Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink

Tonen op kaart

21 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink

• 2019
    9BSM IJzerlo01-04-2019

Aanrader, prachtlokatie die veel te bieden heeft.

Prachtig mooie en zeer ruime boerderij die van alle gemakken is voorzien. Uitermate geschikt voor groepen. Slaapverblijven zijn ruim met heerlijke bedden. Beddengoed, handdoeken, theedoeken; alles is inbegrepen. Ideale uitvalbasis voor een bezoekje aan Duitsland. Het Zwillbrocker Venn ligt slechts op een half uurtje lopen (Flamingo's spotten). Vergeet ook niet om de heerlijke wijnen te proeven die op het wijndomein worden gemaakt.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Kirsten03-01-2019

Fantastisch!

Met grote groep vrienden + kleine kinderen nieuwjaar gevierd; wat een fijn huis! Veel ruimte, heel gezellig, schoon, alles in huis. Bedden slapen erg lekker en beddengoed is wit (love dat!) en ruikt fris.

We raden jullie zeker aan en komen misschien nog een keer terug. Dank voor alle goede zorgen Els!

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    9Paul02-09-2018

Een weekend met twaalf man gebruik gemaakt gemaakt van het vakantiehuis. Top locatie. Alles aanwezig in het sfeervolle, ruime huis. Prima bedden en voldoende en mooi sanitair. S'avonds nog even lekker bij de terraskachel. Mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Jan Janssen20-07-2018

Sfeervolle, rustige en gemoedelijke Camping.

Een voortreffelijke en mooie camping met mooie plaatsen en uitzichten. Een heel mooie wijngaard en heerlijk wijn uit deze wijngaard. Alles verloopt heel gemoedelijk en de eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Henk van Geffen18-05-2018

Een erg mooie en vooral rustige camping in een prachtige omgeving, een absolute aanrader, wij hopen wel dat de intensie is dat het rustig blijft want je waand je hier ergens in zuid-frankrijk tussen de wijnvelden...een fantastisch gevoel hebben wij hier aan over gehouden.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Maarten27-11-2017

Nog beter dan de website belooft.

Al is een accommodatie nog zo mooi, je blijft een gast als de soul ontbreekt. In dit vakantiehuis voelden we ons geen gast. We voelden ons thuis.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 10Fam Vander Waeren22-08-2017

Fantastis

Wie hout van natuur ,gezelligheid ,rust ,fietsen, moet naar Eve Wisselink komen het is er aangenaam om te verblijven tussen de druiven en het groen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9N. Goedhart11-07-2017

Een heerlijke plek om tot rust te komen.

Deze accomodatie is heel geschikt om met een groep te bewonen. Het is gezellig, ruim en goed verzorgd met voldoende priviacy voor iedereen. Kinderen kunnen heerlijk buiten spelen en genoten van de vrijheid. Ook is er een goede mogelijkheid om te barbecuen. Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen een heerlijk weekend gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8De Murren19-05-2017

Tot nu toe het beste in jaren!

Ruime zitkamer, alle faciliteiten aanwezig, Voldoende badkamers en toiletten. De tv zou makkelijker te bedienen moeten zijn, of goede bedrijfs instructie De hele groep vond het zo fantastisch, zodat wij volgend jaar wéér gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Baukje Baas09-05-2017

Fantastisch en goed verzorgd weekend!

Een geweldig weekend met de familie gehad op een prachtige locatie. Mooie ruime kamers met goede bedden.En van alle gemakken voorzien.We hebben een leuke informatieve rondleiding gehad over de wijngaard en zijn ook bij de imker langs geweest op het terrein. Het ontbijt was top verzorgd en heerlijk.De kinderen hadden erg veel ruimte om te spelen,de honden trouwens ook. :-) Kortom een zeer geslaagd familieweekend en zeker voor herhaling vatbaar op Erve Wisselink.

Gereisd met vrienden in mei 2017

1 tip over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink

• Marianne van der Sterren, 06-10-2014

Boottochtje op de Berkel erg leuk.

0 vragen over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Erve Wisselink

Vakantiehuis info