Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo

Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo
7,3

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Recreatiepark 't Gelloo voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

130 reviews over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo in het Nederlands

Steeds meer een tweede thuis ...

Patrick
12-8-2018
  • Activiteiten9

De flexibiliteit van het personeel is wat me altijd het meest 'verbaast'. Verder gewoon een prima camping voor de kinderen. Compact. Alles makkelijk te vinden. Bijna iedere dag wel wat leuks te doen.

Geen volgende keer meer.

Fam. Vennemann
8-7-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Last minute geboekt. Park en chalet zagen er prima uit. Het was wel heel erg rustig op het park. Horeca hele week gesloten, zelfs geen broodjes te verkrijgen. Indoorspeeltuin simpel, maar prima voor kleine kinderen. Het binnenzwembad is echt verouderd en niet schoon bij de kleedkamers. Witte tegels op de vloer zijn ranzig. Het ruikt er al niet fris als je naar binnen loopt. Dit vonden wij echt een minpunt. Buitenzwembad zag er wel beter uit, maar met kleine kinderen geen gebruik van gemaakt.

Prima!

Susan
8-7-2018
  • Onderkomen8

Een prima park met mooie chalets. De chalets die volgens mij voor vakanties worden verhuurd zijn allemaal nog erg nieuw. Schoonmaak was prima. De vorige huurders hadden een paar dingetjes niet schoon uit de vaatwasser terug gezet, maar verder was het keurig.

De omgeving is erg mooi en de faciliteiten prima. Wel jammer dat er geen parkwinkel is (winkels zijn ook niet om de hoek) en dat het restaurant in het laagseizoen alleen in het weekend open is.

Onze kleine was nog te jong, maar het animatie team en de binnenspeeltuin zagen er erg leuk uit.

Bungalow.net

We komen zeker nog n keer terug

Valeska
14-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prima park erg kindvriendelijk en gezellige sfeer. Genoeg te doen voor de kids. Huisjes zien er netjes uit, jammer dat er maar 1 bank staat en 2 stoelen. Bedden zijn goed en het linnen ook. Leuk tuintje erbij waar de kids kunnen spelen. Indoorgedeelte is leuk voor de wat kleinere kids. Buitenzwembad ziet er keurig uit, lijkt nieuw. Binnenzwembad heeft echt n opknapbeurt nodig. Erg oud en heel simpel. Kinderen vermaken zich wel maar t is echt aan vernieuwing toe. Ook geen badmeester

Laatste keer

W
14-5-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Lopen de hele dag met een bladblazer we kunnen niet met elkaar praten zeer veel herrie geen aanrader voor mensen met kleine kinderen die moeten slapen wifi is ook zeer slecht en duur

Leuk voor kort verblijf.

Els
11-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

De vakantiewoning bleek een houten chalet waar t 37 graden werd...stoel kapot..theepot ontbrakt...peukenbak buiten was niet geleegd...wel leuk zwembad en verder prima vakantiewoning...geen broodjes oid te krijgen..leuk park voor wat jongere kinderen..maar niet wat we hadden verwacht..

• Activiteiten7
  • Onderkomen7

In het eerste mooie weekend van het jaar zijn we met ons gezin naar deze camping gegaan. De camping ligt er erg mooi bij en de kinderen hebben zich prima vermaakt in de binnenspeeltuin en het zwembad. In het restaurant hebben we erg lekker gegeten. De spare ribs en de schnitzels zijn echte aanraders! En dat tegen erg scherpe prijzen. Er is een mooi terras aanwezig en de serre is in aanbouw!

zeer goed te doen.

patrick
19-3-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Mooie ligging ,leuk schoon huisje ,direct de bossen in heerlijk rustig mooie omgeving om te wandelen en te fietsen dicht bij attractie park,dierentuin,winkelgelegenheden.

Een gespreid bedje, heerlijk!

Emily
27-9-2017

Wij zijn met de honden een weekend geweest. Wij kwamen in een super netjes en schoon huisje terecht en hebben echt genoten van t weekend. De informatieboekjes die we bij aankomst kregen staan vol leuke dingen die in de omgeving te doen zijn dus wij komen zeker nog een keer terug.

Wat alleen wel jammer was, was dat er maar 1 lekkere bank was en daarnaast 2 mooie maar niet zo fijne stoelen om even lekker liggend tv te kijken.

Het was heel goed, mooi park.

Jan
15-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Horeca was dicht moet niet kunnen in september,nadeel van verpachten, verder fantastisch park.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo scoort een 7.31 uit 10 op basis van 130 reviews.