Bed and Breakfast De Bloesemgaard

24 reviews over Bed and Breakfast De Bloesemgaard in het Nederlands

fantastisch!!

marion
12-6-2018

Ontzettend lieve en gastvrije mensen zijn Anja en Gijs. Ze doen alles om je verblijf zo leuk en gezellig mogelijk te maken. Daarbij prachtige kamers op een schitterende locatie. Voor iedereen absoluut aan te raden!!

super vriendelijke ontvangst , gezellige omgeving , rustgevend interieur , leuke gemeenschappelijke zaal met keuken . Ruime kamer , zeer netjes , alles is er aanwezig , badkamer klein maar zeker praktisch en volledig , grote parking , zeer groot terras met uitzicht op boomgaard , rustige omgeving .Ontbijt ruim voldoende , uiterst aangename gastvrouw en gastheer .

Een aanrader!

fam. Rijkers
22-5-2018

Prachtig, perfect onderhouden en schoon, groot huis in een mooie, ruime omgeving. De kinderen (en volwassenen) hadden er alle ruimte, zowel binnen als buiten. Wat buitenspeeltoestellen/-speelgoed zouden echter welkom zijn. In de omgeving diverse activiteiten: kinderboerderij, speeltuin, recreatiestrand.

Een fijne plek! Echt genieten.

Geraldien
10-5-2018

Wij hebben 3 nachten in deze geweldige B&B overnacht!

Een zeer prettige gastvrije ontvangst.

Fijne ruime kamer met een prima boxspring, heerlijk geslapen.

s'Morgens telkens weer verrast met een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Konden zelfs nog een lunchpakketje maken, van wat over was.

En een sfeervolle gemeenschappelijke ruimte, om in de avond nog even gezellig te zitten. Ook op de kamer trouwens een zitje.

En een heerlijk groot terras en boomgaarden, om lekker buiten te zitten.

Wij komen zeker nog eens terug!

Een prachtige omgeving met leuke gezellige stadjes en mooie fiets en wandeltochten!

Goed voor 1 nacht maar voor ons nooit meer

Sonja
20-4-2018

Goed voor 1 nacht kamer was ruim. Basic..geen tv.. geen douchegel of zo. Ontvangst vriendelijk. Maar wel wat dwingend of we vroeg wilde ontbijten daar ze graag dagje weg wilde. Vroeg zeker. Voorstel was 7.30 8.00 uur. Dat wilde we echt niet. Uiteindelijk op 9u uitgekomen. vervelrnd gevoel over Ontbijt redelijk niks bijzonders. Gewoon brood..kaas op een stuk waar iedereen dus aanzit .

Geen pin om te betalen. Geen probleem even geld halen.. vlakbij. Maar werd verwacht dat 1 van ons daar bleef daar ze bang was dat we zo weg zouden rijden. Daar hielden we een rotgevoel van over. Dit ook niet gedaan. We zijn natuurlijk terug gegaan om te betalen! Jammer dit.

Een heel gezellig en super leuke accommodatie

Ingar Kraai
15-12-2017

Eigenlijk was alles heel goed.

Heel gezellig, prima accomodatie

T.M. de Vries
28-9-2017

Rust ,complete inrichting,wat ik niet goed vond........zou het niet weten.

Eerste keer benb, kan niet beter

Jose
8-9-2017

Erg gastvrij, mooie ligging. Bed en breakfast is erg netjes.

Een aanrader.

Het verblijf is werkelijk top! Voor jonge kinderen zou een eenvoudige verplaatsbare glijbaan en wat klein speelgoed handig zijn. Er is gras genoeg....

Heerlijk de ruimte die er is en de smaakvolle inrichting. Zeer praktisch.

Een haak op de w.c./ douche deur zou makkelijk zijn.

Niets dan lof voor de zorgzame en gastvrije eigenaren.

Mooi, sfeervol, toegankelijke eigenaar

Yvonne
24-8-2017

Ruimte marge om in te kunnen checken. Heerlijk ontbijt. Goede kamers met perfecte zonsverduistering. Zeer schoon! Kussen was iets wat slap. Voor 1 persoon wat duur in verhouding. Deel je de kamer dan is de prijs ook mooi in verhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Bloesemgaard in Eck en Wiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Bloesemgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Bloesemgaard scoort een 8.98 uit 10 op basis van 24 reviews.