8.1FantastischScore uit 326 reviews

• Sportfaciliteiten

Wat zeggen bezoekers over

Duiven bij Arnhem A12

8.1FantastischScore uit 332 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

332 reviews

Goed hotel
Door Hugo op 07-07-2022
Gereisd met partner

Van der Valk 4* in Duiven, kamer 604 Het hotel ligt vlak aan de A12 in een landelijke omgeving. Bij binnenkomst doet de receptie vrij donker en doet met de lobby Van der Valk waardig aan. Onze kamer op de 6e verdieping is groot, ca. 50 m2, maar doet wel een beetje kaaltjes aan er zijn namelijk geen schilderijen opgehangen. Er staat een bureautje met stoel en er boven een grote flatscreen KTV, twee fauteuils met een salontafel en een 2-persoons Swiss Sence boxspring bed. In de ingang is een klerenkast ingebouwd met 2 koffer plaatsen en er staat een hocker. De badkamer van ca. 9 m2 is voorzien van een toilet, douche, wastafel en whirlpool bad. Verder gratis parkeren, wifi en kluis, schone vloerbedekking, koelkastje en de verlichting in de badkamer is matig. Ontbijt: Goed. Ons oordeel: goed hotel alleen vonden we de kamer kaaltjes

Diner gebruikt na dagje uit met vrienden
Door TvV op 16-09-2021
Gereisd met vrienden

De menu kaart is erg klein weinig varatie het eten dat werd opgediend was erg weinig voor de prijs die je er voor betaald een klein bakje friet en gesneden rauwkost de groente op het bord waren twee groene asperges en een paar sla blaadjes voor ons geen diner meer bij vd Valk Duiven hier krijg je geen waar voor je geld, we zijn beter gewend. Hier mag wel iets aan gedaan worden bij veel vd Valks al gegeten Hengelo [Ov) Wolvega en Emmen hier kunnen ze een voorbeeld aannemen.

Geweldig
Door mpba op 18-09-2020
Gereisd met partner

Erg mooi hotel, vriendelijk personeel

Duiven bij Arnhem A12

Groot in omvang en klein in kwaliteit
Door J.A. van Gent op 11-08-2020
Gereisd met partner

Tekortkomingen in de kamer en slecht eten b.v. rijst zonder saffraan die niet gaar is bij twee porties paella. Na herkansing keuken leek het wel risotto. Geen corona bediening. De " hangjongeren " hangen over je schouder als ze je eten of drankjes neerzetten. Geen extra tafel te zien waarop ze dit moeten plaatsen. In het restaurant heeft de bediening nog nooit gehoord van 1,5 meter terwijl deze kreet in het hele hotel hangt t/m de liften. Conclusie: niet functionerende managers tijdens het diner. Bij het ontbijt was dit wel goed geregeld. Bij vertrek blijkt het hotel voor 145 kamers twee bagage lorries te hebben. De service en zgn. kwaliteit van dit hotel wordt alleen met de mond beleden. Gelukkig zijn er ook goede van der Valk hotels.

Prima hotel
Door Lien op 14-06-2020
Gereisd met partner

Wij hadden een kamer op de 8e verdieping. In verband met corona mogen er maar 2 mensen in de lift. Dit was niet te doen. 15 minuten wachten en nog geen vrije lift. Wij hebben dus met koffer en al steeds alle 16 trappen op en af gesjouwd. De kamer was ruim en schoon maar erg kaal. Afschuwelijk druk behang en vloerbedekking. Bedden sliepen lekker en er was koffie en thee op de kamer. Erg fijn. Met raam open erg veel snelweggeluid maar met raam dicht hoor je niets. De badkamer was schoon. Wij hadden en bad en een regendouche. Er kwam weinig water uit de regendouche en de handdouche kon je alleen heel laag ophangen. Niet handig met haar uitspoelen. Het eten was heerlijk maar erg weinig (en ik ben een kleine eter) en de prijzen waren fors. Het ontbijt was erg goed, ik eet glutenvrij en dat was prima verzorgd. Lekker buitenterras. Wij hebben ons vermaakt en een goed verblijf gehad maar ik vond deze van der Valk net iets minder dan bijvoorbeeld Sneek of Leeuwarden.

Prima kamers, slecht avondeten
Door Kristina op 14-03-2020
Gereisd met partner

Kamers prima, avondeten ronduit slecht : vlees opgewarmd en taai, toch alles betaald, als troost kregen we de koffie gratis. Tip: rijd een stukje verder en ga elders genieten van een goede maaltijd.

Info

Impuls 2 , 6921 RK

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.