Weer vandaag19°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Duiven voor je op een rij gezet:

Contact

325 reviews over Hotel Van der Valk Duiven in het Nederlands

Een hotel om nog eens naar terug te keren!!

Schippers
14-7-2019

Wat een super mooi en luxe hotel en kamer. We komen hier vast nog wel een keer vaker. Mooie kamer met ruime 2-persoons bubbelbad, heerlijke regendouche, grote tv en espresso machine en een koelkast op de kamer. Lekker ruime kamer en heerlijke Swiss Sense bedden. We hadden een massage erbij geboekt bij de wellness, heel fijn en niet duur. Ook het zwembad en de sauna was heerlijk! Niet super groot, maar zeer netjes. Het ontbijt was heel uitgebreid. Van gebakken ei tot spek, worstjes, vers fruit, donuts etc etc. We hebben lekker gesmuld en zijn goed vol aan de dag begonnen. Complimenten ook aan het aardige personeel overal.

een geweldig hotel

Frank Vervoort
14-7-2019

Door de prettige ontvangst voel je je hier snel thuis. Verder leuke bar met mooi terras, groot restaurant met perfect eten en een heel mooie en grote kamer. Overal zeer vriendelijk personeel met prima service.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet schoon, haren in bed

E de Jager
12-2-2019

In jan. 2019 in dit hotel een nachtje overnacht. De kamer leef op het eerste zicht netjes. Maar al snel kwamen er achter dat dat niet zo was. Er zaten grote witte vlekken op de stoelen, er lagen haren in de badkuip, bij het koffieapp. was het ook niet schoon. In bed lagen 2 hele lange zwarte haren. De handdoeken waren erg gerafeld. Er was geen haakje in de douche waar je de sproeier aan kon hangen, behalve laag, maar dat is heel onhandig als je je haar moet wassen. Heb een review geplaatst op de site, maar die is niet gepubliceerd. Toen ik de reden vroeg werd er gezegd dat ze geen selectie maken. Nou dat doen ze dus wel, want op de site wordt het hotel met hoge cijfers beoordeeld, terwijl in werkelijkheid dit anders is. Jammer dat v d Valk keuze maakt in het plaatsen van een review. Lijkt mijns inziens niet correct. Weet niet of wij nog eens terug gaan naar dit hotel.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Direct boeken

Wat een vreselijke service!!

Fenny
5-2-2019

Ik ben uitgegleden in de badkamer, die tegels zijn vreselijk glad. Heb via receptie spoedeisende hulp gebeld en blijkt dat ik mijn elleboog heb gebroken en in de schouder een pees ingescheurd. Dit alles aan hotel medegedeeld, manager niet gesproken en ze doen het zonder bloementje of excuus af, jammer voor jou.....nooit meer van de valk hotel voor ons!! En dat voor zo’n groot bedrijf mensen zo kapot laten vallen, ze moesten zich schamen!

Gereisd Met partner in januari 2019

Service gericht hotel, voor herhaling vatbaar.

BijJolan
22-1-2019

Wij hebben gebruik gemaakt van de familiekamer van van der Vlak Duiven. De kamer was zeer riant, schoon en verzorgd. Bij het inchecken werd alles duidelijk uitgelegd en hebben we dus eigenlijk geen vragen hoeven stellen. Wij wouden graag niet te hoog in het hotel zitten en we waren dan ook erg blij met een 4de etage. Het hotel ligt direct aan de snelweg, echter je hoort de auto's niet helemaal niet. Nadat we terug waren van het open lucht museum en een dag later van de dierentuin, hebben wij heerlijk een duik in het zwembad genomen, welke zich boven in het hotel bevindt. Het was voor de receptie geen probleem als we wat later wouden uitchecken, dat is toch een geweldige service. Het ontbijt was uitmuntend en we hebben ons heerlijk vol gegeten. Van zalm tot aan ei, alles kun je krijgen. Onze zoon vond de druiven erg lekker en kreeg een schaaltje mee naar de kamer. Dat was erg fijn. Het diner was eveneens heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Wisselend

Lois Van
12-1-2019

In het restaurant zelf in duiven is het bezoeken niet waard . Weinig variatie maar 4 vleesgerechten. Ik en mij vriendin hadden een snitzel menu besteld het was slap en je zag aan de paneermeel dat die niet bruin was en de friet kwam onder een warmhoudlamp weg . Dit ook gezegt aan de ober zodat ze daar wat van kunnen leren zei zij ja het is geen snitzel uit de frituurpan, toen zei ik ken heel wat snitzel gehad maar deze smaakte naar een natte vaatdoek . Wederom gewoon betaald voor alles. De spa en de kamer waren goed en hygienisch.

Minimaal

yvon Dekker
29-12-2018

Live en cookingbuffet niet doen. Rond uit slecht voor je geld.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend hotel met geweldig ontbijt.

Fam. de Jong
18-12-2018

Prima hotel, grote kamer, mooie badkamer, geweldig ontbijt! Zeer vriendelijke medewerkers.

Gereisd Met partner in december 2018

prima bediening maar slechte stoelen

Johan Verhofstadt
1-12-2018

We hadden een zakelijk overleg in het restaurantgedeelte op de maandagochtend. Prima en vlotte bediening en goeie koffie maar de stoelen zijn bijzonder slecht. heb nu al op meerdere plekken gezetten en de stoelen zijn qua kwaliteit om lang te zitten slecht voor je rug. Doorgezakt en je zit onderuit. Daarnaast een beetje een overkill aan versiering. Ik als voormalige hoofd etaleur mag het wel wat minder want deze uitstraling maakt het goedkoop met meerdere stijlen door elkaar.

Gereisd Zakelijk in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima service, een goed team, mooie kamers.

John en Desiree
12-9-2018

Wij hebben de laatste 2 jaar hier bijna maandelijks gelogeerd, mocht het vol hebben gezeten weken we uit naar Arnhem of Veenendaal. Wij deden dit als mantelzorgers of minder officieel gezegd omdat onze (schoon)vader vlak bij het hotel woonde en wij steeds vaker hier op bezoek gingen omdat de gezondheid zo achteruit ging. Wij wonen bijna 2 uur bij mijn schoonvader vandaan. We maakten daarbij, omdat het een kostbare onderneming is elke 2 of 3 weken heen en weer, gebruik van de acties, dan blijft het nog een beetje beperkt. Toen mijn schoonvader onverwachts kwam te overlijden en wij meerdere kamers nodig hadden waren de actiekamers volgeboekt, toch na wat heen en weer mailen kregen wij een korting op de kamers, waarvoor onze welgemeende dank. Wij zullen zeker blijven komen, gewoon omdat het een prima hotel met heerlijk ontbijt en een fijn team is, alleen niet meer om de paar weken.

Gereisd Met partner in augustus 2018

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Duiven in Duiven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Duiven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.