8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Boerencamping Remmelink voor je op een rij gezet:

24 reviews over Camping Boerencamping Remmelink in het Nederlands

Rustige camping in een mooie omgeving

Arie en Heleen
23-6-2019

Een heel rustige camping met een relaxte sfeer. Gunstig gelegen in de omgeving van Doesburg. Leuk fiets- en wandelgebied. In de nabije omgeving zelfs mogelijkheden om te zwemmen in de IJssel. We hebben in de boomgaard gestaan. Was heerlijk relaxen onder de vruchtbomen met de uitbundige zonneschijn tijdens ons verblijf. De eigenaar vertelt heel enthousiast over wat er in de omgeving allemaal te doen is.

Dani,bram en floris
16-6-2019

Het was erg leuk en we hadden goede serves De wifi is trouwens erg goed

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Gastvrij, kleinschalig en gezellig.

Anne
12-6-2019

In prachtige omgeving, een mooie kleinschalige boerencamping. Zeer gastvrije waardoor je je erg welkom voelt.

Heerlijke plek

Sanne
10-6-2019

Wij vierden ons jaarlijkse familieweekend voor de derde keer bij boerencamping Remmelink. Heerlijk ‘eigen’ veldje, fijn sanitair en mega trampoline voor de kinderen. Henk is gastvrij en behulpzaam. Een fijne plek om te zijn!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

heerlijke rustplek in heel prettige sfeer

maut de visser en trees schipper
19-5-2019

een heerlijke rustige camping met een buitengewoon prettige sfeer, met zeer ruime plekken op het grote veld of juist in de oude boomgaard met mooie boomwallen die talloze zingende vogeltjes herbergen, Henk Remmelink is heel informatief en open en zeer bereidwillig tot hulp, een heerlijke rustplek

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch feestweekend in de boomgaard

Jasper N
11-9-2018

We hebben afgelopen weekend onze 40e verjaardagsfeest gevierd met vrienden en familie en het was fantastisch! Overdag heerlijk in de boomgaard waar de kinderen vrolijk rond konden lopen, we muziek konden maken en lekker eten. Na het kampvuur en de kinderbedtijd binnen verder in de prettige en gezellige binnenruimte. Volgende ochtend weer ontbijten in de boomgaard. Gastheer Henk was flexibel en meedenkend terwijl gastvrouw Anne-Marie de catering perfect verzorgde. Voor ons en onze 40 gasten een topweekend!!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Prima camping in een mooie omgeving

Lambert van Beusekom
5-8-2018

De camping ligt in een mooie, rustige omgeving. Heeft ruime plekken rond veldjes en goed verzorgd sanitair. Het is een goed uitgangspunt om vanalles te ondernemen. Of je wilt fietsen, wandelen, van natuur genieten of een stad bezoeken. Het is allemaal in de buurt. Henk is gastvrij en heb je hulp nodig dan kun je op hem rekenen. Ook heeft hij veel informatie over de omgeving en wat je kunt gaan doen. We komen zeker nog een keer terug.

Geen echte rust, maar mooie omgeving.

Senioren per camper
22-7-2018

Mooie omgeving en een 'redelijk rustige' camping. Toch zijn we niet te lang gebleven. Er wordt aan een huis gebouwd wat hoorbare bouwgeluiden met zich meebrengt, soms ook in de avonden en weekenden. Iets om rekening mee te houden als je echte rust zoekt. Wij stonden met een camper op het grote veld, pal in de zon, erg warm, maar er bleken ook schaduwplekken te zijn. Het sanitair is niet overal even schoon en oké, maar het is te doen. Ben je overdags weg dan is het prima om daar te toeven, maar mijn vrouw heeft vanwege haar leeftijd en ziekte echt rust nodig en we kunnen niet echt goed dagjes weg en dan is het geen fijne plek uiteindelijk.

Gereisd Met partner in juli 2018

Prima camping.

Aad
23-5-2018

Echt een boerderijcamping! 1 groot veld en een paar leuke kleine veldjes. Henk helpt je met alles en komt regelmatig langs met de vraag of alles nog goed is. Het sanitair is goed, maar kon de pinksterdrukte niet geheel aan. We hebben een fijn weekend gehad!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Een hele mooie, rustige en leuk geleide camping

Liesbeth Boom
28-8-2017

Vriendelijke eigenaar, warm ontvangst, mooie plaatsen, erg sfeervolle en schone sanitaire ruimtes, een grote gemeenschappelijke 'huiskamer' met haard waar je kunt vertoeven, een koelkast voor gezamenlijk gebruik. Dus ook ideaal voor fieters, er is ook een fietsenstalling aanwezig. Heerlijke rustige plek, maar als je meer actie wilt dan organiseert de eigenaar dat zo voor je (kampvuur, rondleidingen, picknick, etc.).

Gereisd Met partner in augustus 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerencamping Remmelink in Drempt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerencamping Remmelink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.