Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem voor je op een rij gezet:

Neckermann Reizen

1195 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in het Nederlands

Prima verblijf vlakbij de Hoge Veluwe.

Eddy
22-10-2018

Wij verbleven drie dagen (twee nachten) in het Fletcher hotel-restaurant Doorwerth-Arnhem. Er is een ruime parking voor het hotel, dat gelegen is in een bosrijke omgeving. Achteraan het hotel is er een heel ruim en gezellig park, waar men ongestoord kan wandelen. Onze kamer op de eerste verdieping viel goed mee. Misschien één minpuntje was de badkamer, die er verouderd uitziet, maar toch heel proper was. Tweemaal genoten van een prima ontbijt en 's avonds telkens een verzorgd keuze driegangenmenu. En bovendien heel vriendelijk personeel, zowel aan het onthaal als in het restaurant. Een aanrader.

Heel goed bevallen

Ps boekel
8-9-2018

1 nacht hier geweest

Kamers ontbijt en personeel is allemaal naar wens

De omgeving ziet er ook goed uit

Vlak bij arnhem en snelweg

Een aanrader

Eens maar nooit meer

Ton Broeders
26-8-2018

Wij hadden via een touroperator een kamer geboekt.

Na een vriendelijke ontvangst kregen wij kamer 180 op de eerste verdieping.

Kleine kamer, plafond met oude lekkagevlekjen, vloerbedekking vol vlekken, badkamer mag voor een 4 sterrenhotel die naam niet hebben, scheuren in de tegels, roestige en vkekkerige cv radiator.

Zitten op toilet kost je je knieën omdat die tegen de wasbak aankomen.

Ipv een nachtkastje staat er een ventilator.

Pluspunt vriendelijke ontvangst en prima ontbijt buffet maar voor ons eens maar nooit meer.

Klachten zowel aan receptie als aan Fletcher gastenservice gemeld, maar gelet op de andere mindere reviews zal er voorlopig wel niets veranderen.

Genoten!

Familie Kamphuis
21-8-2018

Heerlijk hotel. Vriendelijke ontvangst met gratis tapwater. Gratis upgrade naar een junior suite. Schoon en op de begane grond met privéterrasje. Je hoeft het hotel niet uit om je te vermaken. Buiten- en binnenzwembad. Mooie bosrijke omgeving met twee speelveldjes voor kinderen. Tennisbaan en fitnessruimte. Wij hebben bij onze vrienden, die in de buurt wonen, gedineerd en ontbeten.

Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Mooie omgeving om te fietsen

Bekkers
17-8-2018

Eerste aanzicht mooi!

Vriendelijk personeel aan de receptie .

Mooi uitzicht tuin vijver.

Na een wandeling om de vijver schrok ik wel,

Stenen die los lagen of weg waren gaten in het voetpad om de vijver.

Het zag er verwaarloosd uit !

Kamer muf . Geen 4 sterren waardig.

Heerlijke bedden.

Prima ontbijt.

Weinig op aan te merken

JenM
3-8-2018

De ontvangst was prima, aardig en behulpzaam. Ook de bediening in het restaurant was heel vriendelijk en snel. De kamer die wij hadden was op de begane grond. Vanwege de hoge buitentemperatuur was het binnen ook erg heet. Maar gelukkig stond er een ventilator die iets verkoeling bracht. De bedden waren prima. De kamer doet wat gedateerd aan en zou best wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Het sanitair vertoonde hier en daar wat gebroken tegels, douchen in een smal bad is ook niet ideaal. Maar schoon was het allemaal wel. Verder waren in de kamer, naast de ventilator, ook een koelkastje, tv, haardroger en waterkoker aanwezig.

Het hotel beschikt over een binnen- en buitenzwembad, met mooie zonneweide en riante ligbedden. Over de kwaliteit van het restaurant kunnen we niet oordelen, want we hebben elders gegeten.

Oude en vieze kamer die net een sauna leek.

Mariatje
22-7-2018

Ziet er prachtig uit, zwembad buitenterras en receptie.

Kamer oud, koelkast was heel vies. Badkamer schimmel, roest, kapotte tegels, vies douchegordijn en stonk walgelijk naar urine.

Verder was het best heel warm buiten, al weken lang,maar toen we om half 1 in de nacht terugkwamen was het 40 graden in de kamer!!!. Kortom, geen oog dicht gedaan ondanks de ventilator en raam wat we open deden. Van ellende maar vroeg naar huis gegaan.

Bedden waren prima.

Geen 2e keer voor ons!

Niet voor herhaling vatbaar.

Marian Huiskens
9-7-2018

Hotel ligt in een prachtige omgeving. Ontvangst was niet vriendelijk een beetje bazig zelfs. Kamer erg gedateerd en zelfs midden in de nacht lekkage in de badkamer van de bovenburen. Dit werd de volgende dag afgedaan met : als u vannacht was gekomen hadden wij het op kunnen lossen:. Receptie dames bij uitchecken waren wel heel vriendelijk en hebben nog twee drankjes van de rekening afgehaald voor het ongemak. Maar heb toch geen fijne herinnering aan dit hotel.

Prettig hotel met een mooie omgeving.

N Kraan
20-6-2018

De kamer vonden we wel goed, hij was schoon, nestjes verzorgd en de bedden lagen prima. De badkamer hebben we als klein ervaren! Je kon je daar eigenlijk niet goed afdrogen na het douchen. Er was niet veel ruimte. Wel schoon en netjes overigens.

Ontbijt was ook lekker, voldoende keus en variatie maar alleen die koffie kopjes voor de thee!! Waar zijn jullie theeglazen?? Dit kan echt niet een heel klein mokje voor zowel thee als koffie. Daar moeten jullie echt verandering in brengen!

Fantastisch weekend gehad ( zondag/maandag )

Mevr. Visser
20-6-2018

Fantastisch mooi en rustig gelegen hotel, zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst, mooie kamer en fantastische faciliteiten zoals een binnen en buiten zwembad, sauna, biljart, prachtig terras met een heel mooi uitzicht. Buitenzwembad lag vlak bij het terras dus voor een hapje of drankje liep je daar even heen. Ik loop op krukken dus kon helaas niet zwemmen maar er was ook een heerlijke frisse douche buiten, het was dat weekend zeer warm. Het eten op het terras was heerlijk en heel erg vriendelijke bediening, alles ging met een lach en ze namen echt de moeite voor je. Het diner was ook heerlijk, kortom een perfect weekend gehad.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in Doorwerth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.