Hotel Van der Valk Duiven

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°5°
Hotel Van der Valk Duiven

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Duiven voor je op een rij gezet:

310 reviews over Hotel Van der Valk Duiven in het Nederlands

Fantastisch!!

Ja, 14-4-2018

Geweldig hotel! Ongelooflijk uitgebreid ontbijt en heerlijk luxe kamer en wellness 😍

Niet perfect, wel voor herhaling vatbaar.

Pieter, 23-2-2018

Ruime en schone kamer. We zaten op de tiende verdieping en hadden daar geen last van het verkeer. Het ontbijt is goed. Het zwembad op de veertiende verdieping is mooi. Helaas zijn er weinig stoelen. En wat er staat is niet erg comfortabel. Terwijl je na het gebruik van de sauna toch even wil ontspannen. De fitnessruimte is klein maar behoorlijk compleet met concept2, loopband, crosstrainer, spinning en gewichten.

Heerlijk

Jansssen, 17-2-2018

Prachtig en schoon hotel, eten was heerlijk en de bedden slapen geweldig! Whirlpool en regendouche waren brandschoon en de kamer is heerlijk ruim. Zeker voor herhaling vatbaar.

Luxe all over.

Marja, 10-2-2018

Sauna en zwembad inbegrepen. Super relaxed.

Fijne ruime kamer (luxe variant) met jacuzi en regendouche.

Nespresso app. op de kamer. Fijn.

De lobby is nogal gehorig . Hier zou meer geluidsisolatie nodig zijn.

De parkeerplaatsuitgang is matig aangegeven. Voor je het weet ben je aan het spookrijden.

Het is een groot hotel met flink wat etages. 2 liften maken dat je soms wat lang moet wachten.

Sfeervol warm en gezellig, alle gemakken,top.

Brenda dijkhuis, 27-1-2018

Prachtige ambiance en faciliteiten

Ruime kamers.

Goede bedden.

Uitstekend

Piet, 20-1-2018

Zeer ruime schone kamers, eten prima

Top hotel met vriendelijk personeel.

A. Boersma, 13-1-2018

Servicegericht. Helaas maar twee liften.

Nooit weer

DM, 2-1-2018

In de nacht van 31 december op 1 januari is 2 keer onnodig het brandalarm afgegaan.

Wij en onze dreumes van 1 jaar schrokken ons wild. Onze eenjarige konden wij lastig weer in slaap krijgen en al helemaal niet meer toen het nog een keer gebeurde.

Ontwijk je het vuurwerk, krijg je dit!

Wij hebben een waardeloze nacht gehad en slechts een excuus voor dit grote ongemak!

Een zware tegenvaller !!

Van Hout, 27-12-2017

Het slaap gedeelte dus de kamers waren perfect maar het live cooking viel zwaar tegen constant legen bakken geen goede aanvulling en het eten was soms koud omdat de deksels open stonden en tja het is kerstmis dus ik en mijn familie hadden een ander thema verwacht meer variatie.................

Matig hotel

Evert, 24-12-2017

Ruime kamer voorzien van vreselijk lelijke vloerbedekking en behang (oranje bloemen) minimalistisch ingericht, niets aan de muren gehangen en bed was simpel opgemaakt met alleen een dekbed. Badkamer was oké muv de regendouche waar het water uitkomt zonder enige kracht. In de kamer (805) was er geen WiFi ontvangst, alleen staande bij de kamerdeur was er ontvangst. Al met al was deze kamer de kwalificatie van luxe kamer met 4 sterren totaal niet waard. Diner en ontbijt waren goed met ook hier lelijk gekleurde vloerbedekking wat ook nog terugkwam in de stoelen. Dit hotel is niet voor herhaling vatbaar, wij kennen verschillende andere vd Valk hotels niet veel beter zijn. Hotel was omgeven door drukke wegen die voor veel geluidsoverlast zorgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Duiven in Duiven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Duiven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Duiven scoort een 8.01 uit 10 op basis van 310 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: