Tijdelijk €25 aanbetaling

9FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Wijnboerderij 't Heekenbroek

• 9Angela27-10-2022

Aanrader

We hebben 2 dagen doorgebracht in deze b en b. Gelegen in een prachtige omgeving, een mooie, erg schone kamer, gelegenheid om buiten te zitten en zeer gastvrije, vriendelijke eigenaren die het jou naar de zin willen maken. Dus een echte aanrader!

• 9Anny & Kees30-05-2014

Een fantastische B&B

Ons verblijf in Bed & Breakfast ’t Heekenbroek (28 – 29 mei 2014) was een succes. Het ziet er allemaal fantastisch uit. Een mooie kamer met uitzicht op de druivenranken. De kamer en badkamer zijn ruim, fris, licht, schoon, zeer compleet en met een eigen terras en een eigen ingang. Je kunt zelf koffie of thee maken en er is een koelkast. Er zijn twee comfortabele verstelbare boxspring bedden. Een eigen badkamer, TV en Wi-fi.

Een heerlijk uitgebreid ontbijt met alles er op en er aan en verschillende soorten warm brood bij een gezellig brandende haard is een belevenis. Het geheel is uitstekend verzorgt en heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen. Men is vriendelijk, ontspannen en behulpzaam. In één woord geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Marcel en Cisca van Uem.28-10-2012

Wij hebben genoten.

Wij hebben voor 9 nachten geboekt.Het plezier begint al als je naar de Wijnboerderij 't Heekenbroek heen rijdt.Wat een prachtige omgeving.Dan kom je op de boerderij aan en die ligt prachtig tussen al die wijnranken.Wij werden geweldig ontvangen. Bij binnenkomst verraste ons dat bed.Wat een geweldig bed.Elektrisch verstelbaar en wij hadden daar heerlijk geslapen.Voor 2 personen is de kamer groot genoeg.Ook de badkamer met verwarmde vloer was prima.Er is ook een televisie aanwezig en een waterkoker.Daar kan men koffie of thee maken.Koffie en thee zijn in de kamer aanwezig,en natuurlijk ook de melk en suiker.Dan het ontbijt s'morgens.Dat is elke ochtend prima geregeld.Je kon kiezen,of het ontbijt in de kamer of in het gastenverblijf.Tijdens het ontbijt brande er een gezellige houtkachel.Wij hadden onze fietsen mee,dus wij hebben heerlijk door de omgeving gefietst en ook Doesburg hebben wij een paar keer bezocht.Wat een prachtig stadje is dat. Warm eten hebben wij zelf klaargemaakt.

• 9Linda19-08-2012

Heel fijn plekje!

Hartelijke en persoonlijke ontvangst op 't Heekenbroek. De boerderij ligt heel rustig. De B&B heeft een eigen ingang in het woonhuis, wat veel privacy geeft. De kamer is heel erg verzorgd; schoon en netjes. Goede sfeer, gezellige inrichting en meer dan prima bedden. Je mag gebruik maken van de tuin en je zit dan tussen de druiven ranken. Erg fijn. Het ontbijt is uitstekend. Verschillende soorten broodjes, ruim beleg, gekookt eitje. Sap, thee, koffie. Alles wat je maar kunt bedenken aan ontbijt is er. Overdag was (toen wij er waren) het terras open. Daar nog even een heerlijk wijntje van de boerderij gedronken.

Al met al een aanrader wat ons betreft! Was heerlijk bijtanken na een flinke fietstocht. Leuke uitvalsbasis voor bijvoorbeeld Doesburg. (tip: ga in Doesburg eten bij La Boucherie, super restaurant!)

• 9Fam. Goumans07-08-2011

ideale ligging t.o.v. fietsroutenetwerk

Bed and breakfast het Heekenbroek heeft een prachtige ligging omringd door wijngaarden. direct gelegen aan het fietsroute-netwerk. Mooie omgeving, leuke stadjes o.a. Bronckhorst, Doesburg.

Bed & Breakfast Wijnboerderij 't Heekenbroek info

Het complex