Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo

Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo
7,3

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Recreatiepark 't Gelloo voor je op een rij gezet:

126 reviews over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo in het Nederlands

We komen zeker nog n keer terug

Valeska
14-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prima park erg kindvriendelijk en gezellige sfeer. Genoeg te doen voor de kids. Huisjes zien er netjes uit, jammer dat er maar 1 bank staat en 2 stoelen. Bedden zijn goed en het linnen ook. Leuk tuintje erbij waar de kids kunnen spelen. Indoorgedeelte is leuk voor de wat kleinere kids. Buitenzwembad ziet er keurig uit, lijkt nieuw. Binnenzwembad heeft echt n opknapbeurt nodig. Erg oud en heel simpel. Kinderen vermaken zich wel maar t is echt aan vernieuwing toe. Ook geen badmeester

Laatste keer

W
14-5-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Lopen de hele dag met een bladblazer we kunnen niet met elkaar praten zeer veel herrie geen aanrader voor mensen met kleine kinderen die moeten slapen wifi is ook zeer slecht en duur

Leuk voor kort verblijf.

Els
11-5-2018
  • Onderkomen6

De vakantiewoning bleek een houten chalet waar t 37 graden werd...stoel kapot..theepot ontbrakt...peukenbak buiten was niet geleegd...wel leuk zwembad en verder prima vakantiewoning...geen broodjes oid te krijgen..leuk park voor wat jongere kinderen..maar niet wat we hadden verwacht..

• Onderkomen7

In het eerste mooie weekend van het jaar zijn we met ons gezin naar deze camping gegaan. De camping ligt er erg mooi bij en de kinderen hebben zich prima vermaakt in de binnenspeeltuin en het zwembad. In het restaurant hebben we erg lekker gegeten. De spare ribs en de schnitzels zijn echte aanraders! En dat tegen erg scherpe prijzen. Er is een mooi terras aanwezig en de serre is in aanbouw!

zeer goed te doen.

patrick
19-3-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Mooie ligging ,leuk schoon huisje ,direct de bossen in heerlijk rustig mooie omgeving om te wandelen en te fietsen dicht bij attractie park,dierentuin,winkelgelegenheden.

Een gespreid bedje, heerlijk!

Emily
27-9-2017

Wij zijn met de honden een weekend geweest. Wij kwamen in een super netjes en schoon huisje terecht en hebben echt genoten van t weekend. De informatieboekjes die we bij aankomst kregen staan vol leuke dingen die in de omgeving te doen zijn dus wij komen zeker nog een keer terug.

Wat alleen wel jammer was, was dat er maar 1 lekkere bank was en daarnaast 2 mooie maar niet zo fijne stoelen om even lekker liggend tv te kijken.

Het was heel goed, mooi park.

Jan
15-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Horeca was dicht moet niet kunnen in september,nadeel van verpachten, verder fantastisch park.

Let op GEEN baby zwembad

Celine
10-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen9

Mooi park, met een super huisje! Het huisje ziet er mooi verzorgt uit. Gelegen aan het bos dus je kunt lekker een wandeling gaan maken.

Minpunten:

De kussen van het bed zijn erg zacht! Aanrader om je eigen kussen mee te nemen als je hier biet van houdt.

Restaurant was de hele week dicht, jammer hierdoor moet je het terrein af om te gaan eten. Dit stond nergens vermeld bij het boeken.

Op de website wordt aangegeven dat ze een baby-peuter (verwarmd) bad hebben. Dit is NIET correct! Het bad is maar 28 graden, veel te koud voor een baby! Een baby onder de 12maanden moet minimaal in een bad van 31 graden. Jammer dat ze dit wel op hun website plaatsen, dat was voor ons namelijk een reden om voor dit park te kiezen.

Prima camping

Charlotte
21-8-2017
  • Activiteiten7

De camping is goed onderhouden, sanitair is schoon. Voor de kinderen is er een binnen en buiten zwembad (beide niet heel groot) ook tijdens regenachtige dagen is er voor de kinderen een binnenspeeltuin. Hoewel het eten ok is vind ik de naam van het restaurant niet aantrekkelijk (de mee eterij). Als je T-Mobile als aanbieder hebt is er weining tot geen bereik - de WIFI op de camping is niet om over naar huis te schrijven.

Geen supermarkt op de camping - Stad Ede ligt niet heel dichtbij - boodschappen moeten met de auto ivm smelten/koeling.

Stonden met caravan op de camping.

Fam Malestein
19-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Mooie plekken keurig onderhouden park . Leuk voor alle leeftijden en midden in de bossen. Prima zwembad en lekker restaurantje op de camping . Sanitair netjes schoon en lekkere warme douches. Aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Recreatiepark 't Gelloo scoort een 7.33 uit 10 op basis van 127 reviews.