Bed and Breakfast De Bloesemgaard

Tonen op kaart

48 reviews over Bed and Breakfast De Bloesemgaard

• 2019
    10Louis en Fréderique31-12-2019

Een topkerst voor ons gezin van drie generaties!

We hebben een heerlijke tijd gehad mede door de fantastische voorzieningen: de gezellige en royale living, de perfecte slaapkamers, de open haard. En natuurlijk de gastvrije en betrokken ondersteuning van Gijs en Anja! Ook in de omgeving was, rond deze kersttijd voldoende te doen: prachtig gewandeld, buiten getennist en een stevige mountainbiketour op de Amerongse berg. Een heerlijke locatie voor een groep die met elkaar een goede tijd wil doorbrengen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 10Hendrik Vaartjes23-12-2019

Super goed

Het ontbijt is bijzonder uitgebreid, waarbij men ook nog eens rekening houd met persoonlijke voorkeuren..

Zakelijk gereisd in december 2019

• 10Joris04-11-2019

Helemaal zoals verwacht (en dat tikkeltje meer)

Gezellige B&B die helemaal aan mijn verwachtingen voldeed. Kamer was perfect in orde en heel proper. Gastvrouw en gastheer zijn oprecht geïnteresseerd en laten je helemaal thuis voelen. Ik kwam er voor de rust (na 2 lange conferentiedagen) en heb die ook gevonden. Belofte is gemaakt dat ik terug ga komen met metgezellen en ga mij daar met heel veel plezier aan houden als gelegenheid er is.

Alleen gereisd in november 2019

• 10Brien patrick29-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Zeer gast vriendelijk, alles heel netjes.. Uitgebreid ontbijt met lekkere zelf gemaakte jam. Ligt in een rustige en groene omgeving.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Smelt26-08-2019

fantastisch!

Wij hebben genoten tijdens ons verblijf in de bloesemgaard. de kinderen hadden binnen en buiten volop de ruimte. Mooie plek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Loes13-07-2019

Fijne, gezellige en schone b&b, goed ontbijt.

Het is een super gezellige B&B. Alles voor een prettig verblijf is aanwezig. Als gast mag er gebruik worden gemaakt van de woon kamer/keuken. Hierdoor krijg je het gevoel of je een vakantiehuis hebt geboekt i.p.v alleen een kamer. Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen, maar ook om alle leuke plaatsen te bezoeken. Gastheer en gastvrouw zijn gezellig, praktisch en attent. Goed ontbijt met de mogelijkheid om een lunchpakketje te maken. Kortom een dikke aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Woon zorgcentrum Westlede09-07-2019

Thuiskomen

Voor onze bewoners, gemiddeld 12 op een dag, is elke dag een rustdag, vakantiedag, een muziekdag, een culinaire dag. Kortom we hebben een heerlijk verblijf gehad van 1 t/m 5-7-2019. Zo belangrijk om onze beowners eens een andere omgeving aan te bieden.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9John van Lohuizen01-07-2019

Superaccomodatie in bijzonder mooie omgeving!

Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen! We verbleven op de pruimenkamer, nee geen bed van pruimen maar wel een goed stevig bed, een mooie functionele badkamer en voldoende ruimte om spullen mee te nemen. De centrale ruimte met sfeervolle authentieke elementen uit de oude boerderij maakte het geheel af. Om de B&B ligt een oude boomgaard waar je lekker doorheen kunt struinen en kersen eten als het seizoen dat toelaat. Het ontbijt, eenvoudig maar lekker en goed met elke dag ander vers fruit werd geserveerd op een tijdstip dat we zelf aan konden geven zodat we voor het ontbijt eerst de fiets op konden. Buiten dat het weer erg mee zat moet ik zeggen dat de omgeving erg fraai is, 100 Km ge(race)fietst langs de Waal en weer terug, prachtig over de dijken. Wat wel even een vermelding verdient is dat alles pico bello schoon is. Kortom, gewoon doen!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Hendrik Vaartjes01-07-2019

Super goed

Heel goed en ruim ontbijt

Alleen gereisd in juni 2019

• 8Joke mars05-06-2019

We komen terug!

Mooi onderkomen, fijne kamer met prima douche. Gezellige ontvangst. Kersen zoo uit de boom halen, heerlijk! Goed ontbijt, we komen nog weer terug!

Gereisd met vrienden in juni 2019

2 tips over Bed and Breakfast De Bloesemgaard

• Gijsbert, 22-03-2019

De accommodatie De Bloesemgaard heeft veel mooie fiets en wandeltochten, die je gratis mag meenemen. Leuk langs de rivieren over de idyllische dijkjes fietsen. Uitzicht op de Utrechtse Heuvelrug. Met pontjes overvaren naar de bossen en heiden van de Utrechtse Heuvelrug. Historische stadjes als Amerongen, Buren, Culemborg, Tiel en Wijk bij Duurstede op fietsafstand. Maar ook "thuis" bij de B&B en het vakantiehuis is het prima toeven, in de boomgaarden en binnen bij de sfeervolle houtkachel.

• Wilma, 20-08-2014

Het plaatsje Wijk bij Duurstede is een prachtig historisch stadje met oude pandjes en leuke winkeltjes, te bereiken met het pontje. Heel leuk.

0 vragen over Bed and Breakfast De Bloesemgaard

Bed and Breakfast info