Géén boekingskosten

Hotel Gieling

NederlandGelderlandDuiven

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Gieling voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 49 reviews

Contact

50 Reviews over Gieling

• 9L.01-05-2022

Gastvrijheid

Wat een leuke mensen werken hier. Je voelt je echt te gast. Oké, het ligt op een industrieterrein/shopping gebied. Maar je kunt vanuit hier echt elke kant uit. Ideaal! Prima kamer, prima ontbijt en prima restaurant kaart en dat voor een normale prijs. Wij komen weer.

• 8W02-02-2022

Rustig, vriendelijk, lekker eten en goede WiFi!

Het hotel ligt op een industrieterrein, maar ondanks dat zeer genoten. We hadden het geluk van een nieuwe badkamer, deze was zeer mooi! Eten en drinken is erg lekker. Personeel is erg vriendelijk. Het persoonlijk contact is erg leuk, je bent hier geen nummer. Als het regent is hier in de omgeving veel te doen.

• 8K.02-02-2022

Was fantastisch

Heerlijk genoten in dit mooie hotel. Badkamers zijn vernieuwd, ziet er top uit!

• 1viviane cools10-08-2021

NOOIT MEER !!!!!!

Foto's zien er erg misleidend uit, kleine kamer met kleine badkamer, kleine bedden met erg harde matrassen. badkamer niet schoon: bruine spatten op buitenkant van wc pot en wandtegels achter het toilet geel in plaats van wit. zwarte schimmel op het plafond boven de douche. Zeer zuinig ontbijt weinig keus. 20 euro per hond per nacht betaald. Niet echte een diervriendelijk hotel, wij moesten met onze hondjes apart gaan zitten aan de andere kant van de lobby en ontbijten aan een tafel naast de toiletten die bestemd was voor hun eigen personeel en dit terwijl er enkel 3 tafeltjes bezet waren in de eetruimte !!! precies of wij besmet waren met een of andere vieze ziekte !!! Een zekere rob die er werkzaam is, is arrogant, onvriendelijk, discriminerend onbeschoft !!! het hotel wordt eerder gebruikt als uit vals basis door werklieden voor 1 nacht. Wij raden niemand dit hotel aan !!! wij betaalden 160 euro per nacht, erg duur/ prijs kwaliteit.

• 7Tineke van Veen03-11-2019

Prijs kwaliteit komt niet overeen.

Dat de douche zo onhandig is gebouwd dat alles zeiknat wordt inclusief toilet . Klein is niet zo erg maar onhandig is niet handig.

• 8Like18-11-2018

Prima voor een weekeinde

Het hotel ligt niet op een toplocatie, maar je kunt wel alle kanten op. De kamers zijn oké, het eten is uitstekend en het personeel is heel vriendelijk. Wij hebben het goed naar ons zin gehad voor een niet al te grote prijs.

• 6Gerrit09-10-2018

redelijk

veel verwacht van dit arrangement.goede ontvangst. Eten, niet wat we verwachten. Ontbijt goed. Vriendelijk personeel. Kamer klein,vooral de badkamer. Zeer gehorig als je gewent bent met open raam te slapen. McDonald is lang open.Prima parkeerplaats. Dus al met al redelijk.

• 9Florie04-09-2018

Leuk hoteltje met vriendelijk personeel!

Samen met mijn vriendin hadden we een arrangementje geboekt. We zijn goed ontvangen bij de receptie met voldoende uitleg. We konden gelijk gebruikt maken van onze kamers en die waren ruim, schoon en netjes. Badkamer ietsje aan de kleine kant, met daarin toilet, wastafel en douche. Er was helaas een remkabel van één van onze fietsen gebroken, bij de receptie vertelden ze ons prima waar we een fietsenmaker konden vinden en ook deze hielp ons perfect op de zaterdagmiddag. Diner op de aankomst dag was goed (keuze menu). Ontbijtbuffet was ook ruim voldoende en werd goed aangevuld!! Afgesloten fietsenstalling vonden wij ook prettig. Ligging van het hotel is op een industrieterrein, dit hebben wij niet als hinderlijk ervaren.

• 9Zeena13-07-2018

Een fijn verblijf gehad

Een hotel met een mooie kamer. Precies zoals op de foto's. Alles was schoon. Het personeel is beleefd en aardig. Er wordt met je meegedacht als je plannen hebt. We hebben een fijne welkom en verblijf gehad. Makkelijk te vinden.

• 9Ingrid Petrusma30-05-2018

Geweldig!

Dikke duim voor hotel Gielink! Goede accomodatie en zeer vriendelijk personeel! Was erg attent . Ontbijt was lekker en het diner was zeer goed klaargemaakt! We hebben ons goed vermaakt! Mooie fietsroutes! Komen hier zeker terug!

Hotel Gieling info

• AirconditioningNiet beschikbaar