gaten in de muur. Op de rand boven het hoofdeinde van het bed één groot stofnest.

Twee maal moeten vragen om het schoon te laten maken. En dan gaat het om de kleinste hotelkamer van het complex.

Ontbijt buffet was goed en ruime keuze.

Diner daar tegen was zeg maar niet echt bijzonder. Droog vlees en geen smaak. Tussen voor en hoofdgerecht ruim 35 minuten moeten wachten, omdat er een bruiloft was en die voor ging! Aandacht personeel ook niet echt positief. Verkeerde drankjes en 2 keer menu moeten doorgeven.

Door de bruiloften die er gevierd worden niet alle ruimtes te bereiken. De bar was voor hotelgasten gesloten

een fantastisch verblijf

thea biegstraaten,
17-10-2018

ik vond het een erg mooi hotel qua uiterlijk maar ook de kamer was super met uitzicht op de toren en op de prachtige bomen in herfstkleuren.

de bediening was vriendelijk en het ontbijt zeer uitgebreid...

Wat ik ook een prettig gebaar vond was bij het ontbijt een mail met wat bijzonderheden....en.... het weer!

Ik kan niets negatiefs aangeven, is dat niet prettig!!!!!

nooit meer

marc,
16-10-2018

veel verwacht ,maar wat een teleurstelling.

onvriendelijk personeel, kamers vies, restaurant uren wachten

Aanrader!

Gea,
8-9-2018

Een prachtig hotel op een hele mooie locatie. Heel erg vriendelijk personeel aan de receptie, bij het ontbijt en in het restaurant. Niets is teveel.

Heerlijk gegeten. Heel goed ontbijt. Kamers zijn erg netjes en modern. Eigenijk klopte het hele plaatje. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2018

Mooi gelegen hotel in rustige omgeving.

Mesch-Kemeling,
4-9-2018

Hadden met kortingsbonnen een kamer gereserveerd (comfort plus kamer, 10 euro extra). Mooie ruime kamer, geheel gerenoveerd. Goede bedden en schoon. Konden met hond zo het park en bos rond het hotel in. Ideaal. Aanrader: ontbijt eens bij bakkerij Samsberg in Ellecom. Geweldig verzorgd, en voor heel weinig geld. Eten in restaurant De Peerdestal is ook heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2018

Absoluut niet voor herhaling vatbaar!

Constantia J. Faber,
1-7-2018

Mooie locatie.

Kamer was in orde, vrij basic.

Slechte bedside verlichting.

T(ussen)deuren op de gang maken nogal lawaai.

Er werd in het hoofdgebouw een feest gehouden tot diep in de nacht met veel gelach, hard gepraat, geschreeuw en luide muziek waardoor veel geluidsoverlast.

Hierdoor slechte nachtrust.

Volgens receptionist was het beter om de ramen dicht te doen om niets te hoeven horen. Het was een warme nacht en geen airco op de kamer, dus dit was beslist geen optie. Een raar advies, het lijkt me dat het correcter zou zijn geweest om het lawaai aan te pakken. Meerdere gasten van ons gezelschap hadden dezelfde vervelende ervaring.

Ontbijt was uitstekend!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor in Ellecom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.