Camping Landal Coldenhove

Nederland, Gelderland, Eerbeek

7.9Goed

• 8.5Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Coldenhove voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

104 reviews over Camping Landal Coldenhove

• 2019
    8Wilma03-06-2019

Mooie omgeving

Leuk park waar je in het restaurant heerlijk kan eten en ook de snackbar is prima. We hadden de groenteloempia en de hamburger en deze waren erg lekker. Ook de patat is prima. De 6 persoons bungalow was schoon en is voor 2 personen ruim genoeg, maar met 6 personen is de ruimte echt te klein. Wij hadden bungalowtype 6B nr 203. Ik had zonnig geboekt, alleen dit moet je niet te letterlijk nemen, want er staan hele hoge bomen. Er zijn wel zonnige plaatsen, maar dat kan je alleen maar weten als je er al een keer geweest bent. De badkamer liep helemaal onder als je ging douchen, want er was maar een klein schot waar je achter stond en geen douche gordijn. Er was wel een trekker aanwezig, maar dat hielp slecht door de voegen in de tegels. Elke keer moesten wij de boel dweilen. De omgeving is mooi.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Kai07-05-2019

Leuke camping

Camping Coldenhove is een camping met ruime plaatsen in een bosrijke omgeving waar je gebruik kunt maken van de Landal faciliteiten. Het sanitair is schoon, maar wel beperkt voor een camping van dit formaat. Je merkt dit bijvoorbeeld door de wachttijden bij het afwassen. De speeltuinen op de camping zijn leuk en veilig.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8B20-04-2019

Top camping

Gezellige camping met ruime plaatsen.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Joelle09-03-2019

Nooit meer te vergeten deze vakantie

DAt het een zeer goed vriendelijk parkn is

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 2018
    8Paola Kersten10-09-2018

Mooie, rustige camping bij een mooi park.

Een weekendje op de camping verbleven. Prachtige natuur en heerlijk rustig. We hebben echt genoten. Hele ruime plekken. Sanitairgebouw was super netjes. Enige minpuntje vonden wij dat het best een stuk wandelen was naar het hoofdgebouw. Met onze kleinste van 3 was dit soms nog wat veel. Maar buiten dat alleen maar lof over deze camping! Heerlijk in je eigen caravan, maar toch alle gezelligheid van een Landal park.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Jessie15-08-2018

Heerlijk genoten van de bosrijke omgeving.

Wij hadden een prachtige plek. De camping ligt midden in de bossen. Een heel klein minpuntje, de camping ligt ver van het centrum waar het zwembad de winkel en de eetgelegenheden zijn. Het zwembad is leuk. De supermarkt Is heel mooi en uitgebreid. Er is genoeg te doen op het park en daarbuiten. Heerlijk gegeten bij Pizza en Pasta. En de Brasserie was ook uitstekend. Het buitenzwembad ligt inderdaad net buiten het park maar is leuk om naar naartoe te gaan als het weer goed genoeg is. Heel fijn verblijf gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Sam09-06-2018

We zijn hier nu voor de 19de keer.....dus ....

Heerlijk wandel- en fietsgebied. En in de zomer een fantastisch buiten zwembad op 100 meter van het park met heerlijk warm water. Met kinderbad, glijbaan, fonteinen en met ligweiden met ligstoelen (te huur). De huisjes van Landal worden telkens weer opgeknapt dus voldoen goed voor kort verblijf.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Bouwe01-02-2018

We komen er vast weer terug!

Het is een mooie ruime camping met grote plaatsen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 8Lenie04-01-2018

Mooie locatie en goede faciliteiten

Erg leuk park vanwege de goede faciliteiten zoals zwembad, grote binnenspeeltuin en restaurant. De huisjes op het park zijn wel aan vernieuwing toe.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9Gerard_claessens07-10-2017

Heel leuk in een mooie omgeving, prima huisjes,top

Een heel mooi park, mooie huisjes met nieuwe inrichting. Heel leuke ontvangst bij het inchecken. Restaurant is vernieuwd, je kunt daar goed eten tegen een voordelige prijs. Omgeving is heel leuk, mooie wandelroutes b.v. naar de Loenense waterval. Goede voorzieningen, Horeca,fietsverhuur etc...Wij waren hier voor de 2 de keer maar beslist niet te laatste keer.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

6 tips over Camping Landal Coldenhove

• Yvette, 31-08-2013

Fietsen mee! Alleen al voor op het terrein. Maar ook zeker voor de omgeving

• Nienke, 07-08-2012

Fietsen zijn wel aan te raden als je op de camping zit. Camping ligt een eindje van de hoofdfaciliteiten ( zwembad, speelbos, receptie, enz.) af.

• Sylvia, 25-05-2012

De receptie, het zwembad en de binnenspeeltuin liggen een behoorlijk eind van de camping vandaan. Het meenemen/huren van fietsen is aan te raden.

3 vragen over Camping Landal Coldenhove

• JG, 22-06-2010

Wie weet??

Wie weet hoe de situatie is rond de campingplaatsen 39, 40 en 41. Vrijgelegen, ruim, privacy, bebossing enz. Wij gaan hier deze zomer voor t eerst heen.

corinetem, 19-11-2011

Volgens mij zijn alle plaatsen erg mooi gelegen echt in het bos. Er is voldoende privacy door de afscheidingen en alle plaatsen zijn ruim genoeg. Ik weet het niet specifiek voor die plekken, maar naar mijn mening was dit bij alle plekken zo.

• Linda van der Burg, 07-05-2010

Prijs en openings tijden

Geachte heer/Mevrouw we staan niet op de camping maar mijn vriendin en ik willen toch heel erg graag op zaterdag 8 mei 2010 zwemmen maar we weten geen openings tijden en ook niet de prijs van het zwembad zpu u mij dat willen vertellen.

Vriendelijke groet Linda

Gerwin, 16-09-2012

Geen idee. Misschien eens bellen?

• tilmans, 01-03-2010

wat is leuker camping Coldenhove of camping Rabit

Wij zijn vorig jaar op rabit hill geweest. De camping is ons goed bevallen, vooral ook omdat we naast de grote speeltuin stonden. Is Coldenhove net zo leuk qua camping? Ik ben benieuwd!

Gerrit Kraan, 17-10-2011

De camping is NIET in de buurt van de grote speelplaats; er zijn wel veel kleine speelplekken op de gehele camping.

Camping Landal Coldenhove info

• Aantal sterrenstersterstersterster