Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink

VakantiehuisWeer vandaag18°13°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink

16 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink in het Nederlands

Nog beter dan de website belooft.

Maarten, 27-11-2017

Al is een accommodatie nog zo mooi, je blijft een gast als de soul ontbreekt. In dit vakantiehuis voelden we ons geen gast. We voelden ons thuis.

Fantastis

Fam Vander Waeren, 22-8-2017

Wie hout van natuur ,gezelligheid ,rust ,fietsen, moet naar Eve Wisselink komen het is er aangenaam om te verblijven tussen de druiven en het groen.

Een heerlijke plek om tot rust te komen.

N. Goedhart, 11-7-2017

Deze accomodatie is heel geschikt om met een groep te bewonen. Het is gezellig, ruim en goed verzorgd met voldoende priviacy voor iedereen. Kinderen kunnen heerlijk buiten spelen en genoten van de vrijheid.

Ook is er een goede mogelijkheid om te barbecuen. Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen een heerlijk weekend gehad.

Tot nu toe het beste in jaren!

De Murren, 19-5-2017

Ruime zitkamer, alle faciliteiten aanwezig, Voldoende badkamers en toiletten.

De tv zou makkelijker te bedienen moeten zijn, of goede bedrijfs instructie

De hele groep vond het zo fantastisch, zodat wij volgend jaar wéér gaan.

Fantastisch en goed verzorgd weekend!

Baukje Baas, 9-5-2017

Een geweldig weekend met de familie gehad op een prachtige locatie. Mooie ruime kamers met goede bedden.En van alle gemakken voorzien.We hebben een leuke informatieve rondleiding gehad over de wijngaard en zijn ook bij de imker langs geweest op het terrein. Het ontbijt was top verzorgd en heerlijk.De kinderen hadden erg veel ruimte om te spelen,de honden trouwens ook. :-) Kortom een zeer geslaagd familieweekend en zeker voor herhaling vatbaar op Erve Wisselink.

mooie locatie

M.Termeulen, 2-5-2017

lang weekend met 16 personen in groepsaccomodatie van Erve Wisselink geweest. Mooi ruim huis, gezellig ingericht in een mooie omgeving.

een aanrader!

familie De Beer, 24-4-2017

Erve Wisselink

Heerlijk weekend gehad van 7-10 april 2017 met onze familie (15 personen) op Erve Wisselink.

We huurden Voorhuis, Bakhuis en het Stalhuis, dit laatste vanwege de twee extra kamers op de begane grond, heel praktisch.

Accommodatie is zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Wijnproeverij viel zeer in de smaak.

Omgeving geweldig voor fiets- en wandeltochten.

Al met al, een aanrader!

Het was geweldig. Het leek wel Frankrijk.

Martin en Anja, 13-9-2016

Als je van rust, natuur en mooie omgeving houdt, dan ben je aan het goede adres op Erve Wisselink.

Mooi terrein en heel natuurlijk opgezet.

Je kijkt zo naar de wijnvelden en niet vergeten de wijn te proeven.

Sanitair zo mooi en schoon.

Nog even in de groepshuizen gekeken.

Ook dit is aan te raden.

Mooie omgeving om te fietsen.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Geweldig weekend

Bert, 4-8-2015

Wat een mooie plek! Een smaakvol ingericht huis met veel ruimte voor iedereen.

Toplocatie!

Sanne Messemaker, 20-7-2015

Met onze familie van 18 personen hier een geweldig weekend gehad. Prachtig, zeer ruim en heel gezellig huis. Supermooi erf waar de kinderen heerlijk konden spelen. Bedden opgemaakt, ruim voldoende handdoeken, servies enz. Mooi groot en besloten terras waar het tot heel laat goed toeven was bij de houtkachel.

We hebben enorm genoten en komen graag nog eens terug. Echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink in Eibergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink scoort een 9 uit 10 op basis van 16 reviews.