Vakantiehuis Zuiderzon

Met vrienden

Fambij 2018 Hawaii

Familie Bijeenkomst (Fambij 2018) Hawaii
7-7-2018

Wat een geweldige locatie en omgeving. Onze familie met 45 personen van 0 tot 72 jaar hebben genoten. De kleintjes van de speeltuin, de tieners van de boomhut en hangmatten en de rest van het terras en het volleybalveld. In verband met het warme weer hebben we ook nog dankbaar gebruik gemaakt van de pas waarmee er gratis gebruik gemaakt kan worden van het openlucht zwembad. Ook de ruimte binnen en de uitgebreide keuken laat niets te wensen over. De locatie leende zich uitstekend voor het versieren in het thema. De eigenaren Loes en Hans zijn echt toppers. Van advies en handige tips tijdens het organiseren, zoals de boodschappenservice van de plaatselijke supermarkt en de banketbakker, tot de lekkere koffie bij aankomst op de locatie. Kortom echt een aanrader.

Groeten "De Eilandraad" Sascha, Barbara, Ferry en Iris

Een absolute aanrader

Vriendengroep
21-5-2018

Perfecte locatie en geweldige accommodatie voor groep 10 bevriende stellen met 25 kinderen van allerlei leeftijden

fantastisch

Erik
19-5-2017

bijzondere catering, maar ook zelf gekookt

Als altijd, briljante locatie

Marco Batenburg
1-5-2017

Met een groep in de Zuiderzon logeren is een feestje, prima verzorgd door oom Hans (heeft een keer lekker gekookt) en tante Loes. Fijn om elk jaar weer zo hartelijk te worden ontvangen. Het weer zat niet helemaal mee, maar dat drukte niet de pret.

Voor grote groepen, families, vrienden en of reünie de ideale omgeving. Van alles te doen, dicht bij het centrum.

Ideaal voor gezinnen buiten van alles te doen. Openlucht zwembad om de hoek en nog veel meer te doen in de omliggende bossen.

Elk jaar weer verbetering.

Eelco
2-3-2015

Wij waren voor de 26e keer in de accommodatie de Zuiderzon met onze familie van rond de 40 man. Een gezellig, knusse accommodatie, ideaal voor familieweekend. Loes en Hans denken aan alles om het weekend zo soepel en goed mogelijk te laten verlopen. Elk jaar zijn er wel weer verbeteringen doorgevoerd door Hans en Loes. Dit jaar hadden ze een heuse boomhut gemaakt. Gelijk uitgeprobeerd natuurlijk omdat we (in eerste instantie) met 49 personen zouden komen. De boomhut is verwarmd maar eigenlijk was het nauwelijks nodig in februari vanwege vrij goede isolatie. Als je veel kinderen hebt rondlopen is de boomhut ideaal als je ietswat rustiger wilt slapen.

Aanrader voor schoolkampen!

Ruud van der Zwan
27-4-2014

De accommodatie is zeer goed onderhouden. Hierdoor blijft het jaar in jaar uit ook netjes. De speeltoestellen op het terrein worden veelvuldig gebruikt door de kinderen (groep 8). Er is voor ieder wat wils. De wat rustigere kinderen vinden het fijn om binnen in de "bankhoek" te chillen. Voor de begeleiding is deze plek ook wel prettig om de wacht te houden 's avonds/'s nachts. De indeling van de kamers is prettig omdat er kamers van verschillende groottes zijn. De faciliteiten om te koken zijn prima en een feestje bouwen behoort zeker tot de mogelijkheden gezien de ruimte en de aanwezige apparatuur! Ook de toiletten en de douches zien er mooi uit en het werkt allemaal naar behoren!

Bij de buren kunnen activiteiten worden gepland als midgetgolfen, zwemmen en bowlen. De bosrijke omgeving is daarnaast perfect voor buitenspelen als Levend Stratego en een griezelige avondwandeling.

Kortom: ook voor schoolkampen is dit een prima accommodatie!

Groot groepshuis met genoeg ruimte

Cornella
26-10-2013

Met de hele familie hier weer een weekend door gebracht. Heerlijk huis met genoeg ruimte om van alles te doen. Voor herhaling vatbaar.

Geweldig dit vakantiehuis

B.Brugman
5-9-2012

We zijn een weekend met 43 personen(familie) in deze vakantie blokhuis geweest.

Het is een fantastische plek,kinderen en ook ouderen kunnen zich prima vermaken er is van alles te doen voor iedereen.

Een mooie bosrijke omgeving,leuk voor speurtochten.

Heel veel ruimte in en om het huis.

Kortom...echt een aanrader,geweldig weekend gehad.

fam. Jonker
14-8-2009

Geweldige accomodatie ! Gerund door een zeer gastvrij stel mensen. Ideaal voor een bruiloft, familiefeest of gewoon gezellig met vrienden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zuiderzon in Eerbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zuiderzon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.