Bed and Breakfast Rijsgaardhoeve

Bed and Breakfast Rijsgaardhoeve

9.5Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Elburg

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Rijsgaardhoeve?

9.5Fenomenaal

BedAndBreakfast info

• Sauna
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

2 reviews over Bed and Breakfast Rijsgaardhoeve

• 10J. Achterberg31-07-2017

Fantastisch!

Ultiem genieten, ontspannen en helemaal weg van stress. Wat een prachtig iets hebben ze hier neer gezet. Zeer veel bewondering hiervoor en erg vriendelijke mensen. De Wellness is zeer bijzonder, we waren sprakeloos! Een aanrader voor iedereen die een bijzondere overnachting en wellness zoekt.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Jordana27-02-2017

Super verblijf gehad

Een verblijf bij de Rijsgaardhoeve is echt genieten! We werden erg warm ontvangen door Menno. De huisjes zijn erg knus en gezellig, al helemaal door de houtkachel. Toen we de dag erna terug kwamen stond er een emmer met nieuw hout en aanmaakblokjes voor de kachel voor onze deur. Voor het ontbijt kun je kiezen of je deze in een mand in je huisje bezorgd krijgt of je kan het ontbijt in de hooischuur eten. Het ontbijt is samengesteld uit heerlijke plaatselijke producten en zelf gemaakte jam etc. Vanuit je hut zit zo op de Veluwe om een mooie wandeling te maken. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de wellness maar ik ga er vanuit dat dit ook top geregeld is! Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in februari 2017

0 tips over Bed and Breakfast Rijsgaardhoeve