Camping SVR Camping De Boersberg

Camping SVR Camping De Boersberg

8.7Fantastisch

Nederland, Gelderland, Doorwerth

Op vakantie geweest naar SVR Camping De Boersberg?

8.7Fantastisch

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

5 reviews over Camping SVR Camping De Boersberg

• 2019
    7René en Caroline29-08-2019

Volgend jaar naar een andere camping

De camping eigenaren hebben óók een melkveehouderij, wat dus in houd dat het bedrijf met al zijn, machines, traktoren en andere werktuigen continu geluid produceren.. en de bij behorende 'lucht' vonden wij en de andere kampeerders op t veld niet iets voor herhaling. Het toilet gebouw was goed en schoon ( alleen tijdens ons verblijf was de temperatuur boven de 30°C. Er mocht geen deur of raam open staan ivm insekten. Dus het werdt een benauwd hok) de plekken waren ruim en er was een groot midden stuk, daar hadden wel wat appel of perenbomen mogen staan voor de verkoeling. De omgeving was super en genoeg ruimte voor de hond (direkt het bos in)

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Fred van Houwelingen05-06-2019

Perfect

Het verblijf was al perfect, schone wc, douche. de boer is een echte meedenker, wij stonden aan de rand van de camping en er kwam noodweer aan zonder overleg heeft hij zijn zware materiaal voor onze caravan neergezet als bescherming. petje af :-)

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Bob29-08-2018

Fijne boerencamping voor jong en oud.

Prima vrij grote Boerencamping bij melkveehoudersbedrijf. Aardige eigenaren ontvangen je en staan open voor vragen over de camping en het bedrijf. Erg leuk om bij de koeien in de stal te gaan kijken. Sanitair is goed en er is een fijne regelbare douche. Voor de (fiets) kampeerder is er een mooie blokhut met overkapping om te verblijven bij slechtweer. In de omgeving zijn talloze mogelijkheden voor fietsen, wandelen en uitstapjes. Geen winkeltje op camping, in het dorp zijn twee supermarkten. WiFi is tegen betaling, de ontvangst was goed. Voor kinderen zijn er speeltoestellen, een speelkamer en liggen er veel skelters ter beschikking en natuurlijk de dieren. Weinig op aan te merken op deze camping op (voor ons) twee puntjes na . De snelweg is enigzins hoorbaar en op ons veld (Clara) vonden we de ondelinge afstand naar de buren te krap. Het andere veld is gelukkig ruimer. Kortom een fijne camping voor jong en oud.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Bob van Dijk20-08-2018

Leuke Boeren Camping voor jong en oud.

Camping bij melkveebedrijf waar je mag rondkijken, Erg leuk om af en toe in de stal te kijken. Vriendelijk ontvangst en eigenaren. Kamperen gebeurd op velden waarbij het midden vrij gelaten is. op ons veld vonden we de onderlinge ruimte met de buren iets te krap, maar dat is niet overal zo. Prima sanitair en slechtweer blokhut voor bv de fietskampeerder. Voor de kinderen een speelzolder,trampoline en diverse skelters. Geweldige omgeving voor wandelen/fietsen en tal van uitjes. Snelweg in de buurt enigzins hoorbaar af en toe. Fijn verblijf gehad, leuke Camping.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ursula van den Broek20-08-2018

Fantastische plek, centraal gelegen

Minicamping de meidoorn is een gezellige camping met 15 plaatsen. 2 vaste verhuurcaravans en 13 tourplekken. Mengeling tussen jonge gezinnen en stellen. Sanitair prima. Voor kleine kinderen speeltoestellen aanwezig. Ligging is centraal op het eiland walcheren. Zoutelande en domburg op 6km afstand. Middelburg 8 km.Vlissingen 11 km. Veere 12 km. Prima plek om lekker te gaan fietsen. Een maal per week worden er meestal pizza's gebakken door de eigenaren. Deze moet je geproefd hebben zijn heerlijk.

Gereisd met partner in juli 2018

Camping SVR Camping De Boersberg info