Bed and Breakfast De Bloesemgaard

29 reviews over Bed and Breakfast De Bloesemgaard in het Nederlands

zeer gastvrij

fam. koopman
10-9-2018

Wat B&B betreft alles in orde. Wat de omgeving betreft : het is altijd leuk om van te voren te bekijken wat je er wilt doen. Er is genoeg te fietsen, wandelen, stadjes bekijken enz.

Fantastisch fijn!

Anneke Kramer
30-8-2018

Dat het een warm welkom is door fijne zorgzame mensen.

Dat het een supermooie gezellige plek is in de fruitboomgaard! Nu volop pruimen!

Dat alles heel schoon is.

Dat het sfeervol is ingericht.

Dat er heerlijke tuinterrassen zijn.

Dat het ontbijt heel goed en ruim voldoende is.

Deze B&B is zeer aan te raden!

Len Radius en Frans Rikhof
24-8-2018

Alles was precies zoals je het graag zou willen:

Ontvangst allerhartelijkst, je voelt je meteen welkom.

Kamer is origineel en praktisch ingericht.

Ontbijt is zeer compleet.

Zeker voor herhaling

Marian en Bert
30-6-2018

Prettige ontvangst.

Mooie kamer en ruimte om de B&B.

Het ontbijt was ruim voldoende.

Was een prettig verblijf

Heerlijk huis

Ellen Keessen
25-6-2018

De Bloesemgaard is een prima plek om een weekend( of langer) door te brengen. Het is een prachtig huis, goed onderhouden en schoon. Goed uitgeruste keuken De bedden waren prima. De gastvrouw, Anja, is erg vriendelijk en behulpzaam. Er stond een heerlijke schaal kersen klaar.

De kamers en het sanitair waren mooi en schoon. We hebben met 10 dames een heerlijk weekend gehad.

We hadden het hele huis gehuurd. Genoeg ruimte voor tien volwassenen.

fantastisch!!

marion
12-6-2018

Ontzettend lieve en gastvrije mensen zijn Anja en Gijs. Ze doen alles om je verblijf zo leuk en gezellig mogelijk te maken. Daarbij prachtige kamers op een schitterende locatie. Voor iedereen absoluut aan te raden!!

super vriendelijke ontvangst , gezellige omgeving , rustgevend interieur , leuke gemeenschappelijke zaal met keuken . Ruime kamer , zeer netjes , alles is er aanwezig , badkamer klein maar zeker praktisch en volledig , grote parking , zeer groot terras met uitzicht op boomgaard , rustige omgeving .Ontbijt ruim voldoende , uiterst aangename gastvrouw en gastheer .

Een aanrader!

fam. Rijkers
22-5-2018

Prachtig, perfect onderhouden en schoon, groot huis in een mooie, ruime omgeving. De kinderen (en volwassenen) hadden er alle ruimte, zowel binnen als buiten. Wat buitenspeeltoestellen/-speelgoed zouden echter welkom zijn. In de omgeving diverse activiteiten: kinderboerderij, speeltuin, recreatiestrand.

Een fijne plek! Echt genieten.

Geraldien
10-5-2018

Wij hebben 3 nachten in deze geweldige B&B overnacht!

Een zeer prettige gastvrije ontvangst.

Fijne ruime kamer met een prima boxspring, heerlijk geslapen.

s'Morgens telkens weer verrast met een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Konden zelfs nog een lunchpakketje maken, van wat over was.

En een sfeervolle gemeenschappelijke ruimte, om in de avond nog even gezellig te zitten. Ook op de kamer trouwens een zitje.

En een heerlijk groot terras en boomgaarden, om lekker buiten te zitten.

Wij komen zeker nog eens terug!

Een prachtige omgeving met leuke gezellige stadjes en mooie fiets en wandeltochten!

Goed voor 1 nacht maar voor ons nooit meer

Sonja
20-4-2018

Goed voor 1 nacht kamer was ruim. Basic..geen tv.. geen douchegel of zo. Ontvangst vriendelijk. Maar wel wat dwingend of we vroeg wilde ontbijten daar ze graag dagje weg wilde. Vroeg zeker. Voorstel was 7.30 8.00 uur. Dat wilde we echt niet. Uiteindelijk op 9u uitgekomen. vervelrnd gevoel over Ontbijt redelijk niks bijzonders. Gewoon brood..kaas op een stuk waar iedereen dus aanzit .

Geen pin om te betalen. Geen probleem even geld halen.. vlakbij. Maar werd verwacht dat 1 van ons daar bleef daar ze bang was dat we zo weg zouden rijden. Daar hielden we een rotgevoel van over. Dit ook niet gedaan. We zijn natuurlijk terug gegaan om te betalen! Jammer dit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Bloesemgaard in Eck en Wiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Bloesemgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.