Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor

Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoorsterstersterster

7Goed

Nederland, Gelderland, Ellecom

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landgoed Hotel Avegoor voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

Een weekendje weg kan goed bij Fletcher Landgoed Hotel Avegoor in Ellecom. Je kunt gebruik maken van de gratis sauna en het zwembad of je kunt lekker dineren in het restaurant. De hond is hier tegen betaling toegestaan en kun je goed meenemen naar het park en het bos rondom het landgoed. Een fiets huren om de bossen en heide te verkennen kan ook.

888 reviews over Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor

• 8Gast16-01-2020

Prima hotel

Een heel sfeervol hotel prima zwembad en goed eten.

Zakelijk gereisd in januari 2020

• 8MIK15-01-2020

Genoten

Wij vinden het eenprachtig hotel in een mooie omgeving, zeker in het voorjaar als alles weer groen wordt. Puntje van verbetering, wij hadden een mindervalide kamer. Wij misten in de badkamer haakjes om bv kleding, handdoek op te hangen.

• 8Sabine Timmers13-01-2020

Super

Super mooi hotel met heel gezellig personeel aanrader

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8Ger van den Heuvel08-01-2020

Het was heerlijk hotell op een mooi landgoed

Prima hotel in een prachtige omgeving : Posbank en het prachtige Doesburg dichtbij Uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Het diner was kwalitatief prima, maar in verhouding erg duur.

• 8Anneke07-01-2020

Goed verblijf.

Prachtige lokatie en vriendelijk personeel. Helaas tijdens ons diner lange wachttijden tussen de gangen.

• 8teenstra06-01-2020

Mooi en goed!

Uitstekend mooi hotel, prachtige kamer! Iets meer interesse en professionaliteit van personeel (enkelen) werd wel verwacht.

• 8Ilona03-01-2020

Heerlijk verblijf

Mooie ruime kamer, gezellig restaurant met lekker eten, heerlijk om even te zwemmen en in de sauna te gaan. Fijn dat je extra handdoeken krijgt om mee naar het zwembad te nemen. Avegoor ligt vlakbij de Posbank waar je mooi kan wandelen, middagje Doesburg is erg leuk, oudste café van Nederland is er te vinden , ook Arnhem is er om de hoek.

Hotelmanager, E-commerce, 06-01-2020

Bedankt voor uw review, u heeft de uitstapjes mooi samengevat. En graag tot een volgende keer.

• 5bos03-01-2020

hotel goed, zwembad blamage. nooit meer!

ligging is helemaal goed en de kamers zijn voldoende. maar wanneer je voor het zwembad komt en de sauna , dan ......wat een blamage !! Achterstallig onderhoud, helft van de kleding kastjes defect ! , gillende kinderen tijdens zwemles. In de sauna : geen zandlopers , sauna te heet , leek constant te branden , thermostaat ? Toiletten : handzeep was leeg , prullenbak loopt over.

Hotelmanager, E-commerce, 06-01-2020

Bedankt voor uw review. Gillende kinderen kan ik weinig aan doen, de overige zaken wel. Van de sauna was het mij overigens onbekend, dit zal z.s.m. worden opgelost. Nogmaals bedankt

Gereisd met partner in december 2019

• 8GB02-01-2020

Voor herhaling vatbaar

Het ligt echt prachtig. We hebben een mooie wandeling (vanuit het hotel) naar de Posbank gemaakt.

Hotelmanager, E-commerce, 06-01-2020

Bedankt voor uw reactie, is inderdaad goed te doen vanuit het hotel naar de Posbank. In de lente/zomer is het ook weer erg mooi. Graag tot een volgende keer

Gereisd met partner in december 2019

• 7Gina Molenaar02-01-2020

Geen aanrader om Oudjaar te vieren

Wij zijn aangekomen op 30-12-19 en hebben genoten van een driegangenmenu. Ons verheugend op het buffet van Oudejaarsavond viel dit tegen, het was bijzonder slecht en meerdere mensen waren hierover aan het klagen. Hierna richting bar waar rond elf uur het bier op was, het personeel schaamde zich ontzettend en waren heel vriendelijk en behulpzaam, ze hadden al weken van tevoren om voorraad gevraagd maar hier kon niet aan worden voldaan, met als gevolg grote tekorten. De volgende morgen na het ontbijt richting de bar voor een heerlijke cappuccino, wat ook op een teleurstelling uitliep omdat de dame bij de bar (deze was gewoon geopend) geen tijd voor onze cappuccino had.

Hotelmanager, E-commerce, 06-01-2020

Bedankt voor uw review, het geeft ons weer nieuwe inzichten voor een volgende keer.

Gereisd met vrienden in december 2019

35 tips over Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor

• Pascale van der Voorst, 11-12-2013

Fietsen naar de Posbank. Prachtig, sportief (is best een klim) en spannend met de Schotse hooglanders op de weg. Wij waren met 4 personen en hadden twee kamers naast elkaar waarvan de tussendeur open kon. Dit vonden wij erg prettig en een leuk extraatje.

• inkie, 14-11-2011

Mooie omgeving! Schitterend bos, leuke steden in de buurt. Lekker gegeten en gezellig gezeten in Restaurant de Peerdenstal, 500 meter van hotel vandaan.

• geertruida van der haar, 11-09-2013

We hebben van een heerlijk diner genoten in het restaurant van het Landgoed. Vooral de bediening in het restaurant was top!

7 vragen over Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor

• L. v.d. Kraak, 14-06-2018

Nooit meer Fletcher hotel voor ons

Op 28 februari geboekt bij dit hotel voor een korte vakantie van 3 augustus tot 8 augustus 2018 Vandaag ( 13 juni) belde het hotel ons op. ivm een grote reservering ging onze boeking niet door, SCHANDALIG zo gaat dit hotel dus met zijn gasten/reservering om. Zeker geen reclame voor Fletcher Hotels. Dus denk goed na voor je hier een vakantie boekt. Mijn advies NIET DOEN.

• Pien, 28-11-2016

Is het mogelijk om na het uitchecken nog gebruik te maken van het zwembad?

• M, 30-06-2016

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats