Hotel Gieling

41 reviews over Hotel Gieling in het Nederlands

Geweldig!

Ingrid Petrusma
30-5-2018

Dikke duim voor hotel Gielink! Goede accomodatie en zeer vriendelijk personeel!

Was erg attent . Ontbijt was lekker en het diner was zeer goed klaargemaakt! We hebben ons goed vermaakt! Mooie fietsroutes!

Komen hier zeker terug!

Heerlijk!

P van der Meulen
16-4-2018

Goede bedden, vriendelijk en behulpzaam personeel en een uitstekend ontbijt!

Ook op het diner was niets op aan te merken. Tevens voldoende parkeergelegenheid en voldoende te doen in de omgeving. Prachtige natuur.

Fantastisch.

2 stellen uit zeeland
2-4-2018

Wij zijn hier een

Wij zijn hier het paas weekend geweest. We hebben het hier hartstikke leuk gehad.

Eten geweldig, niks te klagen. Service geweldig. Ze hebben voor ons fietsen geregeld was prima in orde. Kleinschalig maar perfect. Kamers alles erop en eraan.

Zelfs koffie en thee konden we op de kamer zetten. Douche klein maar voor ons geen probleem. Wij zullen hier zeker nog een keer naar toe gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Gieling voor je op een rij gezet:

Graag wil ik de medewerkers en management van Hotel Gieling bedanken voor de uitstekende service van afgelopen jaar.

Als groot internationaal opererend ingenieursbureau hebben wij regelmatig gasten uit verschillende delen van de wereld; soms voor een paar dagen en soms voor enkele weken; soms weten we dat op tijd en soms pas op korte termijn. Maar gelukkig hebben jullie altijd wel een oplossing!

De medewerkers staan van letterlijk ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat klaar voor onze gasten. Het maakt niet uit waarvoor.

Ze zijn graag bereid te hulp te schieten om bijvoorbeeld de ruiten van de bedrijfsauto te krabben wanneer blijkt dat ‘bevroren ramen’ een onbekend fenomeen is!

Voor gasten die een langere periode in het hotel verbleven werd aangeboden om ‘de persoonlijke was’ als extra service mee te wassen.

Idem voor fietsen -voor ons als Nederlanders een heel normaal fenomeen- maar voor onze buitenlandse gasten vaak niet. Er werden fietsen aanschaft en ter beschikking gesteld. En als extra service werd meegeholpen aan het “leren fietsen”. Dit heeft bij mijn gasten en mijzelf een diepe onvergetelijke indruk achtergelaten.

Wat betreft het eten: niets is jullie te gek. Jullie hebben alle hulp geboden (zelfs buiten de kaart om), om onze gasten dagelijks een passende maaltijd te bieden. En dat was niet altijd eenvoudig.

Zelfs toen wij -door omstandigheden- pas laat rond 22:00 uur konden inchecken en eigenlijk nog moesten eten, werd alles uit de kast getrokken om ons nog van een fatsoenlijke maaltijd te voorzien.

Daarom wil ik alle medewerkers van Hotel Gieling dan ook heel erg bedanken voor de uitstekende service.

Ook dit jaar hopen wij weer op een positieve, servicegerichte en vooral klantvriendelijke manier met de medewerkers van Hotel Gieling samen te werken.

aanrader

luc
16-11-2017

De service is er perfect. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Het avonddiner was ook goed en we kregen zonder enig probleem een tweede grote portie frieten. We kregen ook veel groenten.

Enig minpuntje was de kleine badkamer, waarbij het toilet niet echt bruikbaar was als er tegelijkertijd iemand douchte.

De vloer in de hotelkamer en hotelgangen is tapijt. Er is geen balkon of frigo. Wel mooie airco, flatscreen, koffieapparaat, goede verwarming en prima matrassen.

Je kan de fietsen stallen in een aparte bergruimte. De toegang ervan is te openen met de magnetische kaart van je kamer. 'S avonds kan je zo via de zijdeur ook binnengaan als de hotelreceptie gesloten is.

Hotel ligt achter Mac Donalds. Kies de rechtse weg langs de DriveIn-weg naar de Mac.

Bij slecht weer kan je er te voet meerdere handelszaken bezoeken zoals Leenbakker, Mediamarkt, Makro en Ikea.

We bezochten Buren, Zoo Paay in Beesd, Tiergarten en 't centrum van Kleve (Duitsland) alsook Burgers Zoo in Arnhem.

Heerlijk weekend gehad.

Tiny
6-11-2017

Heel vriendelijk personeel.

Met allergieën wordt uitgebreid rekening gehouden, ook bij het 3 gangen diner wat bij het arrangement zit.

Ook bij het ontbijt werd glutenvrij brood

Apart afgebakken voor ons.

Ook ligt het dicht bij de snelweg zodat je overal snel bent.

We hebben 3 dagen gelogeerd in dit hotel. We hadden een keurige en schone kamer. Ook een goed ontbijt. Wij hebben 2x 's avonds in het hotel gegeten en dat was prima. Het personeel was heel gastvrij en wilde het ons graag naar de zin maken. Aangezien er nog maar een electrische fiets in de verhuur was heeft de eigenaar zijn eigen fiets ter beschikking gesteld. Super aardig. Hotel Gieling is een aanrader. Van hieruit kun je prachtige fietstochten maken. Het hotel ligt vlak bij de winkelboulevard maar dit was voor ons geen enkel probleem.

Klantvriendelijkheid staan hier bovenaan

Hans en Joke Dijk
26-2-2017

Waren eigenlijk geen minpunten, gezien de prijs kwaliteit verhouding.

3 dagen bij Gieling waren zeer bijzonder.

Marjon
18-2-2017

De gastvrijheid was geweldig en de omgeving om te fietsen was ideaal.

Erg klein, de fietsen konden binnen staan, maar ook gezellig en intiem.

Goed van eten en drinken, al was het al vroeg "leeg".

Flexibel en klantvriendelijk

Gerlinda
        7-1-2017

2 nachten in hotel Gieling verbleven samen met nichtje van 15 jaar. Door omstandigheden konden wij in de ochtend niet ontbijten voor 10.00 uur en hebben gevraagd naar een ander mogelijkheid om to have te kunnen ontbijten. Hier deden ze absoluut niet moeilijk over en er werd apart een ontbijtje geserveerd op een later tijdstip. Top! Hieruit blijkt hoe klantgericht ze zijn en dat dit familiebedrijf echt hun best doet het naar je zin te maken. Complimenten. Het was genieten.

We hebben een aantal aanbieders voor Gieling voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gieling in Duiven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gieling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gieling scoort een 8.46 uit 10 op basis van 41 reviews.