Hotel Van der Valk Duiven

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°15°
Hotel Van der Valk Duiven

25 tips over Hotel Van der Valk Duiven

Loes, 27-6-2014

Prachtige tocht over de Veluwe, met veel leuke dorpjes om te bezoeken.

Elst is ook een gezellig dorpje.

Sharon, 7-4-2014
Doesburg en de posbank ook burgers zoo is vlakbij!
B, 28-2-2014

Familie kamers zijn er met en zonder tussendeur, wij hadden met en dit is heel fijn, het is niet gehorig.

Laat de ventilatie aan op de laagste stand anders wordt het toch warm in de nacht.

Neem je eigen oploskoffie mee....

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Duiven voor je op een rij gezet:

Dennis, 29-8-2013
Ga zeker even zwemmen of (met kleding aan) in de sauna of Turks stoombad. Ontbijt zeker erbij boeken! Wij zijn een dagje naar het openluchtmuseum geweest en naar Zwembad De Scheg in Deventer (35 minuten rijden)
Marco, 10-8-2013
Zwembad (en sauna als je daar van houdt) op de bovenste verdieping (alles badkleding verplicht)
juleo, 6-8-2013

apenheul

ikea

ouwehands dierenpark

sovaem, 5-7-2013

Zet je auto in de open parkeergarage onder het hotel. Er zijn ook evt fietsenhokken te gebruiken, maar fiets in de fietsenstalling zetten ook geen probleem.

Aanrader qua eten als je niet perse in het hotel wilt eten is Pannekoekenhuis de Snippenhof in Duiven. Het zit langs het spoor maar daar merk je niets van, mooi terras om buiten te eten met mooi weer en gevarieerde kaart, niet alleen maar pannekoeken en ook verassende lekkere hartige pannekoeken zoals die met zalm of kip; heeeerlijk!

destiny_huizinga, 17-6-2013

In de buurt zijn er genoeg restaurants. We hebben o.a. gegeten bij restaurant de Snippenhof ze hebben een grote kaart met pannenkoeken maar ook andere gerechten zoals schnitzel.

Omdat we avonds hadden gereserveerd voor life cooking zochten we naar een kortere dagbesteding en zijn we naar het airborne museum geweest in Oosterbeek.

Steffiexandra, 25-5-2013
Op de 14e etage is een zwembad en sauna.