Camping Het Eibernest

Camping Het Eibernest
7,3

21 tips over Camping Het Eibernest

bollieboris@hotmail.com, 17-5-2015
Prachtige kastelen in Vorden, 's Heerenberg en prachtige wandelingen in Zwilbroek! Echt fantastisch natuurgebied met flamingo! Rundwanderweg is geweldig en prachtig om te lopen! Absoluut DOEN!
Natascha, 18-4-2015
Een tip als je hier toch heen gaat: bistro Ben in Eibergen of Buffalo Bill in Haaksbergen.
de vakantie man, 24-3-2015
binnen een paar minuten met de auto in Duitsland bijvoorbeeld Vrede met leuke winkels en een gezellig plein

We hebben een aantal aanbieders voor Het Eibernest voor je op een rij gezet:

Roy, 19-8-2014
een kleine winkel zal wel fijn zijn op deze camping. maar in het dorp zelf zitten 3 winkels (grote jumbo een aldi en een plus) in groenlo en zutphen zijn ook drie grote winkels waaronder de ah. maar wel altijd fijn om een winkeltje op de camping zelf te hebben.
N, 8-8-2014
Niet heen gaan! De meeste gasten die voor het eerst op het Eibernest zijn geweest.....komen er nooit weer terug!
Bijlsma, 30-9-2013

Top:

De kortingsbon van de Megapret was een succes, leuke actie.

complimenten aan de schoonmaak dames en hun begrip wegens onze allergieen

bert, 9-8-2013
Maak het sanitair gebouw s morgens vroeg schoon zo dat de klant schoon naar het gebouw kan gaan
gertencindy, 5-8-2013

Lekker zwemmnen bij het rutbeek, tussen haaksbergen en enschede.

Flamingo's spotten bij zwillbrock (5km)

M Lanslots-Theunissen, 21-7-2013
Neem fiets mee want je kunt er heerlijk fietsen in de omgeving.
Erwin, 21-5-2013
Mooie omgeving vooral zo lekker dicht bij de duitse grens waar je goedkoop kunt tanken..

We hebben een aantal aanbieders voor Het Eibernest voor je op een rij gezet: