Hotel Van der Valk Duiven

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°9°
Hotel Van der Valk Duiven

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Duiven voor je op een rij gezet:

316 reviews over Hotel Van der Valk Duiven in het Nederlands

prima service, een goed team, mooie kamers.

John en Desiree
12-9-2018

Wij hebben de laatste 2 jaar hier bijna maandelijks gelogeerd, mocht het vol hebben gezeten weken we uit naar Arnhem of Veenendaal. Wij deden dit als mantelzorgers of minder officieel gezegd omdat onze (schoon)vader vlak bij het hotel woonde en wij steeds vaker hier op bezoek gingen omdat de gezondheid zo achteruit ging. Wij wonen bijna 2 uur bij mijn schoonvader vandaan. We maakten daarbij, omdat het een kostbare onderneming is elke 2 of 3 weken heen en weer, gebruik van de acties, dan blijft het nog een beetje beperkt. Toen mijn schoonvader onverwachts kwam te overlijden en wij meerdere kamers nodig hadden waren de actiekamers volgeboekt, toch na wat heen en weer mailen kregen wij een korting op de kamers, waarvoor onze welgemeende dank. Wij zullen zeker blijven komen, gewoon omdat het een prima hotel met heerlijk ontbijt en een fijn team is, alleen niet meer om de paar weken.

veen
3-9-2018

Mooi zwembad /sauna en stoomcabine .

Wat opvalt : binnenkomst hotel nare lucht ( eten/ vis)

Ook in de gangen v de kamers .

Het lijkt of er een slechte afvoer is geuren keuken.

Hele slechte styling in de hal / restaurant ( niet gewend )

Ontbijt : goed.

Diner : voldoende .

Niet te vergeten vakantie

Jo Zegers
16-8-2018

Zeer mooi hotel met goed ontbijt, grote kamer en heerlijk bubbelbad. Zwembad sauna stoombad massage. En niet duur. Vriendelijke personeel. Heerlijk dineren.

geweldig

Frank Vervoort
4-8-2018

Een geweldig hotel met op alle gebieden perfecte service. Mooie grote kamer en prima eten. Extra geweldig ontbijt !

Heerlijk ontspannen in pracht hotel.

Tosie
2-7-2018

Heerlijke ruime schone kamer met prima bedden goed werkende airco, prachtige badkamer en voldoende kastruimte. Eten was prima, personeel was erg vriendelijk. Ligging was dichtbij allerhande leuke plaatsjes en natuurlijk Arnhem. Zwembad was erg klein maar ook daar heerlijke regendouches en handdoekenservice. Prachtige parkeergarage met afgesloten 2 persoonsfietsenstallingen met electra echt gewelsig.

Perfect

J Besemer
30-6-2018

uitstekend hotel, vriendelijk personeel, Top keuken heerlijk gedineerd,

ontbijt gewoon super.

kamers ruim en mooi schoon.

we komen zeker nog eens terug

Fantastisch!!

Ja
14-4-2018

Geweldig hotel! Ongelooflijk uitgebreid ontbijt en heerlijk luxe kamer en wellness 😍

Niet perfect, wel voor herhaling vatbaar.

Pieter
23-2-2018

Ruime en schone kamer. We zaten op de tiende verdieping en hadden daar geen last van het verkeer. Het ontbijt is goed. Het zwembad op de veertiende verdieping is mooi. Helaas zijn er weinig stoelen. En wat er staat is niet erg comfortabel. Terwijl je na het gebruik van de sauna toch even wil ontspannen. De fitnessruimte is klein maar behoorlijk compleet met concept2, loopband, crosstrainer, spinning en gewichten.

Heerlijk

Jansssen
17-2-2018

Prachtig en schoon hotel, eten was heerlijk en de bedden slapen geweldig! Whirlpool en regendouche waren brandschoon en de kamer is heerlijk ruim. Zeker voor herhaling vatbaar.

Luxe all over.

Marja
10-2-2018

Sauna en zwembad inbegrepen. Super relaxed.

Fijne ruime kamer (luxe variant) met jacuzi en regendouche.

Nespresso app. op de kamer. Fijn.

De lobby is nogal gehorig . Hier zou meer geluidsisolatie nodig zijn.

De parkeerplaatsuitgang is matig aangegeven. Voor je het weet ben je aan het spookrijden.

Het is een groot hotel met flink wat etages. 2 liften maken dat je soms wat lang moet wachten.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Duiven in Duiven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Duiven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.