Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Bloesemgaard

NederlandGelderlandEck en Wiel

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Bloesemgaard voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 66 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 66 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

65 Reviews over De Bloesemgaard

• 8Annelies en Mario09-05-2022

Geweldig !!

We hebben met ons hele gezin een heerlijk weekend gehad in de Bloesemgaard en de omgeving!! We hadden het hele vakantiehuis gehuurd en alles was ruim voldoende aanwezig! De kachel brandde gezellig toen we aankwamen. De kindjes hebben fijn kunnen spelen zowel binnen als buiten. Anja en Gijs, nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid en goede zorgen!

• 10Bernadette04-04-2022

Fantastisch verblijf

We zijn zeer hartelijk, persoonlijk en gastvrij ontvangen. Communicatie verloopt helder en vlot. Aan alles is te merken dat er aandacht wordt besteed aan de gasten zelf en aan de sfeer en ambiance. We zijn aan niets tekort gekomen en al zou dat zo zijn, dan hadden Anja en Gijs er alles aan gedaan om hierin mee te denken. Prachtige locatie midden in de fruitteelt, idyllisch met het veerpont naar Amerongen om in een uitdagende omgeving te mtb-en. Helemaal top!

• 10Joke Amelunxen20-11-2021

Fantastisch!

Eck en Wiel is mijn geboortedorp maar ben er intussen 57 jaar weg. Wist niet dat er in de afgelopen jaren zo’n mooi pareltje ontstaan was als De Bloesemgaard. Kwam hier vroeger bij de grootouders en tante van de gastvrouw! Na een meer dan gastvrije ontvangst, houtkachel aan en een glaasje wijn kwamen de verhalen al snel los! Een fantastische accommodatie, smaakvol ingericht met leuke details. Bijv. Fruitkisten ( met de naam van opa er op) als nachtkastje en kledingkast. Dan het ontbijt zo uitgebreid met allerlei lekkers en zelfgemaakte jam. Wat hebben we het daar letterlijk en figuurlijk heerlijk gehad!

• 10Lotte11-09-2021

Gastvrijheid ten top

Anja en Gijs zijn super gastvrije mensen. Toen ik aankwam stonden zij op het punt om weg te gaan. Toch werd er nog tijd voor mij vrijgemaakt voor een rondleiding en mocht ik zelfs een fiets lenen. De volgende ochtend stond er een heerlijk ontbijt klaar met verse producten en eigen gemaakte jam. Zowel Anja als Gijs nemen de tijd voor je en geven je een warm en welkom gevoel. Echt een aanrader!

• 10MARTIJN TATES21-06-2021

Geweldig op een prachtige locatie

Gijs en Anja zijn zeer gastvrij met een persoonlijk tintje, de locatie is in een prachtige rustgevende omgeving, geweldige uitvalbasis voor mooie fiets en wandeltochten in de omgeving, kamer uitstekend schoon en kamers s 'nachts heerlijk donker, ontbijt geweldig, het gebruik kunnen maken van de woonkamer met koffie en thee faciliteiten is absoluut een pluspunt zeker in de morgen als de behoefte voor een bakkie koffie voor het ontbijt groot is.

• 8Berdien22-10-2020

Sfeervol verblijf

Een heerlijk verblijf gehad met ons gezin op mooie lokatie. Zowel interieur als exterieur erg sfeervol en schoon

• 9Manita de Kinkelder25-09-2020

Geweldig verblijf!

Anja & Gijs zijn erg gastvrij en het ontbreekt je werkelijk aan niets. Ik heb hun locatie geboekt voor klanten van mijn reisbureau YourTravel Losser en ik verwijs zeker meer klanten naar hen toe. Ook een geweldige groeps/vergaderaccomodatie!

• 8Leontien23-09-2020

Warm en vriendelijk ontvangst

Heerlijk om hier een paar dagen te logeren terwijl je de omgeving gaat verkennen. Het is lekker thuiskomen. Het ontbijt is heerlijk en met zorg samengesteld én iedere dag iets anders.

• 10Pieter en Esther17-09-2020

Prachtige B&B

Mooie ligging B&B, tussen de boomgaarden. Kamer was erg mooi, leuk ingericht, schoon, goed onderhouden, goed bed. Lekker ontbijt met zelfgemaakte jam. Hele vriendelijke en gezellige gastvrouw/heer. 1 dag was te kort, komen zeker nog eens terug.

• 10Fam Sterk28-08-2020

Prachtige B&B

Een hele mooie B&B in een prachtige omgeving. Hele warme en gastvrije eigenaren. Kamers en de gemeenschappelijke ruimtes allemaal even schoon. Ontbijt heel goed verzorgd. Top verblijf. Zeker voor herhaling vatbaar.

Bed & Breakfast De Bloesemgaard info

Het complex