Weer vandaag-2°-6°

2 reviews over Camping Minicamping Bombam in het Nederlands

Inez ten Hag,
2-12-2018

SVR Camping Bombam

Geweldig gastvrije rustige natuurcamping bij de boer.

Schoon sanitair en prachtige omgeving!

Gereisd met partner in september 2018

Rustige fijne gastvriendelijke minicamping

sjefke
      27-6-2015

Rustig gelegen op fiets en loopafstand van Eibergen

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Bombam in Eibergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Bombam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.