Camping Landal Coldenhove

Camping Landal Coldenhove
8,3

6 tips over Camping Landal Coldenhove

Robert, 24-7-2016
Neem vooral fietsen mee of huur ze daar. De omgeving is werkelijk prachtig. Het centrum van Eerbeek is vlakbij. Goed bereikbaar met de auto (en fiets).
Yvette, 31-8-2013

Fietsen mee! Alleen al voor op het terrein.

Maar ook zeker voor de omgeving

Nienke, 7-8-2012
Fietsen zijn wel aan te raden als je op de camping zit. Camping ligt een eindje van de hoofdfaciliteiten ( zwembad, speelbos, receptie, enz.) af.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Coldenhove voor je op een rij gezet:

Sylvia, 25-5-2012
    De receptie, het zwembad en de binnenspeeltuin liggen een behoorlijk eind van de camping vandaan. Het meenemen/huren van fietsen is aan te raden.
    Annelies, 5-1-2012
    Bezoek Deventer en Zutphen, beiden met een prachtig oud centrum en legio winkels en restaurants. Als het weer het toelaat zijn er vele mogelijkheden voor wandelen en fietsen in een prachtige bosrijke omgeving
    Gerrit Kraan, 17-10-2011
    Neem zeker de fiets mee. Prachtige uitvalsbasis voor vele (soms vermoeiende) fietstochten.