Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem voor je op een rij gezet:

1188 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Niet voor herhaling vatbaar.

Marian Huiskens
9-7-2018

Hotel ligt in een prachtige omgeving. Ontvangst was niet vriendelijk een beetje bazig zelfs. Kamer erg gedateerd en zelfs midden in de nacht lekkage in de badkamer van de bovenburen. Dit werd de volgende dag afgedaan met : als u vannacht was gekomen hadden wij het op kunnen lossen:. Receptie dames bij uitchecken waren wel heel vriendelijk en hebben nog twee drankjes van de rekening afgehaald voor het ongemak. Maar heb toch geen fijne herinnering aan dit hotel.

Prettig hotel met een mooie omgeving.

N Kraan
20-6-2018

De kamer vonden we wel goed, hij was schoon, nestjes verzorgd en de bedden lagen prima. De badkamer hebben we als klein ervaren! Je kon je daar eigenlijk niet goed afdrogen na het douchen. Er was niet veel ruimte. Wel schoon en netjes overigens.

Ontbijt was ook lekker, voldoende keus en variatie maar alleen die koffie kopjes voor de thee!! Waar zijn jullie theeglazen?? Dit kan echt niet een heel klein mokje voor zowel thee als koffie. Daar moeten jullie echt verandering in brengen!

Fantastisch weekend gehad ( zondag/maandag )

Mevr. Visser
20-6-2018

Fantastisch mooi en rustig gelegen hotel, zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst, mooie kamer en fantastische faciliteiten zoals een binnen en buiten zwembad, sauna, biljart, prachtig terras met een heel mooi uitzicht. Buitenzwembad lag vlak bij het terras dus voor een hapje of drankje liep je daar even heen. Ik loop op krukken dus kon helaas niet zwemmen maar er was ook een heerlijke frisse douche buiten, het was dat weekend zeer warm. Het eten op het terras was heerlijk en heel erg vriendelijke bediening, alles ging met een lach en ze namen echt de moeite voor je. Het diner was ook heerlijk, kortom een perfect weekend gehad.

Magertjes, met bon wel redelijke deal

M. van Klingeren
16-6-2018

Het is wat magertjes allemaal (de badkamer ruikt naar urine, geen minibar, kleine tv etc.), en je moet er niet teveel van verwachten. Al bij al met bon nog wel een redelijke deal (zo'n 40eur voor twee personen ex ontbijt, na betalen toeristenbelasting).

Het (jonge) meisje wat ons bij de receptie hielp met inchecken, vonden wij overigens onaardig, het was geen normale service, die wij als normale klanten bij andere hotels gewend zijn.

Douchen in bad was ook niet zo prettig, met een lengte van 188cm (net iets langer dan de gemiddelde Nederlandse man) stond ik met mijn hoofd tegen het systeem-plafond. Van een medewerker van de receptie kregen we bij het uitchecken te horen: dan had u maar een duurdere kamer moeten reserveren met inloopdouche. Wij hebben hier nog lang om kunnen lachen, zoals u als lezer misschien wel begrijpt.

Nooit meer!

Els
15-6-2018

We zijn hier 2x eerder geweest en toen hadden we een goede ervaring. Misschien hadden we toen een upgrade van de kamer bijgeboekt. In ieder geval genoeg redenen om hier voor een 3e keer heen te gaan. Deze keer was ik minder enthousiast helaas. Entree en restaurant zien er prima uit. Personeel is aardig. Buiten direct naast hotel ziet er wel goed uit. Verderop in de grote parkachtige tuin zag het er verwaarloosd uit. Vergane glorie.

Standaardkamer (met bon) was niet 4-sterren waardig!

Bed was goed. Badkamer was een ramp. Om gebruik te maken van het toilet moest je ongeveer de lenigheid van een slangenmens bezitten. Oudere mensen kunnen helemaal niet naar het toilet in deze badkamer. (Kamer 73)

Prachtige omgeving

Carlijn
17-5-2018

Mooi luxe hotel. Fijne kamers en bedden en een heerlijk uitgebreid ontbijtje. Prachtige omgeving!

Ik stond versteld van wat voor buitenactiviteiten het hotel te bieden heeft. Schitterend grote 'tuin'

Mooie locatie, top faciliteiten

Jackie86
11-5-2018

Lang weekend met 3 kids, 4,3,1 jaar. Heel veel goede en mooie faciliteiten 2speeltuintjes met oa kabelbaan, glijbaan, schommels, buiten zwembad. (Helaas niet omheind) daardoor oppassen geblazen als je even wat wilt drinken en de kinderen langs het zwembad naar de speeltuin moeten lopen. Toch ong. 50m van het terras.

Junior suite erg benauwd, naar ons idee staan de bedden verkeerd om. Savonds niks meer drinken etc want kofiie/thee koelkast etc staan in andere kamer. Mooie ruime kamers, poetsen mag beter (vieze glazen, zat nog bier in. Bij de kids op de kamer) bedden prima.

Eten, diner super lekker uitgebreid en volop keuze ook voor de kids. Ontbijt magertjes, boterhammen/broodjes/ beleg continue op. Het was te druk/klein om bij te houden.

Zwembad lekker warm en ruim opgezet. Douches zijn niet praktisch en ook aankleedruimtes met kids is onhandig, geen ruimte.

Verder ideaal hotel om lekker opstap te gaan en te relaxen.

Voor herhaling vatbaar

Wil
13-4-2018

Vriendelijk personeel. Geen moeite teveel. Heerlijke Paasbrunch. Genoeg te doen voor een tiener. Zwembad schoon. Jammer dat het buitenterrein wat verwaarloosd oogt maar voor een tiener is dat juist heerlijk om rond te struinen. Wij komen terug.

Fijn hotel wel verouderd

Gaea
19-3-2018

Hotel is netjes, personeel vriendelijk. Hotel is wel gedateerd en is toe aan een opknapbeurt. Bed was voor ons wat aan de zachte kant. Buiten was het koud, verwarming was uit en het was toch warm in de kamer. Kamer was ruim genoeg. Badkamer met bad, bad was hoge instap.

Ontbijt is buffet en is goed. 1x diner genomen, het was goed. In de beurt genoeg keuze om te dineren.

Zwembad goed, er wordt wel les gegeven aan kinderen overdag. Is aan een grote opknapbeurt toe. Fitnessruimte klein maar prima. Plafond had wel gaten door lekkage.

Merkte niet eens dat het hotel vol was. Rustig gelegen

Mooie omgeving, genoeg natuur, cultuur, dorp en stad te vinden. Goed te doen met de auto of openbaarvervoer.

Gratis parkeren en in de dorpjes ook gratis parkeren

De N225 afrijden is echt een aanrader. De Hoge Veluwe is prachtig.

Rhene in de buurt waar Ouwehandsdierentuin is, Burgers Zoo en openluchtmuseum is ook in de buurt. Genoeg te doen.

Ik zou hier nog wel een keer terug komen

Daniëlle
11-3-2018

We hadden kortingskaart. Zwembad niet geweest. Het hotel is aan de buitenkant wat gedateerd. Zo ook de slaapkamer, maar wel schoon . De bedden zijn heerlijk. Geen koelkast op de kamer en douche in bad dat laatste is voor lange mensen wat krap.

De kamer verder prima.

Lounge hoekjes waar je rustig kan zitten beneden. In de avond op een lounge bank mag de bediening wel wat vaker langs lopen om te vragen of je nog wat wilde drinken. Nu moet je zelf naar de bar lopen, ze komen het dan wel brengen met een bakje pinda's . Heerlijk diner gegeten en een mega en heerlijk uitgebreid ontbijt genuttigd.

Mooie omgeving en vriendelijk personeel die je overal mee willen helpen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in Doorwerth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem scoort een 8.32 uit 10 op basis van 1190 reviews.