Camping Het Waldhoorn

Weer vandaag10°-3°
Camping Het Waldhoorn
7,9

35 reviews over Camping Het Waldhoorn in het Nederlands

Dit is een camping voor de "Piraten"

Mary
19-4-2012

We hadden een pracht plek. Uitzicht op het Twente kanaal en dicht bij het sanitair gebouw.

Plekken zijn uitsteken. Groot en ook makelijk te bereiken.

Bij aankomst werden vriendelijk ontvangen en met een golfkarretje werd ik rond gereden om een plek uit te zoeken.

We waren vlak bij Zutphen.

mooie groene boeren camping

Pieter en John
13-9-2011

Onverwacht hier beland met onze camper. Ruime plekken met veel privacy door mooie hagen. Sanitair is schoon, en er zijn zelfs verse eitjes te koop bij de receptie, kortom een hele leuke mooie groene camping en zeker voor herhaling vatbaar.

Prima camping voor rust en ruimte

Hendrik
14-7-2011

Camping Het Waldhoorn is een prima camping voor iedereen die van rust en ruimte houd. De kampeerplaatsen zijn ruim en liggen op een speelse manier over het terrein verdeeld. De sluis bij Eefde, op zeer korte afstand, is een aangename bezienswaardigheid voor iedereen die van water en scheepvaart houd. De spontane manier van omgang door de beheerder dragen ook bij aan een prettig verblijf.

prachtige schone goedverzorgde natuurcamping

sjaak en marieke
19-6-2011

camping het Waldhoorn ligt geweldig het is er schoon en supergoed verzorgd, de uitbaters zijn zeer behulpzaam en vriendelijk, er is ruimte voor prive plaatsen en ruimte voor gezinnen met jonge kinderen rondom een speeltuintje, de natuur is precies zoals de achterhoek belooft... nostalgisch, groen, bossen en weilanden, lommerrijke paden en knusse dorpjes. Als extra's heeft deze camping het Twente kanaal, dat er pal achterligt met zijn grote sluis, je kunt hier vissen of genieten van de boten die door de sluis "geschut" worden, ook kun je er prachtige fietstochten maken.wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Sjaak en Marieke

fantastische plek

jose
7-6-2011

camping het waldhoorn is aangesloten bij de SVR heeft 50 plaatsen en ligt direct aan het twentekanaal dicht bij de sluizen van eefde.

het is een mooie groene camping met ruim tot zeer ruime plaatsen, de meeste van elkaar gescheiden door een heg, dus veel prive. en is een veld met een paar speeltoestellen, echt een camping voor 50+ en jonge gezinnen. het sanitair is eenvoudig maar schoon en tamelijk nieuw heerlijke gratis douches. echt een aanrader voor diegene die van rust en ruimte houden. de nieuwe jonge eigenaren zijn heel enthousiast en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Waldhoorn in Eefde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Waldhoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.