Géén boekingskosten

Hotel Elburg

NederlandGelderlandElburg

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Elburg voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 49 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 49 reviews

49 Reviews over Elburg

• 10Patrick10-08-2021

Super plek!

Elburg is een geweldige stadje en dit hotel ligt hier middenin. Klein hotel met enthousiaste mensen en goede sfeer. Echt een aanrader!Wij zaten in de nog te renoveren kamer, dus wij hadden ons ingesteld op een wat oudere kamer. De kamer was wat gedateerd, maar verder prima.

• 9Ada woerts19-01-2019

Hier voel je je welkom

Heerlijk hotel waar je je erg welkom voelt. Het is er schoon en een fijn bed. Ook de regen douche is lekker. Ontbijt prima verzorgd en een gezellige plek om even te borrelen voor het slapen gaan. Maar vooral het gevoel dat de eigenaren je geven maakt dit zo'n prettig hotel.

• 7Brenda04-11-2018

fijn verblijf, mooi hotel , enkele verbeterpunten

perfecte ligging in Elburg, mooi hotel, wel echt gehorig en dan bedoel ik ook echt, konden alles horen van onze buurtjes, slecht geslapen omdat buurman/vrouw snurkte?!. Uitgebreid ontbijt maar eentonig, elke dag exact hetzelfde, wissel bv een keer met beleg of ei. Miste wat rauwkost. Spinnenwebben in de kamer hebben er tijdens ons hele verblijf( 4 dagen) goed zichtbaar gehangen. Behang kapot/gescheurd zit er slordig uit. Wel gezellige bar en aardige uitbaters. Dus op zich wel fijn verblijf gehad maar wel verbeterpunten dus 8,5 is mijn inziens echt te hoog.

• 9Else05-10-2017

gastvrije eigenaren en zeer gezellige tapperij

Steffan en Leonie zijn zeer gastvrij en gedreven! ze willen het de gasten echt naar de zin maken zodat je lekker kan ontspannen en genieten van je verblijf in Hotel Elburg

• 8Chantal20-08-2017

leuk stadshotel met jonge enenthousiaste uitbaters

gewoon een leuk en gezellig stadshotel met goed ontbijt en gezellige bar, ik snap niet waar de vorige resectie vandaan komt, ik wens de heer en vooral zijn partner veel succes bij de volgende overnachtingen die zij nog gaan maken.

• 9A.C.20-08-2017

Aanrader !!

Super leuk hotel!! De bedden slapen heerlijk, genoten van het uitgebreide ontbijt en de daghap. De eigenaren zijn erg gastvrij en je voelt je meteen thuis. Wij komen zeker nog eens terug !

• 8A van Schaijk10-06-2017

gezellig en rustige uitstraaling

moeten ze zelf onder vinden

• 9Mien12-04-2017

Gezellig knus kamertje, heerlijk bed. Heerlijk ontbijtbuffet. Geweldige sfeer in het bijbehorende Stadscafé. Complimenten voor de kok, echt genoten van de daghap. De eigenaren zijn super spontaan, gastvrij en enthousiast. Kortom Fantastisch!!

• 9Bernadet11-04-2017

Een heerlijke plek!

Dit hotel ligt in het centrum van de Elburg. Alles op loopafstand in een prachtige omgeving. De kamers zijn comfortabel, knus ingericht en schoon. De gastvrijheid begint al bij binnenkomst, hier voel je je welkom en is geen vraag teveel. Het ontbijt was heerlijk en voor een vaste prijs van 10,- kun je iedere avond een gevarieerde maaltijd nuttigen die vers bereid is. Het stadje zelf moet je echt een keer beleefd hebben, een heerlijke plek!

• 9Laura23-02-2017

Prachtig Hotel in binnenstad van het mooie Elburg

Hotel met Nostalgie,goed ontbijtbuffet,nieuwe eigenaresse erg aardig en gastvrij,gezellig en sfeervol Café lijkend op een schip naast de deur, parkeerplaats op loopafstand..kortom genoten van het gastvrije Hotel en het stadje Elburg met zijn mooie bezienswaarigheden musea's natuur en oude haven op loopafstand..

Hotel Elburg info

Het complex