Géén boekingskosten

Camping Landal Coldenhove

NederlandGelderlandEerbeek

We hebben de beste aanbieders voor Camping Landal Coldenhove voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 105 reviews

Meer camping info

106 Reviews over Landal Coldenhove

• 9Corry Radius10-05-2021

Fijne rustige camping

Het zijn mooie ruime plekken in de mooie Veluwese bossen.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Daphne28-07-2020

Mooie camping met veel ruimte

Er zijn grote en heel grote plaatsen en op slechts enkele plekken op de camping sta je vrij dicht bij elkaar. Dat hebben ze erg goed gedaan, het geeft een heel vrij gevoel, heerlijk zo in het bos. Bijna iedereen heeft fietsen bij zich, voor tochten in de omgeving en ook vanwege de afstanden op het park. Er loopt een geasfalteerd pad over de hele camping, dat is fijn met fiets en auto. De coronamaatregelen zijn goed genoeg, met looproutes, schermen en desinfectiemiddel bij de gebouwen, watertappunten met desinfectiespray en instructies, afwasplekken buiten het toiletgebouw. Voor het zwembad mag je per dag 1 keer 1 uur reserveren. Twee minpuntjes: er mag meer gestimuleerd worden dat mensen met de auto stapvoets rijden, en er is voor de camping geen aparte beheerder, dus als er iets is moet je naar de receptie en die is ver weg en niet altijd open. Maar over het algemeen gaat alles heel relaxed, en het personeel is vriendelijk.

• 8Wilma03-06-2019

Mooie omgeving

Leuk park waar je in het restaurant heerlijk kan eten en ook de snackbar is prima. We hadden de groenteloempia en de hamburger en deze waren erg lekker. Ook de patat is prima. De 6 persoons bungalow was schoon en is voor 2 personen ruim genoeg, maar met 6 personen is de ruimte echt te klein. Wij hadden bungalowtype 6B nr 203. Ik had zonnig geboekt, alleen dit moet je niet te letterlijk nemen, want er staan hele hoge bomen. Er zijn wel zonnige plaatsen, maar dat kan je alleen maar weten als je er al een keer geweest bent. De badkamer liep helemaal onder als je ging douchen, want er was maar een klein schot waar je achter stond en geen douche gordijn. Er was wel een trekker aanwezig, maar dat hielp slecht door de voegen in de tegels. Elke keer moesten wij de boel dweilen. De omgeving is mooi.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Kai07-05-2019

Leuke camping

Camping Coldenhove is een camping met ruime plaatsen in een bosrijke omgeving waar je gebruik kunt maken van de Landal faciliteiten. Het sanitair is schoon, maar wel beperkt voor een camping van dit formaat. Je merkt dit bijvoorbeeld door de wachttijden bij het afwassen. De speeltuinen op de camping zijn leuk en veilig.

• 7Eetgelegenheden
  • 8B20-04-2019

Top camping

Gezellige camping met ruime plaatsen.

• 8Joelle09-03-2019

Nooit meer te vergeten deze vakantie

DAt het een zeer goed vriendelijk parkn is

• 8Eetgelegenheden
  • 8Paola Kersten10-09-2018

Mooie, rustige camping bij een mooi park.

Een weekendje op de camping verbleven. Prachtige natuur en heerlijk rustig. We hebben echt genoten. Hele ruime plekken. Sanitairgebouw was super netjes. Enige minpuntje vonden wij dat het best een stuk wandelen was naar het hoofdgebouw. Met onze kleinste van 3 was dit soms nog wat veel. Maar buiten dat alleen maar lof over deze camping! Heerlijk in je eigen caravan, maar toch alle gezelligheid van een Landal park.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Jessie15-08-2018

Heerlijk genoten van de bosrijke omgeving.

Wij hadden een prachtige plek. De camping ligt midden in de bossen. Een heel klein minpuntje, de camping ligt ver van het centrum waar het zwembad de winkel en de eetgelegenheden zijn. Het zwembad is leuk. De supermarkt Is heel mooi en uitgebreid. Er is genoeg te doen op het park en daarbuiten. Heerlijk gegeten bij Pizza en Pasta. En de Brasserie was ook uitstekend. Het buitenzwembad ligt inderdaad net buiten het park maar is leuk om naar naartoe te gaan als het weer goed genoeg is. Heel fijn verblijf gehad.

• 7Sam09-06-2018

We zijn hier nu voor de 19de keer.....dus ....

Heerlijk wandel- en fietsgebied. En in de zomer een fantastisch buiten zwembad op 100 meter van het park met heerlijk warm water. Met kinderbad, glijbaan, fonteinen en met ligweiden met ligstoelen (te huur). De huisjes van Landal worden telkens weer opgeknapt dus voldoen goed voor kort verblijf.

• 9Bouwe01-02-2018

We komen er vast weer terug!

Het is een mooie ruime camping met grote plaatsen.

Camping Landal Coldenhove info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar