Camping Het Waldhoorn

Camping Het Waldhoorn
7,9

7 tips over Camping Het Waldhoorn

Max Middelburg, 8-6-2018
Reserveer 'n plekje (min. 4 uur van te voren) in de mooie, luxe Wellness-tuin van Camping het Waldhoorn. Hier kun je heerlijk de ontspanning vinden, midden in de natuur. De hout-gestookte sauna, het grote bubbelbad en de fijne tuinbanken zijn echt geweldig om een keer te proberen! :) Doen! en... relax!
jose, 9-6-2013
Bezoek Zutphen, vissen in het kanaal, bootjes kijken bij de sluis, wandelen en fietsen in prachtige omgeving, op de gorselse heide, en langs het kanaal
Agnes, 29-5-2013

Heerlijk fietsen in de Achterhoek en omgeving.

Dicht bij Zutphen en Deventer

Joop en Mia, 9-5-2013
Met de fiets kun je hier de mooiste routes maken ! Zutphen - Deventer - Lochem. Als je in Zutphen komt ga dan voor een kleine lunch of gewoon een bakkie koffie eens aan bij het Volkshuis op de markt.
zwerver11, 29-4-2013
De sluizen, Zutphen en Lochem zijn zeker het bezoeken waard.
Jojo, 28-9-2012
Een Hofjeswandeling in Zutphen is een aanrader! Verder is een bezoekje aan het stedelijk museum ook erg leuk!

Mary, 19-4-2012
Ga eens naar Zutphen. En vlak bij de plek waar we stonden konden we via een pad naar het Twente kanaal lopen. Het sluizencomplex van Eefde is vlak bij. Het gedeelte weg langs de camping is helemaal vernieuwd zodat je goed kon lopen.