Hotel De Paasberg

Nooooit meer !!

Paul
16-9-2018

Een gedateerd hotel.

Kamer stinkt naar kook lucht.

Badcel stinkt nog meer .

Douches gordijn is vies .

In bad liggen nog haren van vorig gasten.

In het doches putje zitten ook haren..

Vieze gedateerde gehorige hotel kamer !

Prijs kwaliteit klopt niet .

Goed hotel

Sanne
28-8-2018

In april ben ik hier geweest en hadden wij een onwijs slechte kamer met heel veel geluidsoverlast. We kregen de kamer in de 'kelder' met een raam wat niet dichtkon. Na een klacht ingediend te hebben mochten wij afgelopen weekend weer een weekendje verblijven. Wauw. Dit was heel anders. We hebben onwijs lekker geslapen, en hebben ook echt genoten van het ontbijtje -> simpel maar lekker! Het meisje bij de receptie was anders dan de vorige keer, deze was dan ook een stuk enthousiaster. Al bij al hebben wij een goed nachtje geslapen in een hotelkamer wat netjes was; zeker aan te raden :-)

Nooit meer

Elma
26-8-2018

Het hotel is op loopafstand van het centrum van Ede wat positief is, want Ede is een leuke plaats. Het hotel is verouderd en heeft dringend, zowel buiten als binnen een nieuw verfje nodig. Waardoor het zeer zou opfrissen. Op het bed lag een te kleine topper, waardoor er een stuk onbedekt matras uitstak en het hoofdboord was erg beschadigd .Hoe moeilijk kan het zijn om een juist passende topper op een bed te leggen. Dekbed zat verkeerd om in de hoes, zelf veranderd, is niet onoverkomelijk maar zou niet nodig moeten zijn. Verder was de badkamer verouderd met vergeelde deur en plafond en op en in het bad zat zand. Ontbijt voldoende maar niet bijzonder. De iets oudere meneer die eind van de middag achter de receptie zat heeft, zowel bij vertrek als weer terugkomen niet opgekeken of ook maar iets gezegd, wat niet erg gastvrij overgekomen is.

Slecht! Nooit meer!

Esther
18-7-2018

Slechte service. Oude gedateerde kamer met een kapotte wc

Hotel prima alleen bed en kast vreselijk.

Mw. Dekker
14-6-2018

Hotel is prima. Ontbijt was prima. Alleen als je hier een aanbieding reserveert, kom je in het souterrain terecht (4 kamers 'in de kelder'). De kamer en douche waren schoon, tv prima. Vele aanbiedingen in verschillende Hotels gedaan het afgelopen jaar.

Oud is niet erg, in de kelder ook niet, want het raam kon open.

Nu iets minder positief: het bed was vreselijk doorgezakt en de kledingkast rook muf en de kamer was erg gehorig (vanaf boven).

Prijs - Kwaliteit: voor hetzelfde geld een aanbieding in hotel van keten is 10x beter.

Aanrader

Jan vM
5-6-2018

Geen fancy hotel, maar wel alles schoon, ruim en mooi gelegen tegen het centrum. Erg hartelijke ontvangst en prettige sfeer. Eenvoudig maar goed ontbijt!

Verschrikkelijk

Sanne
16-4-2018

Nooit heengaan! Kamers zijn gehorig en ouderwets. Wij hadden een raam wat niet eens goed dicht kon. Hele nacht niet kunnen slapen i.v.m. buitenlanders die tot 03.00 uur bezig waren met schreeuwen, deuren dichtgooien etc. Geen telefoon in het hotel, dus 's nachts met mijn mobiel gebeld naar de receptie om te vragen of ze hier wat aan konden doen. Helaas, het ging na een tijdje gewoon weer door. Verschrikkelijk.

Prettig verblijf

Nicole
7-3-2018

Vriendelijk ontvangst, kamers waren schoon, fijne matrassen. Het ontbijt was uitgebreid. De bar en lounge zien er mooi en sfeervol uit. Het hotel ligt erg centraal. Op loopafstand van het centrum, met lekkere restaurants in de buurt. Prima verblijf gehad bij Hotel De Paasberg!

Henk
28-2-2018

Het was geweldig na de verbouwing geluid loze kamers nieuw interieur grote kamers goede hygiëne alles was perfect

Super!

Cornelis
19-2-2018

Super personeel, top locatie (in het centrum van ede), lekker ontbijt!

Kamers helemaal in orde.

Mooie, gezellige bar.

Top kamers voor een aangename prijs!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Paasberg in Ede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Paasberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.