8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Coldenhove voor je op een rij gezet:

99 reviews over Camping Landal Coldenhove in het Nederlands

Heerlijk genoten van de bosrijke omgeving.

Jessie
15-8-2018

Wij hadden een prachtige plek. De camping ligt midden in de bossen.

Een heel klein minpuntje, de camping ligt ver van het centrum waar het zwembad de winkel en de eetgelegenheden zijn. Het zwembad is leuk. De supermarkt Is heel mooi en uitgebreid. Er is genoeg te doen op het park en daarbuiten. Heerlijk gegeten bij Pizza en Pasta. En de Brasserie was ook uitstekend. Het buitenzwembad ligt inderdaad net buiten het park maar is leuk om naar naartoe te gaan als het weer goed genoeg is. Heel fijn verblijf gehad.

Heerlijk wandel- en fietsgebied. En in de zomer een fantastisch buiten zwembad op 100 meter van het park met heerlijk warm water. Met kinderbad, glijbaan, fonteinen en met ligweiden met ligstoelen (te huur).

De huisjes van Landal worden telkens weer opgeknapt dus voldoen goed voor kort verblijf.

We komen er vast weer terug!

Bouwe
1-2-2018

Het is een mooie ruime camping met grote plaatsen.

Landal GreenParks

Mooie locatie en goede faciliteiten

Lenie
4-1-2018

Erg leuk park vanwege de goede faciliteiten zoals zwembad, grote binnenspeeltuin en restaurant.

De huisjes op het park zijn wel aan vernieuwing toe.

Heel leuk in een mooie omgeving, prima huisjes,top

Gerard_claessens
7-10-2017

Een heel mooi park, mooie huisjes met nieuwe inrichting. Heel leuke ontvangst bij het inchecken. Restaurant is vernieuwd, je kunt daar goed eten tegen een voordelige prijs. Omgeving is heel leuk, mooie wandelroutes b.v. naar de Loenense waterval. Goede voorzieningen, Horeca,fietsverhuur etc...Wij waren hier voor de 2 de keer maar beslist niet te laatste keer.

De grote plaatsen en natuur zijn geweldig! elke dag eekhoorntjes kijken vanuit caravan of tent. Niets aan doen! Vooral niet de campingplaatsen vlak maken of verharden, zoals de vorige reviewer graag zou zien. Dit is juist de charme van de camping! Camping lekker kris kras door het bos en niet in een rijtje :-) Helaas zijn de prijzen van seizoensplaatsen flink verhoogt. Dit is voor ons reden om wellicht volgend jaar over te slaan...

Hier 10 dagen geboekt maar na 5 dagen vertrokken

Wc en douchen waren schoon maar wel simpel

En met een dreumes van 1 jaar niet aan te raden kan niet kruipen oid geen gras op de kampeer plaats alleen maar zwart zand!

Na regen 3 cm water in de voortent omdat er overal kuilen zijn

Dus voor ons een nee!

Geweldig mooi park

Rob
12-8-2017

Echt een leuk park

Mooi gelegen in de bossen

Er is voor iedereen wat te doen

Kamperen op Coldenhove is thuis voelen

Wim vd Steen
12-8-2017

Camping Coldenhove heeft alles, eigenlijk hoef je de camping niet af, maar dan mis natuurlijk wel je prachtige natuur rondom de camping! Prachtige fietstochten en heerlijke wandelingen! Genieten!!!z

Michel
4-8-2017

Met oudere kinderen ongeveer twee weken op de camping gestaan. Het veld is hobbelig en schuin. Het sanitair had wat extra aansporing nodig om schoongemaakt te worden. Dit is door Landal zeer goed opgepakt. Let wel op, er zijn op de hele camping maar twee wc gebouwen. Het is dus soms erg ver lopen als je naar de wc moet. Het douchen kan zonder bijbetaling. Een extra douchegebouw zou lekker zijn zeker tijdens het spitsuur voor extra capaciteit.

Sommige plekken zijn donker en zon arm...lees geen zon.

De receptie en horeca is wat je van Landal mag verwachten. De winkel is een tikkeltje duurder dan de Jumbo in Eerbeek. Verder is het animatieteam zeer goed op weg. Buiten het weer om, dat is het risico van een vakantie in Nederland, hebben wij ons prima vermaakt.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landal Coldenhove in Eerbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landal Coldenhove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landal Coldenhove scoort een 8.3 uit 10 op basis van 99 reviews.