Hotel De Paasberg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°8°
Hotel De Paasberg
5,6

163 reviews over Hotel De Paasberg in het Nederlands

Hotel prima alleen bed en kast vreselijk.

Mw. Dekker
14-6-2018

Hotel is prima. Ontbijt was prima. Alleen als je hier een aanbieding reserveert, kom je in het souterrain terecht (4 kamers 'in de kelder'). De kamer en douche waren schoon, tv prima. Vele aanbiedingen in verschillende Hotels gedaan het afgelopen jaar.

Oud is niet erg, in de kelder ook niet, want het raam kon open.

Nu iets minder positief: het bed was vreselijk doorgezakt en de kledingkast rook muf en de kamer was erg gehorig (vanaf boven).

Prijs - Kwaliteit: voor hetzelfde geld een aanbieding in hotel van keten is 10x beter.

Aanrader

Jan vM
5-6-2018

Geen fancy hotel, maar wel alles schoon, ruim en mooi gelegen tegen het centrum. Erg hartelijke ontvangst en prettige sfeer. Eenvoudig maar goed ontbijt!

Verschrikkelijk

Sanne
16-4-2018

Nooit heengaan! Kamers zijn gehorig en ouderwets. Wij hadden een raam wat niet eens goed dicht kon. Hele nacht niet kunnen slapen i.v.m. buitenlanders die tot 03.00 uur bezig waren met schreeuwen, deuren dichtgooien etc. Geen telefoon in het hotel, dus 's nachts met mijn mobiel gebeld naar de receptie om te vragen of ze hier wat aan konden doen. Helaas, het ging na een tijdje gewoon weer door. Verschrikkelijk.

Prettig verblijf

Nicole
7-3-2018

Vriendelijk ontvangst, kamers waren schoon, fijne matrassen. Het ontbijt was uitgebreid. De bar en lounge zien er mooi en sfeervol uit. Het hotel ligt erg centraal. Op loopafstand van het centrum, met lekkere restaurants in de buurt. Prima verblijf gehad bij Hotel De Paasberg!

Henk
28-2-2018

Het was geweldig na de verbouwing geluid loze kamers nieuw interieur grote kamers goede hygiëne alles was perfect

Super!

Cornelis
19-2-2018

Super personeel, top locatie (in het centrum van ede), lekker ontbijt!

Kamers helemaal in orde.

Mooie, gezellige bar.

Top kamers voor een aangename prijs!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Geen aanrader

van Duin
29-1-2018

De kamer is erg gedateerd, zo rook het ook.

De badkamer ook, wasbak liep niet door, schimmel zat op de voegen. Er lag een haar op de wc bril.

De kamer is heel erg gehorig, je hoort de buren praten en hun wc door getrokken worden. 'S nachts zijn we meerdere keren wakker geworden door het tikken van de radiator.

Kortom, wij zouden het niet aanbevelen

Nooit meer.

George
19-1-2018

Niet aan te raden. Hotel gedateerd en vreselijk gehorig. Alle conversatie van de buren letterlijk te volgen als ook tv geluid. Bedden slecht, balkondeur kon niet op slot. Ontbijt redelijk maar echt niet super. Zou hier nooit meer naar toe gaan.

niet weer

vonk
9-1-2018

de kamer was erg klein, de badkamer erg veroudert en niet schoon

ook was het er erg gehorig en kan je de tv en het praten van de buren in de kamer ernaast letterlijk horen. Snachts gingen er bezoekers de trap af, al stampend en hard pratend ,Nee hier gaan we niet meer naar toe

Nooit meer

Henk
12-9-2017

De bedden waren slecht je voelde de veren in je rug.

In de nacht werdt je wakker gehouden door polen in de andere unit

En klachten worden niet serieus genomen zeggen dat er terug gebeld wordt maar het wordt domweg niet gedaan. Kortom de prijs licht veelste hoog naar wat je krijgt. Mij zien ze er nooit meer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor De Paasberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Paasberg in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Paasberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Paasberg scoort een 5.64 uit 10 op basis van 167 reviews.