Hotel PTC +

2,5

Onvoldoende

12 tips over Hotel PTC +

kikkert, 5-5-2015
De omgeving is een aanrader.
fr_brouwer, 16-8-2014
Vaker stofzuigen en vorkjes bij het beleg.
Albert en Hélène, 3-8-2014
Prachtig landgoed Hoekelum op loopafstand met boerderijwinkel, met mooi bos voor een wandeling.

We hebben een aantal aanbieders voor PTC + voor je op een rij gezet:

Marissa, 30-7-2014
Mocht je ooit nog in de zomer overnachten in dit hotel, vraag dan om een kamer op de laagste verdieping, daar was het koeler.
vandenbroek_john, 29-6-2014

Er zit geen airco op de kamer en er kunnen alleen bovenraampjes open.

Vanaf het hotel zit je in enkele minuten in Ede maar lopend ook in de bossen.

FamOtter, 18-10-2013

Ede Centrum.

Cinemec (bioscoop).

De wijde omgeving met zeer veel natuur.

J.C., 26-7-2013
Centrum van Ede is zeker bezoeken waard. Per fiets binnen 10 min. bereikbaar. Mooie natuur (Veluwe) in omgeving.
F.Visser, 27-5-2013
5 minuten lopen en dan zit je midden in de natuur,In Ede op zaterdag een hele grote markt.
wil van de logt, 4-12-2012
ede heeft een leuke grote markt
taniazijlstra, 21-10-2012
Na de overnachting hebben we een prachtige wandeling gemaakt rond Kootwijkerzand (met gelukkig een goede kaart, want we kwamen een aantal dolende wandelaars tegen en heerlijk gegeten in het gezellige plaatsje Kootwijk. De VVV/folderpunt is aan de Kerkendelweg in Kootwijk, bij bungalowpark de Berkenhorst. Daar is ook een klein parksupermarktje waar je wat water/broodje voor onderweg kunt kopen.

We hebben een aantal aanbieders voor PTC + voor je op een rij gezet: