Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem voor je op een rij gezet:

1181 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Wil, 13-4-2018

Vriendelijk personeel. Geen moeite teveel. Heerlijke Paasbrunch. Genoeg te doen voor een tiener. Zwembad schoon. Jammer dat het buitenterrein wat verwaarloosd oogt maar voor een tiener is dat juist heerlijk om rond te struinen. Wij komen terug.

Fijn hotel wel verouderd

Gaea, 19-3-2018

Hotel is netjes, personeel vriendelijk. Hotel is wel gedateerd en is toe aan een opknapbeurt. Bed was voor ons wat aan de zachte kant. Buiten was het koud, verwarming was uit en het was toch warm in de kamer. Kamer was ruim genoeg. Badkamer met bad, bad was hoge instap.

Ontbijt is buffet en is goed. 1x diner genomen, het was goed. In de beurt genoeg keuze om te dineren.

Zwembad goed, er wordt wel les gegeven aan kinderen overdag. Is aan een grote opknapbeurt toe. Fitnessruimte klein maar prima. Plafond had wel gaten door lekkage.

Merkte niet eens dat het hotel vol was. Rustig gelegen

Mooie omgeving, genoeg natuur, cultuur, dorp en stad te vinden. Goed te doen met de auto of openbaarvervoer.

Gratis parkeren en in de dorpjes ook gratis parkeren

De N225 afrijden is echt een aanrader. De Hoge Veluwe is prachtig.

Rhene in de buurt waar Ouwehandsdierentuin is, Burgers Zoo en openluchtmuseum is ook in de buurt. Genoeg te doen.

Ik zou hier nog wel een keer terug komen

Daniëlle, 11-3-2018

We hadden kortingskaart. Zwembad niet geweest. Het hotel is aan de buitenkant wat gedateerd. Zo ook de slaapkamer, maar wel schoon . De bedden zijn heerlijk. Geen koelkast op de kamer en douche in bad dat laatste is voor lange mensen wat krap.

De kamer verder prima.

Lounge hoekjes waar je rustig kan zitten beneden. In de avond op een lounge bank mag de bediening wel wat vaker langs lopen om te vragen of je nog wat wilde drinken. Nu moet je zelf naar de bar lopen, ze komen het dan wel brengen met een bakje pinda's . Heerlijk diner gegeten en een mega en heerlijk uitgebreid ontbijt genuttigd.

Mooie omgeving en vriendelijk personeel die je overal mee willen helpen.

Een heel fijn verblijf hier gehad!

Fam. Rijfers, 10-3-2018

Vriendelijke ontvangst, hotel is prachtig gelegen voor wandelingen in de bossen, Arnhem is een erg gezellige stad. Ontbijt erg goed.

De kamer was aan de kleine kant, hier hebben we geen hinder van gehad. Alles zag er keurig uit, ook de badkamer.

Fijn verblijf in een mooie omgeving.

Mevr. Van Spijk, 3-3-2018

Het hotel ligt in een mooie omgeving. De entree van het hotel is prachtig en het zwembad is heerlijk. De kamer die we hadden was gedateerd. Douchen in een ligbad met een douchegordijn ervoor is niet sterren waardig. Het ontbijt en diner waren goed verzorgt.

Samen met mijn 91jarige moeder fantastische dagen

H Wensveen, 1-3-2018

Kasteel Doorwerth is voor de oudere mens niet te doen en dat is jammer wanneer dit op je lijstje van bezichtigingen staat. Wellicht een idee om dit erbij te vermelden aangezien dit kasteel op het terrein van het hotel staat.

Voor de rest niets dan lof, mooie accommodatie, hondje welkom, terrasje bij de ' hondenkamer', mooi park, vriendelijk personeel, kortom geweldige dagen gehad.

Gastvrijheid uitgevonden :) !

Christiaan, 23-2-2018

In dit hotel is denk ik de gastvrijheid uitgevonden . Zulke leuke mensen en heel goed eten ,wij zijn zelfs de keuken stiekem ingelopen om de koks te bedanken. Kan iedereen hotel Doorwerth aanraden.

fantastich

linda, 16-1-2018

er is een hele mooie buitenbad voor in de zomer maar ze hebben ook nog is een binnenzwembad supermooi en een hele mooie sportruimte daar kan je lekker sporten. en een restaurant die super mooi is en bij het ochtendbuffet is er een hele lange rij met eten supermooi.

zeker een aanrader

Het klantgerichte personeel maakt veel goed.....

Frank en Heike, 6-1-2018

Het hotel is ernstig gedateerd. Op het eerste gezicht ziet de kamer er redelijk uit, echter, na enig verblijf gaat het muf ruiken, is slecht te ventileren. Plafonds zijn laag, alles is nét te klein en dat gaat irriteren.

Het bediendend personeel is uitermate klantgericht weet sfeer te scheppen en heeft een goed luisterend oor. Dat maakte ons verblijf (oud - nieuw) zeker aangenaam.

Kansloos

RvH, 4-1-2018

Het hotel ziet er wat entree, receptie en bar wel ok uit. De kamer is echter hopeloos verouderd, viezig en rommelig. De bedden doorgezakt. Het plafond in de badkamer 190 cm hoog. De badkamer ziet er ook niet uit, zeer verouderd. Slechte plekken worden met platen trespa verborgen. Het binnen zwembad is te smerig om in te gaan. Ze hebben daar schemerige verlichting waardoor het ergste niet zichtbaar wordt. Ook hier weer overal trespa platen en gaten in de muren. Verschrikkelijk. Het restaurant was wat eten betreft ok. Maar waarom van die fel wit blauwe led strips aan de muur ? Ook in het restaurant overblijfselen van oude lampen e.d. aan de muur, ook kabelgoten waar niets meer in of aan zit. Ruim het op en werk het netjes af.

Materiaal keuze in het hele hotel en afwerking is beschamend. Dit hotel heeft 4 sterren maar ik zou niet weten hoe die gerechtvaardigd kunnen worden. 2 zou beter passen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in Doorwerth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem scoort een 8.33 uit 10 op basis van 1183 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: