Camping Bos en Heide Camping Zuid Ginkel

• 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

35 reviews over Camping Bos en Heide Camping Zuid Ginkel

• 9Jenny30-09-2020

Fijne, rustige, schone camping.

Fijne, autoluwe camping. Mooie omgeving. Heel lieve beheerders. Heel schoon sanitair. Super voor rustzoekers, wandelaars, fietsers en (andere) sportievelingen. Ja er zijn regels, maar die zijn er om deze camping het pareltje te laten blijven dat ze is.

• 9Eetgelegenheden

• 9Jenny30-09-2020

Top camping voor rustzoekers en sportievelingen.

Fijne, autoluwe camping met zeer schoon sanitair. Mooie omgeving; voor fietsers, wandelaars en sportievelingen. Heel lieve beheerders. Ja, er zijn regels. En die zijn er om deze camping het pareltje te laten blijven dat ze is.

• 9Eetgelegenheden

• 8Jenny30-09-2020

Voor minimaal 5 keer terugkomen!

Heel fijne, autoluwe camping. Schoon sanitair, heel mooie omgeving, ontzettend lieve beheerders. Eetgelegenheid in directe omgeving. Supermarkt op 3km. Voor rustzoekers en sportievelingen. Ja, er zijn regels, en die zijn er om deze camping het pareltje te laten blijven dat ze is.

• 6Sonja17-07-2020

Er zijn betere campings voor die prijs.

Dure camping voor wat ze bieden. Douche en warm water om af te wassen moet extra worden betaald. Sanitair sober. Honden zijn welkom,maar wel 3,40€ p nacht.Er is niks extra’s voor honden. Camping is wel rustig gelegen,maar vanwege de kosten maar 2 nachtjes gebleven. Wifi zeer slecht.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    10Gerrit Else08-10-2019

Top locatie

Prachtige camping, super mooi gelegen. Wandelen fietsen alle kanten zijn mooi om er de hele dag er op uit te gaan. Alles is netjes en goed onderhouden. Prima WiFi, waar je wel voor moet betalen. Kortom wij kijken terug op een geslaagde midweek.

Gereisd met partner in september 2019

• 8marga en clemens31-05-2019

Heel erg fijn verblijf.

Wij hebben op deze camping genoten. Heerlijk tussen de bomen wakker worden van de vogels een schoon toilet gebouw en een prachtige fietsomgeving en vriendelijk personeel. Voor ons een aanrader voor een volgende keer.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Martine Schaap26-05-2019

Super.

Onverwachts op deze camping terecht gekomen tijdens onze vakantie. Wat een prachtige locatie. Veel groen en mooie struiken. Prachtige vaste plekken met mooie tuintjes. Genot om naar te kijken tijdens het langs lopen. Verschillende veldjes om te kamperen. Heel knus. Was bij ons erg rustig en het weer was slecht. Zal tijdens het hoogseizoen gezellig druk zijn. Sanitair was keurig. Service van de camping was geweldig. We hadden ons buitengesloten tijdens een reparatie van het slot( dom😏) en na een hoop gesleutel,, toch hulp gezocht. Ondanks de lunchpauze werd er direct hulp geregeld en kwam de technische meneer lang.. Geweldig. Top service. Wij gaan deze camping vaker bezoeken.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Janet Nagtzaam13-04-2019

Mooi gelegen kleinschalige camping gelegen in het bos en aan de Ginkelse- en Edense heide

Alleen gereisd in september 2018

• 2018
    9Fam. Koopman19-06-2018

Optimaal genieten!

Na lang speurwerk en veel wikken en wegen besloten om op deze camping ons pinkster/ Hemelvaart weekend te beleven. Eenmaal op de camping aangekomen wisten we direct al dat we een goede keuze hadden gemaakt. Wat een schitterende camping!!!! Voor alle aspecten, van de vriendelijkheid van het personeel tot het schone toiletgebouw aan toe, valt er werkelijk geen kritische noot te benoemen. Bedankt voor deze heerlijke dagen en zeker tot de volgende keer!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8FG28-05-2018

Fanatastische camping en erg verzorgd.

Mooie rustige camping. Zeer goed verzorgd en vriendelijk personeel. Campingplaatsen netjes op orde. Waterkraan op de plek. Super. Camping ligt midden in het bos. Klein beetje hoor je de hoofdweg er langs. Douches en afwas zijn op muntjes, goed voor het milieu. Douchestraal mag krachtiger, moest springen om nat te worden. Gemeld en zouden er naar kijken, maar niet meer toen ik er nog was (helaas). 1 toilet gebouw voor de camping is wellicht wat krap, maar zeer schoon. WIFI is wel te duur. Voor een week € 15. Ontvangst zeer matig. Vind eigenlijk dat campings dit gratis moeten aanbieden. Hier wordt erg veel ten onrechte op verdiend.

• 1Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair