Bed and Breakfast Het Zuyerbroeck

Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Het Zuyerbroeck in het Nederlands

Luimstra,
25-6-2018

Wij hebben een super leuk weekend gehad bij B&B het Zuyerbroeck in Doornspijk. Een verrassende kamer, echt een plek om te onthaasten, met een mooie tuin waar je lekker kunt genieten, met een super goed ontbijt waar niets aan ontbreekt en hele vriendelijke eigenaren, kortom het was geweldig. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Zuyerbroeck in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Zuyerbroeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.