Hotel Elburg

Kleine hotelsWeer vandaag15°5°
Hotel Elburg
8,2

45 reviews over Hotel Elburg in het Nederlands

Steffan en Leonie zijn zeer gastvrij en gedreven! ze willen het de gasten echt naar de zin maken zodat je lekker kan ontspannen en genieten van je verblijf in Hotel Elburg

gewoon een leuk en gezellig stadshotel met goed ontbijt en gezellige bar, ik snap niet waar de vorige resectie vandaan komt, ik wens de heer en vooral zijn partner veel succes bij de volgende overnachtingen die zij nog gaan maken.

Aanrader !!

A.C.
20-8-2017

Super leuk hotel!!

De bedden slapen heerlijk, genoten van het uitgebreide ontbijt en de daghap. De eigenaren zijn erg gastvrij en je voelt je meteen thuis.

Wij komen zeker nog eens terug !

gezellig en rustige uitstraaling

A van Schaijk
10-6-2017

moeten ze zelf onder vinden

Mien
12-4-2017

Gezellig knus kamertje, heerlijk bed. Heerlijk ontbijtbuffet. Geweldige sfeer in het bijbehorende Stadscafé. Complimenten voor de kok, echt genoten van de daghap. De eigenaren zijn super spontaan, gastvrij en enthousiast. Kortom Fantastisch!!

Een heerlijke plek!

Bernadet
11-4-2017

Dit hotel ligt in het centrum van de Elburg. Alles op loopafstand in een prachtige omgeving. De kamers zijn comfortabel, knus ingericht en schoon. De gastvrijheid begint al bij binnenkomst, hier voel je je welkom en is geen vraag teveel. Het ontbijt was heerlijk en voor een vaste prijs van 10,- kun je iedere avond een gevarieerde maaltijd nuttigen die vers bereid is. Het stadje zelf moet je echt een keer beleefd hebben, een heerlijke plek!

Hotel met Nostalgie,goed ontbijtbuffet,nieuwe eigenaresse erg aardig en gastvrij,gezellig en sfeervol Café lijkend op een schip naast de deur, parkeerplaats op loopafstand..kortom genoten van het gastvrije Hotel en het stadje Elburg met zijn mooie bezienswaarigheden musea's natuur en oude haven op loopafstand..

Fijn klein hotel.

estheryolanda
3-5-2015

Na een feest in partycentrum de Haas, eveneens in Elburg waren wij uitgenodigd om de nacht door te brengen in hotel Elburg. Wij hadden een van de zolderkamers met de heerlijkste bedden ooit. Kamer heel schoon en modern. Ook badkamer dik in orde. Het is wel behoorlijk gehorig. Alle kamers in het hotel waren vol met gasten van het feest, het was een hele leuke ervaring. Ontbijt vrij eenvoudig maar prima in orde. Prachtig pand in een mooie straat centrum om de hoek.

Gezellig hotel in een gezellig dorpje

Andre
19-11-2014

Gezellig hotel in een gezellig dorpje.

Speciaal hoteletje genomen voor de Sinterklaas Intocht.

Geweldig!!

Helaas slecht bevallen

M.J.
29-9-2014

Hotel Elburg in Elburg heeft de slechtste bedden waar wij ooit op hebben gelegen. Wij denken dat dit hotel hun bedden heeft ingekocht bij een openbare verkoop van defensie ofzo die hun bedden van omstreeks 1960 verkochten. Verder is het hotel heel gehorig, niet alleen geluid van andere kamers maar ook van klanten van de onderliggende kroeg die om 03.00 zeer luidruchtig buiten rolden. Wel heel vriendelijk ontvangst !!! Ontbijt matig, bijvoorbeeld geen broodjes. Wij vinden prijs/kwaliteit verhouding helemaal zoek. € 65.00 zou redelijk zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Elburg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elburg in Elburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.