Bed and Breakfast De Bloesemgaard

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast De Bloesemgaard

31 reviews over Bed and Breakfast De Bloesemgaard in het Nederlands

Een mooie en gastvrij verblijf

Berrie Timmermans
12-11-2018

Een prima locatie om de omgeving te verkennen.

Volgend jaar weer

Desiree
8-10-2018

Heerlijke plek! Rustig gelegen locatie. Fijn dat elke slaapkamer een eigen wc en douche heeft. De centrale ruimte biedt zowel plek aan keuken, eetgedeelte als zitgedeelte, zo kunnen degenen die koken ook contact houden met de rest van de groep. Buiten konden we relaxed in de zon zitten of even door de boomgaard lopen. Vanuit De Bloesemgaard zijn we met het pontje naar Amerongen gegaan en hebben daar gewandeld op de Utrechtse Heuvelrug.

zeer gastvrij

fam. koopman
10-9-2018

Wat B&B betreft alles in orde. Wat de omgeving betreft : het is altijd leuk om van te voren te bekijken wat je er wilt doen. Er is genoeg te fietsen, wandelen, stadjes bekijken enz.

Fantastisch fijn!

Anneke Kramer
30-8-2018

Dat het een warm welkom is door fijne zorgzame mensen.

Dat het een supermooie gezellige plek is in de fruitboomgaard! Nu volop pruimen!

Dat alles heel schoon is.

Dat het sfeervol is ingericht.

Dat er heerlijke tuinterrassen zijn.

Dat het ontbijt heel goed en ruim voldoende is.

Deze B&B is zeer aan te raden!

Len Radius en Frans Rikhof
24-8-2018

Alles was precies zoals je het graag zou willen:

Ontvangst allerhartelijkst, je voelt je meteen welkom.

Kamer is origineel en praktisch ingericht.

Ontbijt is zeer compleet.

Zeker voor herhaling

Marian en Bert
30-6-2018

Prettige ontvangst.

Mooie kamer en ruimte om de B&B.

Het ontbijt was ruim voldoende.

Was een prettig verblijf

Heerlijk huis

Ellen Keessen
25-6-2018

De Bloesemgaard is een prima plek om een weekend( of langer) door te brengen. Het is een prachtig huis, goed onderhouden en schoon. Goed uitgeruste keuken De bedden waren prima. De gastvrouw, Anja, is erg vriendelijk en behulpzaam. Er stond een heerlijke schaal kersen klaar.

De kamers en het sanitair waren mooi en schoon. We hebben met 10 dames een heerlijk weekend gehad.

We hadden het hele huis gehuurd. Genoeg ruimte voor tien volwassenen.

fantastisch!!

marion
12-6-2018

Ontzettend lieve en gastvrije mensen zijn Anja en Gijs. Ze doen alles om je verblijf zo leuk en gezellig mogelijk te maken. Daarbij prachtige kamers op een schitterende locatie. Voor iedereen absoluut aan te raden!!

super vriendelijke ontvangst , gezellige omgeving , rustgevend interieur , leuke gemeenschappelijke zaal met keuken . Ruime kamer , zeer netjes , alles is er aanwezig , badkamer klein maar zeker praktisch en volledig , grote parking , zeer groot terras met uitzicht op boomgaard , rustige omgeving .Ontbijt ruim voldoende , uiterst aangename gastvrouw en gastheer .

Een aanrader!

fam. Rijkers
22-5-2018

Prachtig, perfect onderhouden en schoon, groot huis in een mooie, ruime omgeving. De kinderen (en volwassenen) hadden er alle ruimte, zowel binnen als buiten. Wat buitenspeeltoestellen/-speelgoed zouden echter welkom zijn. In de omgeving diverse activiteiten: kinderboerderij, speeltuin, recreatiestrand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Bloesemgaard in Eck en Wiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Bloesemgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.