Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo

Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo
6,9

• Activiteiten5,2
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Recreatiepark 't Gelloo voor je op een rij gezet:

131 reviews over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo in het Nederlands

Net en rustig onderhouden park

Monique,
2-1-2019
  • Onderkomen8

Net bijgehouden park. Mooie entree en receptie. Vriendelijk personeel. Zelfs nog een fles bubbels en bollen gekregen ivm oudjaar. Genoeg faciliteiten. Beetje gedateerd zwembad. Maar heerlijk rustig in december voor ons. Geen drukte maar rust.

• Onderkomen1
  • Onderkomen1

Vreselijk! Onhygiënisch , gevaarlijk door slechte staat van onderhoud en overal ontlasting in het chalet van mensen en ongedierte wat de schoonmaakploeg en de parkleiding weigerde schoon te maken/ontsmetten. Een ramp vakantie! Teennagel met vel van onze kleuter er door kapotte tegels in het zwembad er af gerukt. Geen enkele compassie of excuses van medewerkers van het park. Schoonmaakploeg steelt uit de chalets, in ons geval voorgeschreven medicatie, daar doet men van het park ook niets aan. Meerdere bezoekers gesproken, iedereen ontevreden over het gedrag en het gebrek aan werk van de schoonmaakploeg en de houding van de parkleiding hierover. Wij zijn allemaal ziek geworden daar en eerder vertrokken. Topparken, echt nooit meer voor ons.

Nooit meer en zeker niet aan te raden!

Daan,
19-8-2018

Het animatieteam stelt niet veel voor..

Ze vinden het erg leuk met de vaste gasten en hun kindjes maar als je er een week of 2 bent word je kindje amper aangekeken!!

Bij mensen borrelen en praten oven hoelang je niet meer ge*** hebt?? Kan echt niet!!! Maar gebeurt wel!!

Bij kids van vast gasten op bezoek omdat ze jarig zijn..erg lief maar een ander kindje was ook jarig maar helaas geen vaste gast..Dus hoe zielig ook maar daar kwamen ze niet!!

Kinderdiisco in het zwembad... maar het animatieteam doet niets met de kids maar vinden dollen met mannen erg spannen.

Dan de hygiëne in de douche. ..bahbah de familiedouches zijn te ranzig!! En de gewone douchen echt niet van deze tijd...als je kindje gedouched word opletten want voor je het weet is het ijskoud!!!

En of je verbrand levend...

Het park vind de vakantiehuisjes het belangrijkst daar zijn we wel achter..overal is er achterstallig onderhoud...behalve bij de huisjes!!!

BestCamp

Steeds meer een tweede thuis ...

Patrick,
12-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

De flexibiliteit van het personeel is wat me altijd het meest 'verbaast'. Verder gewoon een prima camping voor de kinderen. Compact. Alles makkelijk te vinden. Bijna iedere dag wel wat leuks te doen.

Geen volgende keer meer.

Fam. Vennemann,
8-7-2018
  • Onderkomen7

Last minute geboekt. Park en chalet zagen er prima uit. Het was wel heel erg rustig op het park. Horeca hele week gesloten, zelfs geen broodjes te verkrijgen. Indoorspeeltuin simpel, maar prima voor kleine kinderen. Het binnenzwembad is echt verouderd en niet schoon bij de kleedkamers. Witte tegels op de vloer zijn ranzig. Het ruikt er al niet fris als je naar binnen loopt. Dit vonden wij echt een minpunt. Buitenzwembad zag er wel beter uit, maar met kleine kinderen geen gebruik van gemaakt.

Prima!

Susan,
8-7-2018
  • Onderkomen8

Een prima park met mooie chalets. De chalets die volgens mij voor vakanties worden verhuurd zijn allemaal nog erg nieuw. Schoonmaak was prima. De vorige huurders hadden een paar dingetjes niet schoon uit de vaatwasser terug gezet, maar verder was het keurig.

De omgeving is erg mooi en de faciliteiten prima. Wel jammer dat er geen parkwinkel is (winkels zijn ook niet om de hoek) en dat het restaurant in het laagseizoen alleen in het weekend open is.

Onze kleine was nog te jong, maar het animatie team en de binnenspeeltuin zagen er erg leuk uit.

We komen zeker nog n keer terug

Valeska,
14-5-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Prima park erg kindvriendelijk en gezellige sfeer. Genoeg te doen voor de kids. Huisjes zien er netjes uit, jammer dat er maar 1 bank staat en 2 stoelen. Bedden zijn goed en het linnen ook. Leuk tuintje erbij waar de kids kunnen spelen. Indoorgedeelte is leuk voor de wat kleinere kids. Buitenzwembad ziet er keurig uit, lijkt nieuw. Binnenzwembad heeft echt n opknapbeurt nodig. Erg oud en heel simpel. Kinderen vermaken zich wel maar t is echt aan vernieuwing toe. Ook geen badmeester

Laatste keer

W,
14-5-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Lopen de hele dag met een bladblazer we kunnen niet met elkaar praten zeer veel herrie geen aanrader voor mensen met kleine kinderen die moeten slapen wifi is ook zeer slecht en duur

Leuk voor kort verblijf.

Els,
11-5-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7

De vakantiewoning bleek een houten chalet waar t 37 graden werd...stoel kapot..theepot ontbrakt...peukenbak buiten was niet geleegd...wel leuk zwembad en verder prima vakantiewoning...geen broodjes oid te krijgen..leuk park voor wat jongere kinderen..maar niet wat we hadden verwacht..

• Activiteiten7

In het eerste mooie weekend van het jaar zijn we met ons gezin naar deze camping gegaan. De camping ligt er erg mooi bij en de kinderen hebben zich prima vermaakt in de binnenspeeltuin en het zwembad. In het restaurant hebben we erg lekker gegeten. De spare ribs en de schnitzels zijn echte aanraders! En dat tegen erg scherpe prijzen. Er is een mooi terras aanwezig en de serre is in aanbouw!

BestCamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.