Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem
7,6

34 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem

Bart, 11-5-2016
Niet in bijgebouw boeken want daar is geen lift en is alles heel gehorig.
Gerard en Petra, 30-6-2015
Fietsen in de omgeving, o.a. Arnhem Liberationroute. Kasteel Doorwerth. Pizzeria Steakhouse Bella Italia, heerlijke pizza's.
T.Keuls, 6-6-2015
Bureau EVENT wist zo'n 100 personen te vermaken met o.a Segway, Solex, buggy 's, kleiduifschieten, fiets- en wandeltochten en nog meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem voor je op een rij gezet:

A.G. Scholing, 2-6-2015
Beleef de 7 kastelenroute en bezoek ook het Airborn Museum in Oosterbeek: een must als je in de omgeving bent.
Brigitte, 1-6-2015
Ga eens een dagje naar Arnhem, Burgers Zoo, dat is een van de mooiste dierenparken van Nederland en rij gewoon eens lekker door de dorpjes. Eten was er goed bij Golden Tulip en De Kantine! De kantine valt niet erg op maar het eten is er erg goed voor het geld!
Chantal , 31-5-2015

Bezoek aan Ouwehandsdierenpark Rhenen, mooi voor kinderen.

Eten bij Bella Italia in Doorwerth en nog beter De Oude Herberg 4 km. verderop. Beide restaurant mooie speelruimte voor kinderen.

Wanouk, 10-5-2015

Kasteel Doorwerth, kinderen kunnen voor €1,-- een speurtocht maken door het kasteel.

Ouwehands Dierenpark!

Dorina Hof, 2-3-2015
Dit hotel is gelegen vlakbij kasteel Doortwerth, zeker de moeite waard om te bezichtigen. In een dorp verder, in Oosterbeek, is het Airborne museum en de oorlogsbegraafplaats. De stad Arnhem is ook dichtbij. Alles met de auto goed bereikbaar. Kortom wij komen zeker terug om ook in de zomer eens te genieten van het zwembad buiten en de enorme grote tuin met speeltuin en terras.
Marion , 4-1-2015
prachtige wandelgebieden in de omgeving.
Piet Koreman, 27-12-2014
wij hebben genoten van de superiorkamers!