Camping Wijndomein Erve Wisselink

Tonen op kaart

10 reviews over Camping Wijndomein Erve Wisselink

• 2019
    9Jan19-06-2019

Topper der Toppers onder de boerderijcampings....

Ruime plekken, net sanitair, weldadige rust en ruimte met uitzicht op een wijngaard. Wijnproeverij meegemaakt... Echt geweldig. Genomineerd voor camping van het jaar, onze stem hebben ze 😀👍🏻 Een supergave top boerderij camping. En de achterhoek is een prachtig fietsgebied. Tip: nog een schuur realiseren om fietsen te stallen en op te laden. Verder niks veranderen, is volmaakt! (Noot: eetgelegenheid een 9: dat is namelijk niet aanwezig, maar dat hoeft ook helemaal niet op een boerderijcamping..

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Wendy Jonkman02-06-2019

Zeker een aanrader !

2 dagen geweest , vriendelijk ontvangen. Mooie rustige camping ,alles goed verzorgd.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Edo02-11-2018

Een toplocatie voor een familieweekje weg.

Met het hele gezin in de groepsaccommodatie. Een zeer goed uitgeruste boerderij. Met twee huiskamers, een eetkamer en een woonkeuken ideaal! Kleinkinderen hadden zo hun "eigen" plekje. Plaats genoeg om je even terug te trekken met een boek, maar ook om rond de tafel te zitten en samen spelletjes te doen. In de keuken, die van alle gemakken is voorzien, staat een enorm en mooi gasfornuis. Heerlijk om daar eten te koken voor de hele groep. De gezamenlijke maaltijd in de eetkamer, waar we moeiteloos met 17 mensen rond de tafel pasten, was een uitkomst.
    Prima slaapplekken! De rustige ligging zorgt er ook voor dat het lekker stil is 's avonds. Goede nachtrust. Buiten is er volop speelruimte en in de omgeving zijn leuke attracties te vinden.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Ellen05-09-2018

Geweldig!

Bijzonder gastvrije gastvrouw en gastheer! De boerderij en camping zien er geweldig uit . De biologische wijn smaakt heerlijk. Terecht een charme camping. Zoek je een rustige plek met of zonder kleine kinderen, ga hierheen! In de omgeving is veel cultuur, maar er is ook een grote recreatieplas in de buurt. Het sanitair ziet er uitstekend uit. En ben je je boek vergeten? Geen probleem. Er is een bibliotheek aanwezig.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 9Jan de Jong19-08-2018

in 2017 en 2018 geweest en komen vast terug.

Mooi gelegen camping in een rustig gebeid. In het gebied veel activiteiten mogelijk met en zonder kinderen (gratis of heel betaalbaar) . De uitrusting van de camping is op hoog niveau, zowel de plaatsen als de sanitairevoorzieningen Prachtige campingplaatsen, mooi verspreid over een groot terrein, dat speels is ingedeeld, zodat er veel vrijheid is t.o.v. andere kampeerders. Vriendelijke ontvangst door de eigenaren, die hun gasten als gasten behandelen. De wijngaard, moestuin, kippen en speeltuin en de vele zitplekjes dragen bij aan de fijne sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9jettie van beek15-08-2018

Hele fijne en mooie camping

Afgelopen weekend heerlijk op de prachtige en zeer rustige camping gestaan. Gemoedelijke sfeer, aardige eigenaren, goede voorzieningen en een prachtige wandel en fietsomgeving. Wij voelden ons er gelijk op ons gemak. Komen zeker een keertje terug!

• 8jeroen van veldhuizen12-08-2018

Aanrader voor mensen die graag rustig kamperen

Hele mooi en rustige camping met grote plekken. Schaduw en zon, bomen en wijngaard. Het is hier heel erg rustig en landelijk en je bent toch zo bij de winkels of in Duitsland. Sanitair is niks op aan te merken en de wijnen van de eigenaar zijn dik in orde.

Je kan reserveren via de website, dat gaat goed, maar je krijgt niet altijd de beloofde e-mail terug.

• 7Eetgelegenheden

• 9Jan en Hanneke12-08-2018

Magnifique camping

Een prachtige charme camping midden in een wijngaard. Heerlijke plekken met veel privacy en ruimte. Door het prachtige weer waanden wij ons in Zuid Frankrijk. Een echte aanrader!! Ook de wijn is van een zeer goede kwaliteit en dus ook een aanrader. Het sanitair is nieuw en ziet er prachtig en verzorgd uit. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden

• 9J. Beuvink21-07-2018

Een bijzondere camping in een prachtige omgeving

Wij hebben op een schaduwplaats gestaan, heerlijk onder de bomen. Maar in de zon kan ook. Ook plaatsen in de wijngaard.. Elke plaats heeft een eigen elektriciteits en waterpunt. Heel ruime plaatsen, rustig, geen auto's bij de tent. Bij slecht weer kun je schuilen onder een kapberg met stoelen. Het sanitair is prima, alles nieuw en gratis. Aardige eigenaren. Wijnproeverij behoort tot de mogelijkheid. Kortom een geweldige camping voor een fijn verblijf in een prachtige omgeving. Wij waanden ons in Zuid Frankrijk.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Melanie17-06-2018

Genoten en voor herhaling vatbaar!

Een heerlijke plek om tot rust te komen. Lekker kleinschalige camping bij de wijnboer. Mooie idyllisch caravan/camper (max 6 meter) plaatsen, sommige met uitzicht op de wijngaard. Ruime plekken, waar je samen en toch privé kan zitten. Zon/schaduw plekken in overvloed. Sanitair is prima verzorgd. Hond ook welkom! Ben je in de buurt, zeker mininmaal twee nachtjes proberen. Wij hebben genoten op deze charmecamping!

Gereisd met partner in juni 2018

0 tips over Camping Wijndomein Erve Wisselink