Camping Wijndomein Erve Wisselink

Weer vandaag10°-4°
Camping Wijndomein Erve Wisselink
8,9

8 reviews over Camping Wijndomein Erve Wisselink in het Nederlands

Met het hele gezin in de groepsaccommodatie. Een zeer goed uitgeruste boerderij. Met twee huiskamers, een eetkamer en een woonkeuken ideaal! Kleinkinderen hadden zo hun "eigen" plekje. Plaats genoeg om je even terug te trekken met een boek, maar ook om rond de tafel te zitten en samen spelletjes te doen.

In de keuken, die van alle gemakken is voorzien, staat een enorm en mooi gasfornuis. Heerlijk om daar eten te koken voor de hele groep. De gezamenlijke maaltijd in de eetkamer, waar we moeiteloos met 17 mensen rond de tafel pasten, was een uitkomst.

Prima slaapplekken! De rustige ligging zorgt er ook voor dat het lekker stil is 's avonds. Goede nachtrust.

Buiten is er volop speelruimte en in de omgeving zijn leuke attracties te vinden.

Geweldig!

Ellen
5-9-2018

Bijzonder gastvrije gastvrouw en gastheer! De boerderij en camping zien er geweldig uit . De biologische wijn smaakt heerlijk. Terecht een charme camping. Zoek je een rustige plek met of zonder kleine kinderen, ga hierheen! In de omgeving is veel cultuur, maar er is ook een grote recreatieplas in de buurt. Het sanitair ziet er uitstekend uit. En ben je je boek vergeten? Geen probleem. Er is een bibliotheek aanwezig.

in 2017 en 2018 geweest en komen vast terug.

Jan de Jong
19-8-2018

Mooi gelegen camping in een rustig gebeid. In het gebied veel activiteiten mogelijk met en zonder kinderen (gratis of heel betaalbaar) . De uitrusting van de camping is op hoog niveau, zowel de plaatsen als de sanitairevoorzieningen Prachtige campingplaatsen, mooi verspreid over een groot terrein, dat speels is ingedeeld, zodat er veel vrijheid is t.o.v. andere kampeerders. Vriendelijke ontvangst door de eigenaren, die hun gasten als gasten behandelen. De wijngaard, moestuin, kippen en speeltuin en de vele zitplekjes dragen bij aan de fijne sfeer.

Hele fijne en mooie camping

jettie van beek
15-8-2018

Afgelopen weekend heerlijk op de prachtige en zeer rustige camping gestaan. Gemoedelijke sfeer, aardige eigenaren, goede voorzieningen en een prachtige wandel en fietsomgeving. Wij voelden ons er gelijk op ons gemak. Komen zeker een keertje terug!

Aanrader voor mensen die graag rustig kamperen

jeroen van veldhuizen
12-8-2018

Hele mooi en rustige camping met grote plekken. Schaduw en zon, bomen en wijngaard. Het is hier heel erg rustig en landelijk en je bent toch zo bij de winkels of in Duitsland. Sanitair is niks op aan te merken en de wijnen van de eigenaar zijn dik in orde.

Je kan reserveren via de website, dat gaat goed, maar je krijgt niet altijd de beloofde e-mail terug.

Magnifique camping

Jan en Hanneke
12-8-2018

Een prachtige charme camping midden in een wijngaard. Heerlijke plekken met veel privacy en ruimte. Door het prachtige weer waanden wij ons in Zuid Frankrijk. Een echte aanrader!! Ook de wijn is van een zeer goede kwaliteit en dus ook een aanrader. Het sanitair is nieuw en ziet er prachtig en verzorgd uit. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Een bijzondere camping in een prachtige omgeving

J. Beuvink
21-7-2018

Wij hebben op een schaduwplaats gestaan, heerlijk onder de bomen. Maar in de zon kan ook. Ook plaatsen in de wijngaard.. Elke plaats heeft een eigen elektriciteits en waterpunt. Heel ruime plaatsen, rustig, geen auto's bij de tent. Bij slecht weer kun je schuilen onder een kapberg met stoelen. Het sanitair is prima, alles nieuw en gratis. Aardige eigenaren. Wijnproeverij behoort tot de mogelijkheid. Kortom een geweldige camping voor een fijn verblijf in een prachtige omgeving. Wij waanden ons in Zuid Frankrijk.

Genoten en voor herhaling vatbaar!

Melanie
        17-6-2018

Een heerlijke plek om tot rust te komen. Lekker kleinschalige camping bij de wijnboer. Mooie idyllisch caravan/camper (max 6 meter) plaatsen, sommige met uitzicht op de wijngaard. Ruime plekken, waar je samen en toch privé kan zitten. Zon/schaduw plekken in overvloed. Sanitair is prima verzorgd. Hond ook welkom! Ben je in de buurt, zeker mininmaal twee nachtjes proberen. Wij hebben genoten op deze charmecamping!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wijndomein Erve Wisselink in Eibergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wijndomein Erve Wisselink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.