Bed and Breakfast Kerkenland

Bed and Breakfast Kerkenland

9.2Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Elburg

Op vakantie geweest naar Kerkenland?

9.2Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

9 reviews over Bed and Breakfast Kerkenland

• 9imjoker11-01-2014

Zeer goede service

Dit jaar bestaat dit Bed and Breakfast Kerkenlandbenb 25 jaar. Dat zegt genoeg, zeer aardige mensen en prima service.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Joke Visser16-12-2012

Fantastische locatie geweldige service warme sfeer

De algemene indruk is zeer goed, kan niet beter. De locatie heeft veel groen rondom het huis. Ligt in een mooie omgeving. Alles op Loopafstand van het centrum. De heer en mevrouw Ton en Tony is een bijzonder vriendelijk echtpaar. Behulpzaam bij alles. Er is een prachtige tuin achter het huis, waar het zeer goed toeven is en de vogeltjes uit je hand eten. Alles zeer goed verzorgd. Prijs is goed. Zeer schoon. Word iedere dag schoongemaakt.

Gereisd met partner in december 2012

• 10Anne van nueten10-10-2011

Fantastische plek

We gaan reeds enkele jaren naar Tony en Ton en worden steeds weer hartelijk ontvangen. Het ontbijt is uitstekend en wordt steeds met veel zorg en liefde op tafel gebracht. De omgeving is zeer gemakkelijk te bereiken. De kamers zijn net en worden elke dag schoongemaakt. We zijn echt tevreden en hopen hier nog jaren naar toe te kunnen gaan.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Wim en Geertje Lammers13-06-2011

Prima locatie.

Erg gastvrij en vriendelijk ontvangen. Goede en schone kamer. Ontbijt is erg goed. Dit adres is echt aan te bevelen. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8a145713-10-2009

Een zeer net B&B adres, aanrader.

Zeer vriendelijk adres, mooi sanitair en goed ontbijt. Gezellige kamer

Gereisd met partner in juli 2009

0 tips over Bed and Breakfast Kerkenland