3 reviews over Camping SVR Camping De Boersberg in het Nederlands

Fijne boerencamping voor jong en oud.

Bob,
29-8-2018

Prima vrij grote Boerencamping bij melkveehoudersbedrijf. Aardige eigenaren ontvangen je en staan open voor vragen over de camping en het bedrijf. Erg leuk om bij de koeien in de stal te gaan kijken. Sanitair is goed en er is een fijne regelbare douche. Voor de (fiets) kampeerder is er een mooie blokhut met overkapping om te verblijven bij slechtweer. In de omgeving zijn talloze mogelijkheden voor fietsen, wandelen en uitstapjes. Geen winkeltje op camping, in het dorp zijn twee supermarkten. WiFi is tegen betaling, de ontvangst was goed. Voor kinderen zijn er speeltoestellen, een speelkamer en liggen er veel skelters ter beschikking en natuurlijk de dieren. Weinig op aan te merken op deze camping op (voor ons) twee puntjes na . De snelweg is enigzins hoorbaar en op ons veld (Clara) vonden we de ondelinge afstand naar de buren te krap. Het andere veld is gelukkig ruimer. Kortom een fijne camping voor jong en oud.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke Boeren Camping voor jong en oud.

Bob van Dijk,
20-8-2018

Camping bij melkveebedrijf waar je mag rondkijken, Erg leuk om af en toe in de stal te kijken. Vriendelijk ontvangst en eigenaren. Kamperen gebeurd op velden waarbij het midden vrij gelaten is. op ons veld vonden we de onderlinge ruimte met de buren iets te krap, maar dat is niet overal zo. Prima sanitair en slechtweer blokhut voor bv de fietskampeerder. Voor de kinderen een speelzolder,trampoline en diverse skelters. Geweldige omgeving voor wandelen/fietsen en tal van uitjes. Snelweg in de buurt enigzins hoorbaar af en toe. Fijn verblijf gehad, leuke Camping.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastische plek, centraal gelegen

Ursula van den Broek,
20-8-2018

Minicamping de meidoorn is een gezellige camping met 15 plaatsen. 2 vaste verhuurcaravans en 13 tourplekken. Mengeling tussen jonge gezinnen en stellen. Sanitair prima. Voor kleine kinderen speeltoestellen aanwezig. Ligging is centraal op het eiland walcheren. Zoutelande en domburg op 6km afstand. Middelburg 8 km.Vlissingen 11 km. Veere 12 km. Prima plek om lekker te gaan fietsen. Een maal per week worden er meestal pizza's gebakken door de eigenaren. Deze moet je geproefd hebben zijn heerlijk.

Gereisd met partner in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping SVR Camping De Boersberg in Doorwerth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping SVR Camping De Boersberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.