Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink

Vakantiehuis
Weer vandaag10°-3°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink

19 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink in het Nederlands

Paul
2-9-2018

Een weekend met twaalf man gebruik gemaakt gemaakt van het vakantiehuis. Top locatie. Alles aanwezig in het sfeervolle, ruime huis. Prima bedden en voldoende en mooi sanitair. S'avonds nog even lekker bij de terraskachel. Mooie omgeving.

Sfeervolle, rustige en gemoedelijke Camping.

Jan Janssen
20-7-2018

Een voortreffelijke en mooie camping met mooie plaatsen en uitzichten. Een heel mooie wijngaard en heerlijk wijn uit deze wijngaard. Alles verloopt heel gemoedelijk en de eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij.

Henk van Geffen
18-5-2018

Een erg mooie en vooral rustige camping in een prachtige omgeving, een absolute aanrader, wij hopen wel dat de intensie is dat het rustig blijft want je waand je hier ergens in zuid-frankrijk tussen de wijnvelden...een fantastisch gevoel hebben wij hier aan over gehouden.

Nog beter dan de website belooft.

Maarten
27-11-2017

Al is een accommodatie nog zo mooi, je blijft een gast als de soul ontbreekt. In dit vakantiehuis voelden we ons geen gast. We voelden ons thuis.

Fantastis

Fam Vander Waeren
22-8-2017

Wie hout van natuur ,gezelligheid ,rust ,fietsen, moet naar Eve Wisselink komen het is er aangenaam om te verblijven tussen de druiven en het groen.

Een heerlijke plek om tot rust te komen.

N. Goedhart
11-7-2017

Deze accomodatie is heel geschikt om met een groep te bewonen. Het is gezellig, ruim en goed verzorgd met voldoende priviacy voor iedereen. Kinderen kunnen heerlijk buiten spelen en genoten van de vrijheid.

Ook is er een goede mogelijkheid om te barbecuen. Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen een heerlijk weekend gehad.

Tot nu toe het beste in jaren!

De Murren
19-5-2017

Ruime zitkamer, alle faciliteiten aanwezig, Voldoende badkamers en toiletten.

De tv zou makkelijker te bedienen moeten zijn, of goede bedrijfs instructie

De hele groep vond het zo fantastisch, zodat wij volgend jaar wéér gaan.

Fantastisch en goed verzorgd weekend!

Baukje Baas
9-5-2017

Een geweldig weekend met de familie gehad op een prachtige locatie. Mooie ruime kamers met goede bedden.En van alle gemakken voorzien.We hebben een leuke informatieve rondleiding gehad over de wijngaard en zijn ook bij de imker langs geweest op het terrein. Het ontbijt was top verzorgd en heerlijk.De kinderen hadden erg veel ruimte om te spelen,de honden trouwens ook. :-) Kortom een zeer geslaagd familieweekend en zeker voor herhaling vatbaar op Erve Wisselink.

mooie locatie

M.Termeulen
2-5-2017

lang weekend met 16 personen in groepsaccomodatie van Erve Wisselink geweest. Mooi ruim huis, gezellig ingericht in een mooie omgeving.

een aanrader!

familie De Beer
    24-4-2017

Erve Wisselink

Heerlijk weekend gehad van 7-10 april 2017 met onze familie (15 personen) op Erve Wisselink.

We huurden Voorhuis, Bakhuis en het Stalhuis, dit laatste vanwege de twee extra kamers op de begane grond, heel praktisch.

Accommodatie is zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Wijnproeverij viel zeer in de smaak.

Omgeving geweldig voor fiets- en wandeltochten.

Al met al, een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink in Eibergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.