Bed and Breakfast Het Binnenveld

2 reviews over Bed and Breakfast Het Binnenveld in het Nederlands

Gastvrije locatie!

Gerard
28-5-2013

Een leuk logeeradres, bij gezellige gastvrije mensen die zorgen voor een goede ontvangst en sfeer. Prima kamer, ontbijt en faciliteiten voor een betaalbare prijs. Mooie plek in de agrarische driehoek tussen Veenendaal, Ede en Wageningen.

rust, ruimte en mooie omgeving

familie van Leeuwen
19-5-2013

Wie eenmaal gelogeerd heeft bij B&B Binnenveld, wil er niet meer weg. Wat een mooie plek en wat een gezellige mensen, en dat allemaal voor die prijs!!

Bedankt Jan en Marianne voor diverse keren dat wij mochten genieten van jullie fantastische stek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Binnenveld in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Binnenveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.