Reviews over Elburg

fijn verblijf, mooi hotel , enkele verbeterpunten

Brenda,
    4-11-2018

perfecte ligging in Elburg, mooi hotel, wel echt gehorig en dan bedoel ik ook echt, konden alles horen van onze buurtjes, slecht geslapen omdat buurman/vrouw snurkte?!. Uitgebreid ontbijt maar eentonig, elke dag exact hetzelfde, wissel bv een keer met beleg of ei. Miste wat rauwkost. Spinnenwebben in de kamer hebben er tijdens ons hele verblijf( 4 dagen) goed zichtbaar gehangen. Behang kapot/gescheurd zit er slordig uit. Wel gezellige bar en aardige uitbaters. Dus op zich wel fijn verblijf gehad maar wel verbeterpunten dus 8,5 is mijn inziens echt te hoog.

Fijne week gehad aan het water.,

J. Bosman,
    16-9-2018

Veluwe Strandbad is een vakantiepark aan het Veluwemeer waar volop watersport mogelijk is. Er zijn veel chalets, vakantiewoningen en een aantal kampeerplaatsen verdeeld door rijtjes struiken.

Op het park is een winkeltje voor enkele boodschappen en verse broodjes.

De toegang tot het sanitairgebouw werkt met een soort sleutelhangertje waar ook het 'warmwatertegoed' op staat. Het water in douche kan wat warmer.

Het park ligt nabij het alleraardigste plaatsje Elburg en niet al te ver van Harderwijk en Zwolle. In de omgeving kan eindeloos gefietst worden.

We hebben het er goed gehad en komen vast nog eens een weekend terug.

fantastisch

Petra,
    7-9-2018

hele mooie ruim opgezette camping. Eenvoudig met alle nodige voorzieningen, schoon sanitair, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Vergeet niet een rondwandeling te maken, echt de moeite waard!

De omgeving is ook prachtig, het pittoreske vestingstadje Elburg op loopafstand, wij zijn er verschillende keren geweest en er nog niet op uitgekeken (haven, stadspoort, karakteristieke straatjes, veel terrasjes, heerlijk ijs in klein barretje).

Verder hebben we een fietstocht gemaakt door de omgeving richting Kampen.

In Emst een hele dag in de sauna doorgebracht en een middag met een zeilboot door de Weerribben-Wieden gevaren tussen Blokzijl en Belst-Schutsloot.

Met de auto terug naar Brabant dwars door de Veluwe, een gezin wilde everzwijnen gespot, Radio Kootwijk bezocht. Al met al 4 geweldige dagen!

vreugdevol

marleen heeman en joke rijnoudt,
    28-8-2018

mooie ligging, fijne plaatsen,ruim. Rustig.Ruimte voor kinderen, maar ook voor ouderen. Heerlijk een vuurschaal bij de caravan te mogen stoken. Je mag wandelen op het landgoed, majestueus aangelegde lanen en paden en de beek er dwars doorheen. Achter het landgoed de aardbeien kwekerij.....Het prachtige Elburg op loopafstand. Uitermate vriendelijke vrijwilligers.

Bij westenwind is de weg wel zacht hoorbaar.

Eerlijk gezegd was het wel van deze vakantie de duurste camping met het met het te gedateerde sanitair( het was wel heel schoon)

Dus ons advies: investeer in eenvoudig en mooi functioneel sanitair.

Leuk voor een keer, ideaal voor Walibi.

Karin,
    19-8-2018

We hadden een prachtige plek direct aan het water. Het sanitair vonden wij uit jaar nul. Je krijgt in principe 1 key per gezelschap. Om naar het toilet te gaan heb je de key nodig. Als jouw gezinslid staat te douchen of in het zwembad is kan jij niet naar het toilet. Extra key gehaald maar dat je die voor het toilet nodig hebt vinden wij vreemd. 1 wc rol op de gang. Iedereen trekt meters papier uit angst tekort te komen. Totale verspilling naar ons idee want er wordt veel ongebruikt weggegooid. Op een avond was rond half tien toiletpapier op, was volgende morgen om 10 uur nog steeds niet aangevuld. Echt armoedig. Wat ook jammer is dat er geen achteruitgang is van de camping naar het dorp Elburg. Een hek met die key zou prima kunnen. Hoef je ipv 3 km maar 50 mtr te lopen. Voor warm water betslwn via die key vonden wij geen enkel probleem.

Elburg scoort een 8,9 uit 10, op basis van 104 reviews