Weer vandaag2°-6°
7,5

Omschrijving
In een bosrijke omgeving vind je Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in Doorwerth. ‘s Avonds geniet je van een driegangenmenu en ‘s ochtends van een prima ontbijt. Verwacht hier echter geen moderne, luxe kamers. Ga zwemmen in het buiten- of binnenzwembad, speel een potje tennis of maak gebruik van de fitness. Vlakbij Arnhem en de snelweg.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

1199 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in het Nederlands

Prijs kwaliteit klopt niet, verder wel van alles

Fam. Wilmink,
30-12-2018

Wij sliepen met z'n vieren in een juniorsuite. Deze was op de derde etage. Prima bereikbaar met lift en/of trap. Prettig dat er tussen de volwassenen en de kinderen een tussendeur zat. Bedden waren doorgezakt. Plafond zat vol lekkage vlekken. En er tikte van alles in de muren en op het dak.

Uitgebreid ontbijt, maar helaas geen verse jus d'orange. Zwembad was ruim, kinderen hebben zeker genoten. Mocht iets warmer zijn. Verder staat er een voetbal tafel, tafeltennis tafel en is er voor de aller kleinsten ook een speelkamer.

Gebruik van Sauna is na reservering. Lig je lekker te ontspannen kan wel ineens de volgende binnen stappen als je nog niet helemaal weg bent. Dit kan beter regeld worden.

Op de entreehal en het eet gedeelte na is alles sterk verouderd en aan vernieuwing toe. Prijs kwalitiet verhouding klopt niet vinden wij!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Eenmalig..

Chris,
9-12-2018

Kamers zijn gedateerd, badkamer vol met schimmel.

Plafond hangt erg laag.

Ik ben 1.78 en kon net onder de douche staan( in bad )

Raam van de hotelkamer kon niet op slot. 1e verdieping komt uit op een plat dak net zoals de naast gelegen kamers.

Het eten daarentegen was wel goed, entree en restaurant zwembad sauna zagen er netjes uit

Gereisd met partner in december 2018

Muffe kamers, geen gebruik van toilet

Flj Gerets,
21-11-2018

Kamer met bad geboekt. Kamer met douche gekregen. Zeer oude muffe kamer, van toilet op kamer kun je geen gebruik maken ivm te weinig ruimte, moet dus elders naar toilet. Water vanuit douche loopt zo op tapijt kamer, vandaar de muffe lucht

Gereisd met partner in november 2018

Vrij Uit

Prima verblijf vlakbij de Hoge Veluwe.

Eddy,
22-10-2018

Wij verbleven drie dagen (twee nachten) in het Fletcher hotel-restaurant Doorwerth-Arnhem. Er is een ruime parking voor het hotel, dat gelegen is in een bosrijke omgeving. Achteraan het hotel is er een heel ruim en gezellig park, waar men ongestoord kan wandelen. Onze kamer op de eerste verdieping viel goed mee. Misschien één minpuntje was de badkamer, die er verouderd uitziet, maar toch heel proper was. Tweemaal genoten van een prima ontbijt en 's avonds telkens een verzorgd keuze driegangenmenu. En bovendien heel vriendelijk personeel, zowel aan het onthaal als in het restaurant. Een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heel goed bevallen

Ps boekel,
8-9-2018

1 nacht hier geweest

Kamers ontbijt en personeel is allemaal naar wens

De omgeving ziet er ook goed uit

Vlak bij arnhem en snelweg

Een aanrader

Gereisd met partner in september 2018

Eens maar nooit meer

Ton Broeders,
26-8-2018

Wij hadden via een touroperator een kamer geboekt.

Na een vriendelijke ontvangst kregen wij kamer 180 op de eerste verdieping.

Kleine kamer, plafond met oude lekkagevlekjen, vloerbedekking vol vlekken, badkamer mag voor een 4 sterrenhotel die naam niet hebben, scheuren in de tegels, roestige en vkekkerige cv radiator.

Zitten op toilet kost je je knieën omdat die tegen de wasbak aankomen.

Ipv een nachtkastje staat er een ventilator.

Pluspunt vriendelijke ontvangst en prima ontbijt buffet maar voor ons eens maar nooit meer.

Klachten zowel aan receptie als aan Fletcher gastenservice gemeld, maar gelet op de andere mindere reviews zal er voorlopig wel niets veranderen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Genoten!

Familie Kamphuis,
21-8-2018

Heerlijk hotel. Vriendelijke ontvangst met gratis tapwater. Gratis upgrade naar een junior suite. Schoon en op de begane grond met privéterrasje. Je hoeft het hotel niet uit om je te vermaken. Buiten- en binnenzwembad. Mooie bosrijke omgeving met twee speelveldjes voor kinderen. Tennisbaan en fitnessruimte. Wij hebben bij onze vrienden, die in de buurt wonen, gedineerd en ontbeten.

Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie omgeving om te fietsen

Bekkers,
17-8-2018

Eerste aanzicht mooi!

Vriendelijk personeel aan de receptie .

Mooi uitzicht tuin vijver.

Na een wandeling om de vijver schrok ik wel,

Stenen die los lagen of weg waren gaten in het voetpad om de vijver.

Het zag er verwaarloosd uit !

Kamer muf . Geen 4 sterren waardig.

Heerlijke bedden.

Prima ontbijt.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Weinig op aan te merken

JenM,
3-8-2018

De ontvangst was prima, aardig en behulpzaam. Ook de bediening in het restaurant was heel vriendelijk en snel. De kamer die wij hadden was op de begane grond. Vanwege de hoge buitentemperatuur was het binnen ook erg heet. Maar gelukkig stond er een ventilator die iets verkoeling bracht. De bedden waren prima. De kamer doet wat gedateerd aan en zou best wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Het sanitair vertoonde hier en daar wat gebroken tegels, douchen in een smal bad is ook niet ideaal. Maar schoon was het allemaal wel. Verder waren in de kamer, naast de ventilator, ook een koelkastje, tv, haardroger en waterkoker aanwezig.

Het hotel beschikt over een binnen- en buitenzwembad, met mooie zonneweide en riante ligbedden. Over de kwaliteit van het restaurant kunnen we niet oordelen, want we hebben elders gegeten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Oude en vieze kamer die net een sauna leek.

Mariatje,
22-7-2018

Ziet er prachtig uit, zwembad buitenterras en receptie.

Kamer oud, koelkast was heel vies. Badkamer schimmel, roest, kapotte tegels, vies douchegordijn en stonk walgelijk naar urine.

Verder was het best heel warm buiten, al weken lang,maar toen we om half 1 in de nacht terugkwamen was het 40 graden in de kamer!!!. Kortom, geen oog dicht gedaan ondanks de ventilator en raam wat we open deden. Van ellende maar vroeg naar huis gegaan.

Bedden waren prima.

Geen 2e keer voor ons!

Gereisd met partner in juli 2018

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem in Doorwerth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.