Bed and Breakfast Rose Garden

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Rose Garden
9,7

3 reviews over Bed and Breakfast Rose Garden in het Nederlands

1 nachtje, vééél te kort!

E. Been
27-1-2017

Wat een geweldige sfeer en een super ontbijt! Veel te kort om van alles goed te genieten.

Bijzonder gastvrij!

- sfeervol ingericht

- heerlijk uitgebreid ontbijt

- leuk punt zo bij de gracht

- intiem ingerichte tuin

- veel privacy

'gewoon 'bijzonder leuke mensen, bedankt voor het fijne verblijf bij jullie, Henk en José in het bijzonder leuke stadje Elburg.

Gezellige bed-and-breakfast aan de rand van historisch centrum. De plaats is super, uitkijkend over de weilanden en dichtbij het het centrum.

Perfect!

Ursula
29-1-2010

B&B Rosegarden heeft slechts 1 kamer, maar die is dan ook helemaal top! Tot in de puntjes verzorgt. Er is een kleine keuken en de badkamer is niet zo groot, maar wel mooi en brandschoon.

Je hebt een eigen ingang en stukje tuin met een zitje, de auto kun je kwijt op een eigen oprit.

Vriendelijke eigenaars.

Bed and Breakfast Rose Garden 9.71 10 3 .