Hotel Van der Valk Duiven

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°10°
Hotel Van der Valk Duiven

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Duiven voor je op een rij gezet:

312 reviews over Hotel Van der Valk Duiven in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk ontspannen in pracht hotel.

Tosie
2-7-2018

Heerlijke ruime schone kamer met prima bedden goed werkende airco, prachtige badkamer en voldoende kastruimte. Eten was prima, personeel was erg vriendelijk. Ligging was dichtbij allerhande leuke plaatsjes en natuurlijk Arnhem. Zwembad was erg klein maar ook daar heerlijke regendouches en handdoekenservice. Prachtige parkeergarage met afgesloten 2 persoonsfietsenstallingen met electra echt gewelsig.

Perfect

J Besemer
30-6-2018

uitstekend hotel, vriendelijk personeel, Top keuken heerlijk gedineerd,

ontbijt gewoon super.

kamers ruim en mooi schoon.

we komen zeker nog eens terug

Fantastisch!!

Ja
14-4-2018

Geweldig hotel! Ongelooflijk uitgebreid ontbijt en heerlijk luxe kamer en wellness 😍

Niet perfect, wel voor herhaling vatbaar.

Pieter
23-2-2018

Ruime en schone kamer. We zaten op de tiende verdieping en hadden daar geen last van het verkeer. Het ontbijt is goed. Het zwembad op de veertiende verdieping is mooi. Helaas zijn er weinig stoelen. En wat er staat is niet erg comfortabel. Terwijl je na het gebruik van de sauna toch even wil ontspannen. De fitnessruimte is klein maar behoorlijk compleet met concept2, loopband, crosstrainer, spinning en gewichten.

Heerlijk

Jansssen
17-2-2018

Prachtig en schoon hotel, eten was heerlijk en de bedden slapen geweldig! Whirlpool en regendouche waren brandschoon en de kamer is heerlijk ruim. Zeker voor herhaling vatbaar.

Luxe all over.

Marja
10-2-2018

Sauna en zwembad inbegrepen. Super relaxed.

Fijne ruime kamer (luxe variant) met jacuzi en regendouche.

Nespresso app. op de kamer. Fijn.

De lobby is nogal gehorig . Hier zou meer geluidsisolatie nodig zijn.

De parkeerplaatsuitgang is matig aangegeven. Voor je het weet ben je aan het spookrijden.

Het is een groot hotel met flink wat etages. 2 liften maken dat je soms wat lang moet wachten.

Sfeervol warm en gezellig, alle gemakken,top.

Brenda dijkhuis
27-1-2018

Prachtige ambiance en faciliteiten

Ruime kamers.

Goede bedden.

Uitstekend

Piet
20-1-2018

Zeer ruime schone kamers, eten prima

Top hotel met vriendelijk personeel.

A. Boersma
13-1-2018

Servicegericht. Helaas maar twee liften.

Nooit weer

DM
2-1-2018

In de nacht van 31 december op 1 januari is 2 keer onnodig het brandalarm afgegaan.

Wij en onze dreumes van 1 jaar schrokken ons wild. Onze eenjarige konden wij lastig weer in slaap krijgen en al helemaal niet meer toen het nog een keer gebeurde.

Ontwijk je het vuurwerk, krijg je dit!

Wij hebben een waardeloze nacht gehad en slechts een excuus voor dit grote ongemak!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Duiven in Duiven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Duiven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Duiven scoort een 8.02 uit 10 op basis van 312 reviews.