Hof van Eckberge

7Goed

• 10Luc & Chantal28-10-2012

Absolute aanrader

Een gezellige en sfeervolle accomodatie waar de kinderen zich de hele dag prima vermaakt hebben. Er is voor alle leeftijden wat te doen, waardoor we met de hele familie van jong tot oud een leuke dag gehad hebben en we fijn hebben kunnen bijpraten. We hebben met z'n allen gegeten van het buffet wat er erg mooi uitzag en heel smaakvol was! wij komen vast en zeker nog een keer terug!

oktober 2012

• 10Antoon keizer24-04-2014

Super genoten,heerlijk gegeten

1e paasdag met 4 volwassenen en 2 kinderen genoten van een heerlijk buffet, goede en vlotte bediening. Het ontbrak aan niks,zelf een vegetarische maaltijd werd geserveerd. Kinderen konden lekker hun gang gaan,geen last van lawaai. Friet lekker warm in puntzak aan tafel geserveerd ,kortom genoten en een aanrader

april 2014

• 10MarieJose11-08-2013

Top uitje

Geweldige middag gehad veel te zien en te doen. Hebben gelasergamed wat n avontuur op zichzelf is. Nu jaarabbnementen dus gaan ondanks de rit v 1 uur heen en 1 uur terug zeker eens p mnd terug. Is absoluut de moeite waard

augustus 2013

• 9fam pothoven09-11-2012

supermooi, leuk en gezellig

Mooie, nieuwe accomodatie. 7,50 entree, waar je kids zich heerlijk kunnen vermaken en trouwens eigenlijk elke leeftijd. Je kunt er bowlen, lasergamen, snoezelen, spelen id klimstructuur, heerlijk eten!!!!, drinken en buiten is ook groot en mooi met al die dieren. Wij komen zeker keer terug. Vriendelijk personeel ook.

januari 2012

• 10lisette21-04-2014

heerlijk paasbuffet!!!!

Vandaag met onze 3 kinderen genoten van een heerlijk uitgebreid paasbuffet. Alles was goed verzorgt en smaakte heerlijk. Ook fijn dat het inclusief drankjes was. Kinderen zich prima vermaakt en lekker gespeeld. Personeel ook heel vriendelijk. Werd zelfs gevraagd of ze voor onze vegetarische dochter nog iets extra konden klaarmaken.

april 2014

• 8j.s.19-03-2014

Leuk Teamuitje gehad!

Het was goed verzorgd! Eten lekker, goed verzorgd en creatief zag het eruit, leuk! Personeel aardig en dacht mee met het programma! Leuk dat je ook even buiten kon kijken, lasergamen erg lachen! Voor alle teamleden erg leuk!

Zakelijk gereisd in januari 2014

• 7Chantal12-05-2015

feest voor het hele gezin

leuk voor jong en oud. Baby's kunnen zelfs al mee spelen in de snoezelruimte. Voor opa's en oma's lekker een wandelingetje langs de dieren

mei 2015

• 4karin21-05-2013

erg matig

Op het eerste oog lijkt het erg mooi, maar viel tegen vooral voor onze zoon van 10 die was na een uur al uitgespeeld onze jongste vermaakte zich beter. Ook was het erg duur voor lasergame en bowlen moest je veel betalen. Ook de vloer was erg vies dat was geen zand van 1 dag.Jammer het lijkt zo leuk.

mei 2013

• 10Linda's Trimsalon23-01-2016

All inclusive dineren en spelen

We hebben een heerlijke avond gehad met het all inclusive concept bij hof van eckberge. Goed eten, vriendelijk personeel en met kinderen helemaal ideaal! Wij komen zeker terug

januari 2016

• 10Eibergen18-01-2016

Heerlijke pannenkoeken en super middag gehad!

Wij zijn dol op pannenkoeken. Sinds dit jaar kan dat dus ook bij Hof van Eckberge. Wij wonen zelf in Eibergen en gaan graag hierheen omdat je er heerlijk kan eten. Nu zijn we vorige week met vriendinnen geweest en onze kinderen. De kinderen hebben heerlijk gespeeld en wij konden ontspannen bijpraten. Als afsluiter hebben wij pannenkoeken gegeten. Ik had pannenkoek met zalm. Super lekker! Echt een aanrader. Jammer was het het weer. Je kan ook naar buiten om de dieren te bekijken of in de speeltuin. Maar het regende zo hard dat we helaas binnen moesten blijven. Geen enkel negatief puntje gevonden.

Gereisd met vrienden in januari 2016

10 van de 67 reviews gezien