Vakantiehuis Erve De Horst

1 review over Vakantiehuis Erve De Horst in het Nederlands

Fantastische plek

Hans Roozeboom,
22-10-2017

Dit jaar zijn wij voor de tweede keer te gast geweest op Erve de Horst in Eibergen.

Het was ons zo goed bevallen vorig jaar, dat wij ook dit jaar ervoor gekozen hebben om terug te komen.

Het vakantiehuis ligt net buiten Eibergen aan de Borculoseweg 70. Ruim vanaf de weg waar je in alle stilte kunt genieten van je verblijf op de boerderij, die nog in bedrijf is. Er is voldoende ruimte op het terrein om je auto, je motor of fiets kwijt te kunnen. De boerderij heeft een groot terras met tuinset. Een heerlijk gazon en een grasveld voor allerlei activiteiten. Onder de kap van de open schuur staan twee sjoelbakken, een tafelvoetbalspel en er hangt een dartbord. Er is ook een barbeque aanwezig. Ook staat er een grote buitentafel.

Wanneer je aan de achterkant van de boerderij binnengaat, kom je in een lange, ruime gang met meerder deuren. Ieder deur heeft toegang tot een slaapkamer.

Op iedere ruime slaapkamer staan goede eenpersoons bedden. Elke slaapkamer heeft een eigen toilet, wastafel en douche.

Aan het einde van de gang kom je in een ruime woonkamer met een gezellige zithoek en een houtkachel. In het middengedeelte staat een grote eettafel met stoelen die ruimte biedt voor 12 personen.

De grote en sfeervolle keuken is voorzien van alle gemakken, zoals een vaatwasser, een grote koelkast met vriesvak. Een vierpits gasfornuis met een oven. Verder staat er een magnetron, een waterkoker, een koffiezetapparaat, en alle keukenbenodigdheden. Ook is er ruim voldoende serviesgoed en bestek aanwezig.

Vanuit de boerderij kun je heerlijk wandelen en fietsen in een prachtige omgeving.

In Eibergen zijn verschillende winkels voor de dagelijkse boodschappen. Ook zijn er enkele restaurants om eens lekker uit eten te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Erve De Horst in Eibergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Erve De Horst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.