Vakantiehuis

6 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij Slotman in het Nederlands

Geweldige groepsaccommodatie

Annelien
3-1-2017

Wij zaten met een groep van 18 volwassenen en 8 jonge kinderen in De Hooiberg en de Deel. Heerlijk oud en nieuw weekend gehad! Eigenaren waren heel vriendelijk en behulpzaam. Hebben een avond pizza's gebakken, is het misschien wat hoge bedrag zeker waard! De schuur is sowieso fantastisch, wel eigen pingpongbatjes en dartspijltjes meenemen. Kinderen hebben een top tijd gehad, met de binnen zandbak, de ezeltjes en het meekijken op de koeienboerderij.

Het huis is schoon, ruim, gezellig en compleet. Zou ze een 10 geven, op 1 klein minpuntje na: de Deel is wel erg gehorig, wat met een groep met kleine kindjes ('s ochtends) en gezellige volwassenen ('s avonds) wel wat lastig kan zijn. Gelukkig hebben de mensen in de Hooiberg wel rustig geslapen. En we hebben de avonden na het eten in de Schuur doorgebracht, hielp ook.

Wel echt een aanrader deze locatie!

Gereisd Met vrienden in december 2016

Geweldig

Sambaband west percussion
14-3-2016

Wij zijn voor de 2 e keer geweest in het Voorhuis met de groep. Het is een echte boerderij in de style zoals die hoort! Alles is schoon en netjes en de bedden liggen heerlijk! Beneden bevind zich 1 slaapkamer met daarin ook een recent nieuwe badkamer met regendouche incl toilet.Dat was wel fijn. De gezamenlijke speel schuur is ook ideaal! Je kunt er lekker zitten en de jeugd kan zich er goed vermaken met o.a. Dartbord,tafeltennis,tafelvoetbal. Wij hebben op zaterdagavond onbeperkt pizza`s maken er bij genomen! Echt een aanrader. Alles word netjes verzorgd en je mag ze zelf rollen en opmaken.De prijs daarvan is 15 euro per persoon zeker de moeite waard! Heerlijke locatie en super aardige eigenaren,niets is teveel gevraagd! Wij komen zeker volgend jaar weer terug ! Met vriendelijke groet, West Percussion

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Fantastisch!

Familie Nijsink
8-3-2016

Wij zijn een midweek met vijf volwassenen en drie kleine kinderen op vakantie geweest bij vakantieboerderij Slotman. Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Alles was super voor elkaar! Wij zaten in het voorhuis, een fijn groot, mooi en schoon huis. Ook de schuur is top, je kunt daar heerlijk zitten en de kinderen kunnen daar geweldig spelen. Ook de eigenaren zijn erg aardig. De houtkachel werd voor ons aangestoken in de schuur en we mochten zelfs nog even in de stal kijken. Iets wat de kinderen helemaal super vonden! Deze vakantie is echt voor herhaling vatbaar en we gaan zeker nog een keer weer terug naar vakantieboerderij Slotman!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2016

Heerlijk familie weekend gehad

Anniek
27-2-2016

Al eerder ben ik bij vakantie boerderij Slotman geweest. Destijds met collega's. Omdat het toen zo goed bevallen is, ben ik deze keer met mijn familie terug geweest. We hebben het heerlijk gehad! De familie Slotman heeft ons heel gastvrij en hartelijk ontvangen, een warm welkom en leuk weerzien. Het weer was jammer genoeg niet zo goed, maar gelukkig mochten we gebruik maken van de gezellig ingerichte schuur, waardoor de kinderen genoeg ruimte hadden om lekker te kunnen spelen. We hebben ons geen moment hoeven vervelen, overal is aangedacht, de inrichting is zeer compleet en verzorgd. Complimenten en hopelijk tot volgend jaar!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

Viel ons tegen

Corine
23-2-2016

De plek is prima en er is genoeg te doen. Maar pas op! Wij kregen niet echt het gevoel welkom te zijn. De pizza oven kan alleen gebruikt worden als de eigenaar er zin in heeft en kost je €150,- per avond. Lakenpakketen moesten apart betaald en zelf hout voor de open haard moest worden afgerekend. De prijs is op hun eigen site lager dan wanneer je via andere site boekt. We hebben onze punten geprobeerd te bespreken maar werden afgescheept met de opmerking dat als we een fijne vakantie hadden gehad verder nergens over moesten klagen! Heel vreemd. Verder is de accomodatie oke maar wel erg oud qua inrichting. De recreatieruimte moet je delen met andere huurders wat op geen enkele site duidelijk vermeld staat. Dat is niet altijd even prettig. Het dartbord is leuk maar zonder pijlen niet te gebruiken. De tafeltennis batjes waren helemaal kaal dus die kan je beter van huis meenemen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg fijne plek en gastvrij onthaal

Anniek
2-2-2015

Wij waren op zoek naar een plek om te overnachting ivm een training voor het werk. Om deze reden zijn we bij Vakantieboerderij Slotman terecht gekomen. We zijn zeer gastvrij onthaald. De accommodatie zag er ontzettend netjes en gezellig uit. Heel graag komen wij nog een keertje terug, maar dan samen met de familie om te kunnen genieten van deze prachtige en gezellig accommodatie. Dus familie Slotman: steek de pizzaoven maar vast aan!

Gereisd Zakelijk in januari 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij Slotman in Eibergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij Slotman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.