Hotel PTC +

Nederland, Gelderland, Ede

5.3Matig

51 reviews over Hotel PTC +

• 1jonas147810-03-2017

Vreselijke vermijd deze plek !!!!

Dit is niet een hotel, maar een vieze oude hostel. Foto's van de kamers op het internet komen niet overeen met de werkelijkheid. De kamers zijn vuil, badkamer en toilet waren vies, overal de geur van sigaretten. Koelkast in de kamer was vies met verschrikkelijk vond bedorven vlees. Radiatoren in de kamer waren koud hele nacht en kon niet slapen! WIFI was niet beschikbaar! Toen ik een klacht indiende bij de eigenaar van het hotel, dus zijn gedrag was betuttelend. Hij is in staat om fysieke uitdaging. Ik was geschokt, ik zal nooit zijn gedrag te vergeten. Vreselijke vermijd deze plek !!!!

Zakelijk gereisd in februari 2017

• 9anoniem11-10-2016

Fijn hotel

Wij hebben een weekend heerlijk gefietst in de omgeving. Het hotel ligt naast de hei en de bossen. Het centrum van Ede is goed bereikbaar, zowel met de auto als met de fiets. Vooral de prijs- kwaliteit verhouding is goed. We hebben lekker geslapen en genoten van het ontbijt. We komen graag nog een keer.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 4Wendy09-10-2016

Vieze kamer

Vloer was vies, badkamer vies, dode vliegen onder bed. Erg warm in de kamer. Oude vloerbedekking met vieze vlekken erin.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

• 1Geert16-09-2016

Slechtste hotel waar ik ooit ben geweest...

Het hotel stinkt en is vies. Het personeel is erg onvriendelijk!

Gereisd met partner in juli 2016

• 1Mariusz15-09-2016

Erg slecht behandeld...

Wij hadden een kamer geboekt in dit hotel. En eind van de dag wilde wij weer op onze kamer inchecken maar dat kon niet. Gevraagd aan het personeel/eigenaar, en die gaven aan dat ze zo vol zaten dat er kamers vrij moesten komen. Ze hebben onze kamer leeggehaald,(zonder enige communicatie) tassen, inclusief spullen uit de koelkast, in een vuilniszak gedaan en in een warme ruimte ergens in het hotel gezet. Alles was bedorven en we misten spullen. Deze ongelooflijke gebeurtenis zal ik nooit kunnen vergeten. Nog geen excuses ontvangen van de eigenaar van het hotel. Sterker nog, we werden nog na gescholden ook, of dat het de normaalste zaak van de wereld is. Echt ongelooflijk!! Mensen, voordat je dit hotel boekt, denk dan goed na!! Echt af te raden.... Voor mij/ons nooit meer een verblijf in PTC hotel in Ede.

Alleen gereisd in september 2016

• 1Fred15-09-2016

Slechte behandeling door het personeel..

Kamers zijn slecht en personeel onvriendelijk

Zakelijk gereisd in januari 2016

• 1Anoniem10-09-2016

Eten slecht alles slecht

Ik heb een muis zien lopen in het restaurant en daar door was het eten opeens ontsmakelijk en de manager denk ik kwam heel ongeïnteresseerd. Over voor mijn. Gevoel Dus drie keer niks en laat even een verdelger bij jullie langskomen.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9elhenka31-10-2015

Goed hotel

Wij zijn hier 1 nacht wezen overnachten na heerlijk hebben gewandeld in de bossen van Hoge Veluwe. Ontvangst was zeer vriendelijk, schone kamer en badkamer. Hotel zelf lijkt een beetje op een oude school. Restaurant was erg goed, vriendelijk personeel en een goede keuken. Ook vonden we het fijn dat ons hondje mee mocht. Prima hotel voor een tussendoor tripje.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 1Hans van duin23-10-2015

Blij als ik eindelijk thuis ben

Ik zou iedereen aanraden van dit hotel weg te blijven. Het slechte ontbijt en de manier waarop je behandeld word zijn niet normaal te noemen je word behandeld alsof je een soort klaploper ben

Zakelijk gereisd in oktober 2015

• 8Jos Blokhuis06-09-2015

Prima

Via veiling 2 nachten doorgebracht in dit hotel. In de beoordelingen op zoover hadden wij al een slechte indruk van het hotel. Natuurlijk zijn er enkele onvolkomenheden in dit hotel. Het kan allemaal iets netter. Over het algemeen genomen was alles prima voor elkaar en kan ik mij niet terugvinden in de slechte beoordelingen.

Gereisd met partner in augustus 2015

Hotel PTC + info