Vakantiehuis Zuiderzon

9,3

9 reviews over Vakantiehuis Zuiderzon in het Nederlands

fantastisch

Erik, 19-5-2017

bijzondere catering, maar ook zelf gekookt

Als altijd, briljante locatie

Marco Batenburg, 1-5-2017

Met een groep in de Zuiderzon logeren is een feestje, prima verzorgd door oom Hans (heeft een keer lekker gekookt) en tante Loes. Fijn om elk jaar weer zo hartelijk te worden ontvangen. Het weer zat niet helemaal mee, maar dat drukte niet de pret.

Wat een ruimte en wat een perfecte ligging.

Marga, 5-5-2015

Voor grote groepen, families, vrienden en of reünie de ideale omgeving. Van alles te doen, dicht bij het centrum.

Ideaal voor gezinnen buiten van alles te doen. Openlucht zwembad om de hoek en nog veel meer te doen in de omliggende bossen.

Elk jaar weer verbetering.

Eelco, 2-3-2015

Wij waren voor de 26e keer in de accommodatie de Zuiderzon met onze familie van rond de 40 man. Een gezellig, knusse accommodatie, ideaal voor familieweekend. Loes en Hans denken aan alles om het weekend zo soepel en goed mogelijk te laten verlopen. Elk jaar zijn er wel weer verbeteringen doorgevoerd door Hans en Loes. Dit jaar hadden ze een heuse boomhut gemaakt. Gelijk uitgeprobeerd natuurlijk omdat we (in eerste instantie) met 49 personen zouden komen. De boomhut is verwarmd maar eigenlijk was het nauwelijks nodig in februari vanwege vrij goede isolatie. Als je veel kinderen hebt rondlopen is de boomhut ideaal als je ietswat rustiger wilt slapen.

Aanrader voor schoolkampen!

Ruud van der Zwan, 27-4-2014

De accommodatie is zeer goed onderhouden. Hierdoor blijft het jaar in jaar uit ook netjes. De speeltoestellen op het terrein worden veelvuldig gebruikt door de kinderen (groep 8). Er is voor ieder wat wils. De wat rustigere kinderen vinden het fijn om binnen in de "bankhoek" te chillen. Voor de begeleiding is deze plek ook wel prettig om de wacht te houden 's avonds/'s nachts. De indeling van de kamers is prettig omdat er kamers van verschillende groottes zijn. De faciliteiten om te koken zijn prima en een feestje bouwen behoort zeker tot de mogelijkheden gezien de ruimte en de aanwezige apparatuur! Ook de toiletten en de douches zien er mooi uit en het werkt allemaal naar behoren!

Bij de buren kunnen activiteiten worden gepland als midgetgolfen, zwemmen en bowlen. De bosrijke omgeving is daarnaast perfect voor buitenspelen als Levend Stratego en een griezelige avondwandeling.

Kortom: ook voor schoolkampen is dit een prima accommodatie!

Groot groepshuis met genoeg ruimte

Cornella, 26-10-2013

Met de hele familie hier weer een weekend door gebracht. Heerlijk huis met genoeg ruimte om van alles te doen. Voor herhaling vatbaar.

Geweldig dit vakantiehuis

B.Brugman, 5-9-2012

We zijn een weekend met 43 personen(familie) in deze vakantie blokhuis geweest.

Het is een fantastische plek,kinderen en ook ouderen kunnen zich prima vermaken er is van alles te doen voor iedereen.

Een mooie bosrijke omgeving,leuk voor speurtochten.

Heel veel ruimte in en om het huis.

Kortom...echt een aanrader,geweldig weekend gehad.

fam. Jonker, 14-8-2009

Geweldige accomodatie ! Gerund door een zeer gastvrij stel mensen. Ideaal voor een bruiloft, familiefeest of gewoon gezellig met vrienden.

Een fantastische accomodatie om terug te komen

fam. Jonker, 6-3-2009

Wij hebben afgelopen februari ons trouwfeest gegeven in De Zuiderzon en hebben hier een fantastisch feest gehad. Wij waren met een groep van 35 personen waarvan 11 kinderen in de leeftijd van 0 - 6 jaar. De eigenaren van de accomodatie zijn in 1 woord geweldig, zij hebben diverse ideeen en adviezen voor ons feest gegeven. De beheerder verzorgde ook de catering en dit was om je vingers bij af te likken. Omdat er om de locatie ook een grote tuin met diverse speeltoestellen (trampoline, schommels etc.) is hebben alle kinderen zich uitstekend vermaakt.

Onze gasten vonden het zo leuk en goed geregeld dat ook wij eens als gast van onze vrienden een feest in de Zuiderzon zullen meemaken. Wij kunnen alleen maar zeggen tegen de familie Elshof, verander niets en ga vooral zo door !!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zuiderzon in Eerbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zuiderzon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Zuiderzon scoort een 9.33 uit 10 op basis van 9 reviews.