Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem
8,3

Weer vandaag6°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem voor je op een rij gezet:

1174 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in het Nederlands

fantastich

linda, 16-1-2018

er is een hele mooie buitenbad voor in de zomer maar ze hebben ook nog is een binnenzwembad supermooi en een hele mooie sportruimte daar kan je lekker sporten. en een restaurant die super mooi is en bij het ochtendbuffet is er een hele lange rij met eten supermooi.

zeker een aanrader

Het klantgerichte personeel maakt veel goed.....

Frank en Heike, 6-1-2018

Het hotel is ernstig gedateerd. Op het eerste gezicht ziet de kamer er redelijk uit, echter, na enig verblijf gaat het muf ruiken, is slecht te ventileren. Plafonds zijn laag, alles is nét te klein en dat gaat irriteren.

Het bediendend personeel is uitermate klantgericht weet sfeer te scheppen en heeft een goed luisterend oor. Dat maakte ons verblijf (oud - nieuw) zeker aangenaam.

Kansloos

RvH, 4-1-2018

Het hotel ziet er wat entree, receptie en bar wel ok uit. De kamer is echter hopeloos verouderd, viezig en rommelig. De bedden doorgezakt. Het plafond in de badkamer 190 cm hoog. De badkamer ziet er ook niet uit, zeer verouderd. Slechte plekken worden met platen trespa verborgen. Het binnen zwembad is te smerig om in te gaan. Ze hebben daar schemerige verlichting waardoor het ergste niet zichtbaar wordt. Ook hier weer overal trespa platen en gaten in de muren. Verschrikkelijk. Het restaurant was wat eten betreft ok. Maar waarom van die fel wit blauwe led strips aan de muur ? Ook in het restaurant overblijfselen van oude lampen e.d. aan de muur, ook kabelgoten waar niets meer in of aan zit. Ruim het op en werk het netjes af.

Materiaal keuze in het hele hotel en afwerking is beschamend. Dit hotel heeft 4 sterren maar ik zou niet weten hoe die gerechtvaardigd kunnen worden. 2 zou beter passen.

Matig

Fam. Mooi, 31-12-2017

We hadden een familiekamer geboekt, kamer 158. Het was een zeer verouderde lelijke kamer. Gelegen boven een hek welke telkens open en dicht ging, dus veel lawaai. Badkamerplafond was zo laag dat je met een lengte van 1.85m nauwelijks rechtopstaand kon douchen. Het gehele hotel vonden wij sfeerloos. Geen gezelligheid. Het zwembad was ook zeer verouderd, oogde vies en totaal geen luxe. Er had een hond in het hotel gepoept, in de gang op de vloerbedekking. Compliment aan de schoonmaak om de poep van een hond op te ruimen terwijl ik van mening ben dat de hondeneigenaren dit zelf horen te doen! Ook lag er hondenpoep bij de ingang van het hotel op de stoep. Erg vies!

Het avondeten was lekker, maar niet geweldig. Het ontbijt was wel goed. De bediening is zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker niet meer terug.

Jammer van de gedateerde kamer.

Loes, 16-12-2017

Met zo'n mooie receptie, bar/lounge en restaurant hadden wij hoge verwachtingen omtrent onze kamer. Helaas, een zeer kleine, muffe kamer met 1 armoedig rieten stoeltje. Een zeer kleine badkamer met douche in het bad en kartonnen bekertjes op de wastafel. Niet meer van deze tijd! Wij zaten hier voor € 20 p.p.p.n. incl

ontbijt (arrangement voor 20-jarig bestaan Fletcher). Had er geen cent meer voor willen uitgeven! Ontbijt en bediening goed en een mooie omgevingl

Sinterklaasweekend in Doorwerth

Annabelle, 5-12-2017

Prachtige entrée. Reguliere slaapkamer

Slechte kamer en badkamer

Leo Horst, 3-12-2017

Een ernstig verouderde kamer en badkamer, dit kan echt niet meer.

ontvangst en ontbijt zijn goed en de ligging is ook heel mooi, des te triester dat je in deze verouderde gedateerde vieze kamer moet overnachten.

Heerlijk genieten!!

Yvonne, 20-10-2017

We hebben een heerlijk lang weekend gehad. Kamers idd wat gehorig, maar wel netjes en gezellig. Goede bedden. De tweede dag kregen we een gratis upgrade naar een familiekamer omdat onze verwarming ineens veel herrie maakte. Snel en netjes geregeld!

Restaurant erg gezellig. Het ontbijt was heerlijk, veel keus en lekker vers. Op zaterdag hebben we hier genoten van een 3 gangen diner. Goed verzorgd, veel aandacht besteed aan de opmaak van de (voorverwarmde) borden en kwaliteit van het eten was zeer goed. Bediening uiterst vriendelijk, niet te opdringerig en gangen werden met goede tussenpozen opgediend.

We hadden het geluk dat het een prachtig weekend was, dus zijn we veel de natuur in geweest. Je kan hier in de buurt heerlijk fietsen, bijvoorbeeld m.b.v. het fietsknooppuntennetwerk. Echt een aanrader! Kasteel Doorwerth is ook een bezoekje waard. In Arnhem diverse leuke restaurants om te gaan eten.

Redelijk goed

Larissa, 25-9-2017

Wel wat gehorige kamers, verder goed genoeg voor een paar nachten en een lekker ontbijt.

Niet voor herhaling/erg Rommelig en geen Hotel gev

Mevr W.Jansen, 15-9-2017

De ontvangst is Hartelijk,

De inchek erg vriendelijk,dan naar je kamer,dikke laag stof op boxprin[opgelost netjes na gesprek manager]

Het is de Kamer die erg krap is ,2.50 staat je bed en meer ruimte niet,een hok ,Badkamer bad en Toilet nou erg krap en onhandig,je zit shokking gewoon een hok in gemaakt en badkamer van gemaakt en dat 2 nachtjes voor dat geld..vind schandalig

Dan hebben wij een arragement geboekt met op dag van aankomst 2 gangen diner..a,207.00.

De eerste gang was voor ons een Hoofdgerecht en kozen voor laatse gang Dessert,duur 2 uur voor wij dit gehad hadden..Ongelofelijk,maar allemaal congressen en ja dat zijn daar de mensen die centen in de la brengen en dan heb je snel in de gaten hoe jou plaats is ,niemand zit daar voor een zelfde prijs ..zelfs mensen 45,2 nachten met ontbijt voor 45,00.

Spraken zakenlui die veel in Hotels verbleven ,vonden het ook zeer slecht ,stoorde zich aan dingen die wij niet eens zien maar kenner dus wel.

Zeer ongemakkelijk ook voor wat mensen op leeftijd ,die durven niets te zeggen ,maar irritatie aanwezig..men praat onderling.

Dan had ik nog een Diner bon voor 2 pers voor 60,00.

Manger Restaurant moest aan kok gaan vragen welke dit was ,nou voor mij is een Bon van 60.00,60.00,maar nee wij mochten kiezen uit Kip,Kip of Kip ,de ene dag was er al Kip gegeten ,maar een tweede keuze is er niet en de manager Restaurant zeer klungel ongeorganiseerd.

Ontbijt is goed.

Omgeving mooi,maar ik dacht dat ik in een duplex woning logeerde ...nee niet mijn Fletcher vriend ,de zoveeelste slechte al en nu ben ik klaar,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in Doorwerth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem scoort een 8.32 uit 10 op basis van 1176 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: